Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Οκτώβριος 17, 2017, 09:27:44 μμ

Αποστολέας Θέμα: προβλημα με μιζα στο stelvio???  (Αναγνώστηκε 8155 φορές)

Αποσυνδεδεμένος billts

  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 533
Απ: προβλημα με μιζα στο stelvio???
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 17, 2013, 01:27:35 πμ »



[/quote]
Καλημέρα σας,

Εγω το stelvio το εχω ως καθημερινό μέσω μετακίνησης .

Κάθε μέρα ειναι ανοιχτά φώτα , όλα και τα ομίχλης, το GPS στο ρεύμα και το κινητό φορτίζει .

Η μπαταρία δείχνει 13,8 στην κίνηση , και 12,7 σβηστό. Το μόνο που εχω κάνει ειναι να καθαρίζω τους πόλους στα service.

Ως τωρα, ενάμιση χρόνο, δεν εχει παρουσιάσει κατι .


μωρε και μενα η μαμισια μια χαρα με εβγαλε απ το 2008. Εβαλα ακριβως την ιδια και μονο "ιδια" δεν ειναι
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2013, 01:30:18 πμ από billts »
"Ωραίο" ειναι ό,τι αρέσει χωρίς συμφέρον.

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 391
    • Griso 1100
Απ: προβλημα με μιζα στο stelvio???
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 17, 2013, 11:31:14 πμ »
μωρε και μενα η μαμισια μια χαρα με εβγαλε απ το 2008. Εβαλα ακριβως την ιδια και μονο "ιδια" δεν ειναι

Τρία πράγματα σκέφτομαι...
1 - Μήπως η εκφόρτιση οφείλεται στο φαινώμενο "κολήματος" του imobilizer? (δε θυμάμαι σε ποιο post γραφτηκε, γίνεται όμως, το είχα στο Griso).
Αφου μείνει ο εγκέφαλος χωρίς ρεύμα, όπως όταν βγαίνει η μπαταρία ή η ασφάλεια, μπορεί, όταν ξαναπάρει ρεύμα, να "κολήσει" στη διαδικασία προγραματισμού κλειδιού του imobilizer. Μόνιμα. Και αυτό αδειάζει τη μπαταρία.
Διαδικασία επίλυσης: Βγάζεις κεντρικές ασφάλειες. Βάζεις κεντρικές ασφάλειες. Βάζεις και γυρνάς το κλειδι, ΧΩΡΙΣ να βάλεις μπροστα. Αφήνεις τα όργανα αναμένα για κανα λεπτό. Κλείνεις διακόπτη και βγάζεις το κλειδί. Αφήνεις χωρίς κλειδί για ενα τουλάχιστον λεπτό. Έτοιμος.
2 - Το γέμισμα της μπαταρίας με υγρά και η πρώτη φόρτιση, παίζει ρόλο. Η Yuasa έχει οδηγίες για το πως μπαίνουν τα υγρά στη μπαταρία, και πως γίνεται η πρώτη φόρτιση. Αν έγινε ματσολιά στη διαδικασία αυτή... Αν και δε φαντάζομαι οτι θα "έπεφτε" τόσο γρήγορα - πιο πολύ επηρεάζεται ο χρόνος ζωής, πχ 2,5 χρόνια αντί για 5...
3 - "Βλαμένη" μπαταρία. Εύκολα. Είναι AGM. Το "G" είναι για το "glass". Έχει γυαλί στα διαχωριστικά των στοιχείων. Με λίγο "ξύλο" στη μεταφορά, πεσίματα κτλ, μπορεί να ραγίσει το γυαλί και να βραχυκυκλωνουν τα στοιχεία.

Δοκίμασε λοιπόν το (1) με τον εγκέφαλο, και αν δεν είναι αυτό, πας για εγγύηση. Όλα τα είδη έχουν εγγύηση, καθώς και οι εργασίες, βάσει νόμου, άσχετα με το αν υπάρχει ή όχι έντυπο εγγύησης.

Αποσυνδεδεμένος gregoryp

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 414
Απ: προβλημα με μιζα στο stelvio???
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 17, 2013, 05:17:10 μμ »
μωρε και μενα η μαμισια μια χαρα με εβγαλε απ το 2008. Εβαλα ακριβως την ιδια και μονο "ιδια" δεν ειναι


3 - "Βλαμένη" μπαταρία. Εύκολα. Είναι AGM. Το "G" είναι για το "glass". Έχει γυαλί στα διαχωριστικά των στοιχείων. Με λίγο "ξύλο" στη μεταφορά, πεσίματα κτλ, μπορεί να ραγίσει το γυαλί και να βραχυκυκλωνουν τα στοιχεία.


Και το "M" σημαίνει "mat". Υαλοβάμβακα έχουν μέσα οι AGM ώστε να μην είναι ελεύθερο το υγρό ανάμεσα στις πλάκες, όχι γυαλί. Άρα το 3 μάλλον δεν παίζει.


Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 391
    • Griso 1100
Απ: προβλημα με μιζα στο stelvio???
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 17, 2013, 11:06:39 μμ »
μωρε και μενα η μαμισια μια χαρα με εβγαλε απ το 2008. Εβαλα ακριβως την ιδια και μονο "ιδια" δεν ειναι


3 - "Βλαμένη" μπαταρία. Εύκολα. Είναι AGM. Το "G" είναι για το "glass". Έχει γυαλί στα διαχωριστικά των στοιχείων. Με λίγο "ξύλο" στη μεταφορά, πεσίματα κτλ, μπορεί να ραγίσει το γυαλί και να βραχυκυκλωνουν τα στοιχεία.


Και το "M" σημαίνει "mat". Υαλοβάμβακα έχουν μέσα οι AGM ώστε να μην είναι ελεύθερο το υγρό ανάμεσα στις πλάκες, όχι γυαλί. Άρα το 3 μάλλον δεν παίζει.



Σωστός για το "mat". Ευχαριστώ, έμαθα κάτι ακόμα. Το 3 σίγουρα δε παίζει? Να το γράψω αλλιώς?

3 - "Βλαμένη" μπαταρία. Εύκολα. Είναι AGM. Το "G" είναι για το "glass". Έχει γυαλί στα διαχωριστικά των στοιχείων. Με λίγο "ξύλο" στη μεταφορά, πεσίματα κτλ, μπορεί να ραγίσει το γυαλί και να βραχυκυκλωνουν τα στοιχεία. Για όποιο λόγο. Ίσως εξ αιτίας κάποιου απο αυτους που περιγράφει η Yuasa http://www.yuasabatteries.com/faqs.php?action=1&id=15 και παραδόξως, περιλαμβάνει και το (2) που έγραψα πριν...

Πέρα απο τα φιλοσοφικά πάντως, με τα βαλε-βγαλε μπαταρία, μπορει να "κόλησε" ο εγκεφαλος, η διαδικασία με το κλειδι είναι πανευκολη και τζαμπα, αξίζει μια δοκιμή.

Αποσυνδεδεμένος johnbrava1100

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • moto guzzi breva 1100
Απ: προβλημα με μιζα στο stelvio???breva 1100
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 20, 2015, 12:57:13 πμ »
Παίδες και κοινόφιλοι μοτοGuzzαροι εχω διαβάσει στο φόρουμ πολλά και διάφορα για stelvio,breva όσο αφορά για το θέμα εκκίνησης του κινητήρα που κατά διαστήματα μουλαρώνει και δεν λέει να πάρει μπρός.Ποιό ακριβώς είναι το επικρατέστερο. Φαντάζομαι οτι το εργοστάσιο της motoguzzi το πρόβλημα το γνωρίζει , γιατί δεν ανακοινώνει την λύση στα εξουσιοδοτημένα συνεργία και σιωπά..Εγώ πάντως εχω βάλει το πρόσθετο μπουτόν κάτω από την σέλα που μου έλυσε το πρόβλημα δίχως να χρειαστεί να σπρώξω το τέρας.. Αλλά η επιθυμία μου είναι να πέρνει από το μπουτόν της μίζας κανονικά, για να μη με δουλεύουν μερικοί μερικοί με άλλα μηχανάκια και λέω μηχανάκια γιατί οι δικές μας είναι πραγματικές μοτοσικλέτες . Εγώ διαπίστωσα ότι από θέμα μπαταρίας αν είναι καλή ή αν η τάση είναι χαμηλότερη από το 18,8 v καί ο εγκέφαλος δεν δίνει το ο.κ. πού το δοκίμασα καί με 11v πέρνει μπρός καί νομίζω ότι το πιό σίγουρο είναι αυτό με την διάμετρο του καλοδίου πού πάει στην μίζα. Είναι η επόμενη κίνησή μου.Εσείς τι λέτε?. ???

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7927
  • Minority Report
Απ: προβλημα με μιζα στο stelvio???
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 20, 2015, 01:34:38 μμ »
Το πρόβλημα εκκίνησης/μπαταρίας στα Μπρεβοειδή ειναι μάλλον διαφορετικό απ τα Στέλβιο. Τα Στέλβιο έχουν άλλα, δικά τους μικροβασανάκια (ειδικά τα πριν το 2010)

Το θέμα λοιπόν της Μπρέβα λύνεται απλά με κάποιου είδους by-pass και μια ασφαλειούλα. Το πήγα στον Πέτρο(μηχανικό) πριν 2-3 χρόνια κι έκτοτε λύθηκε οριστικά. Λεπτομέρειες μη με ρωτήσεις - δεν είναι της ψυχοσύνθεσης μου "γιατί δουλεύει?...πως λειτουργεί?..κλπ". Ειμαι της φιλοσοφίας < πρέπει να λειτουργεί >....ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΒΟΛΤΕΣ:bike:
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 391
    • Griso 1100
Απ: προβλημα με μιζα στο stelvio???
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 20, 2015, 08:55:52 μμ »
Αν η μπαταρία είναι ΟΚ, παίζει 'να ναι και πρόβλημα γείωσης. Ένας τρόπος να το καταλάβει κανείς είναι να μετρήσει με πολύμετρο, την τάση ανάμεσα στο πλην (-) της μπαταρίας (μαύρο), και ένα καθαρό άβαφο μεταλλικό σημείο στον κινητήρα, ενώ ο κινητήρας λειτουργεί.

Αυτή η μέτρηση θα δείξει την πτώση τάσης στο καλώδιο (και τις συνδέσεις) της γείωσης. Ιδανικά, δεν θα υπάρχει μετρήσιμη τάση. Πρακτικά (λογική "δε βαριέσαι") άντε να είναι ανεκτό το 0,1 V. Απο 'κει και πάνω, υπάρχει θέμα με τη γείωση. Ψάξε για χαλαρό/βρόμικο/οξειδωμένο ακροδέκτη/καλώδιο και στις δυό άκρες του καλωδίου, όχι μόνο στη μπαταρία (βρόμικος πόλος κτλ) αλλά ΚΑΙ εκεί που βιδώνεται τα καλώδιο στον κινητήρα.
Στο Griso, υπήρχε ενα θέμα με το βίδωμα του καλωδίου στον κινητήρα. Ενώ είναι το μόνο πράγμα που θέλει σφίξιμο "όσο πάει", βίδωνε με την ΑΛΟΥΝΙΜΕΝΙΑ βίδα του καπακιού της μίζας. Το πέρασα σε ένα απο τα μπουλόνια του κινητήρα.

Όλα αυτά είναι δική μου άποψη. Δεν υπάρχει άλλη τεκμηρίωση.
Για τα 0,1V πτώση τάσης στη γη, έκανα κάποιες πράξεις με το νόμο του ΩΜ, υποθέτοντας οτι αν η μπαταρία ΔΕΝ είναι "τέζα", η γεννήτρια θα της στέλνει το πολύ 1Α, αντιστοιχεί αντίσταση του καλωδίου (και συνδέσεων) 0,1Ω. Με αυτή την αντίσταση, αν η μίζα προσπαθήσει να τραβήξει στιγμιαία, όχι τα 100 του μέγιστου της (1,2kw) ούτε τα 200 που μπορεί να δώσει η μπαταρία (CCA), αλλά μόλις 50Α, η πτώση τάσης στη γείωση θα είναι 5V. 12-5=7 V, σιγά μη δουλεύει ο εγκέφαλος και μάλιστα να κρατάει και "κουμπωμένο" ρελέ μίζας, με 7V...
Αν κάποιος με περισσότερη ευχέρεια με τη φυσική θελήσει να σχολιάσει, θα διαβάσω με χαρά το σχόλιό του.