Να βγάλει ένα 850 big block αεροψυκτο, σεμνό και ταπεινό, με τεποζιτο σελα τιμόνι ρόδες και δυο αμορτισέρ απλά σε new version τοντι πλαίσιο και να "μοιράζει πίτσες" πρωί βράδυ... 
...και να αφήσουν τα 1300 κυβικά και 130 άλογα καθώς και την υδροψυξη για άλλους...
YΓ. 650 κυβικά και 70 άλογα δεν παίζει το σενάριο
Το μοτέρ των 850 κυβικών της BREVA 850 που είναι αστέρι, άσπαστο, άθραυστο, οικονομικό, τα πάντα όλα, θάφτηκε κανονικά, αντί να κάνουν αυτό που λες, στο οποίο συμφωνώ απόλυτα.

Οσον αφορά την υ(γ)ρόψυξη, ίσως είναι μονόδρομος λόγω προδιαγραφών γιούρο και "εξέλιξης". Πρέπει η εταιρεία να δείξει κάτι καινούριο και σύμφωνο με τις επιταγές της αγοράς. @@ μάντολες. Απλά πέφτει και η piaggio στο πηγάδι των πολλών κυβικών που είναι της μόδας.
Μην ξεχνάμε ότι την αγορά την οδηγεί η ***

. Ντόιτσλαντ ούμπερ άλες...
Απλά αφού εξελίσουν τον κινητήρα και αποφάσισαν να το κάνουν στα 1300 κυβικά (για να είναι μέσα στον ανταγωνισμό) πρέπει να το κάνουν (και πιστεύω θα το κάνουν) και σε μικρότερη κατηγορία... εκτός αν πλέον αποφάσισαν να αρχίσουν να απευθυνονται σε λεφτάδες, αμερικάνικη αγορά και συγκεκριμένες κατηγορίες μοτοσυκλέτας (βλέπε καλιφορνια 1400)