Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Οκτώβριος 20, 2017, 11:50:08 πμ

Αποστολέας Θέμα: Λαέ μου....  (Αναγνώστηκε 20198 φορές)

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Λαέ μου....
« Απάντηση #120 στις: Δεκέμβριος 31, 2015, 12:01:19 πμ »
Ο χρήστης Motosport πρόσθεσε 6 νέες φωτογραφίες.
1 ώρα ·

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΤΟ 2016 ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΠΡΟΣΤΑ!
Η ευχή αυτή προφανώς ισχύει για όλους και για όλα (ειδικά στη σημερινή κατάσταση), αλλά όπως ίσως καταλάβατε απο τη φωτογραφία, αναφέρομαι και στη "ρετρονέα" σχεδιαστική "κλασικοτρέλα" που έχει πιάσει τους κατασκευαστές! Αγνοώντας ηθελημένα στον ποιόν αιώνα ζούμε, και κλείνοντας τα μάτια στις πολλές "αισθητικές παραβάσεις" και αστοχίες (που η προσαρμογή μιάς υπερμοντέρνας κατασκευής σε παλιά εμφανισιακή φόρμα αναπόφευκτα θα φέρει), οι Ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες αντιγράφουν ο ένας τον άλλον και όλοι μαζί το δικό τους παρελθόν, πιστεύοντας αφελώς αυτά που τους λένε τα τμήματα marketing. ΟΛΟΙ οι μαρκετίστες όμως που έχω γνωρίσει στη ζωή μου, είναι/ήταν εντελώς άσχετοι με το αντικείμενο και ελάχιστοι (για να μην πω κανένας!) είχαν σχέση ή ήξεραν να οδηγούν μοτοσυκλέτα. Αντιθέτως, διέθεταν άφθονο θράσος και αυτοπεποίθηση, υπερηφανευόμενοι ότι μπορούν να πουλήσουν τα πάντα στους πάντες. Βασισμένοι στις στατιστικές και στις έρευνες αγοράς, συχνά οδηγούν τα εργοστάσια σε τεράστιες εμπορικές αποτυχίες, γιατί ο κόσμος της μοτοσυκλέτας είναι πολύ πιο έμπειρος και απαιτητικός απο τον μέσο καταναλωτή όλων των άλλων προϊόντων (εξαιρούνται τα σκάφη αναψυχής, όπου και εκεί απαιτείται -και υπάρχει- σχετική γνώση).
Με την Ευρώπη σε κρίση, η αγορά των Η.Π.Α. απέκτησε ακόμα μεγαλύτερη σημασία για τα εργοστάσια δικύκλων, που ψάχνουν δρόμους προσέγγισης του μεγάλου κοινού, πέραν των σίγουρων και αφοσιωμένων πιστών του καθενός. Ο στόχος είναι οι νέοι και άσχετοι αλλά και οι μεγαλύτεροι "επανακάμψαντες" στο δίκυκλο. Σε αυτούς απευθύνονται οι ρετρό σχεδιάσεις που βλέπουμε πλέον απο όλα τα εργοστάσια, και όχι μόνο σε παλαιότερες κατασκευές αλλά και σε υπερσύγχρονα μοντέλα (όπως π.χ. στο ταχύτατο MT-09 που για να μεταμορφωθεί σε "ρετρό" XSR-9 υποχρεώθηκε να ανεβάσει περαιτέρω το -ήδη κάπως ψηλά τοποθετημένο- κέντρο βάρους του, αλλά και να βαφτεί κιτρινόμαυρο σαν τα παλιά κράνη της MPA -που φορούσα στο Παγκόσμιο και οι φίλοι μου μου έλεγαν ότι μοιάζω με τη Μάγια τη Μέλισσα χωρίς το μούσι!). ΟΚ, η επιτυχία του Ducati Scrambler σίγουρα υπήρξε αφορμή για την -κάπως βιαστική- παρουσίαση ορισμένων μοντέλων με "φλατ τρακ look", αλλά μου φέρνει δάκρυα στα μάτια η πρακτική απόστασή τους απο το αντικείμενο. Μοιάζουν με κάτι που δεν είναι, αν με καταλαβαίνετε, κι αυτό είναι κάτι που κανένας δεν θέλει στη ζωή του να κάνει, έτσι δεν είναι; Και όποιον πιάσουμε να προσποιείται κάτι που δεν είναι, τον απομακρύνουμε, ή μήπως όχι; Τώρα, πως με την εμφάνιση και μόνο θα ψηθούμε να δώσουμε τα δεκάρικα και τα δεκαπεντάρικα χιλιάδων Ευρώ( (που δεν έχουμε, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα), θα περιμένω να το δω. Γιατί το ότι κάποιος μπορεί να βασιστεί στην όντως στέρεα Ιστορία του και να πουλήσει (π.χ Triumph Bonneville), ή να εντυπωσιάσει με το προϊόν ΚΑΙ το marketing (π.χ Ducati) και να θριαμβεύσει, δεν σημαίνει ότι όλοι θα πετύχουν το ίδιο. Κατ' αρχάς δεν υπάρχει τόσο μεγάλο αγοραστικό κοινό για όλες αυτές τις νεο-ρετρό. Ο κόσμος θα επιλέξει με γνώση (όπως συνήθως κάνουν οι μοτοσυκλετιστές) και σύντομα οι κατασκευαστές θα αφήσουν τα seventies στη ησυχία τους και θα προχωρήσουν μπροστά.
Ολα αυτά τα "Πρωτοχρονιάτικα" που γράφω, δεν σημαίνουν ότι δεν μου αρέσουν "τα καινούργια μηχανάκια που μοιάζουν με παλιά". Απλώς προτιμώ τα "αυθεντικά" απο τα "μεταμφιεσμένα", σαν εμφάνιση πάντα. Και να, που φτάσαμε στο αντικείμενο του κομματιού, στην "ολοκαίνουργια παλιά" Moto Guzzi V7 II "Scrambler" (υπήρχε σαν κιτ για το 2015), που δανείζεται το όνομά της απο ένα μικρό Moto Guzzi του 1960, τo "Stornello" (στα Ιταλικά η λέξη σημαίνει "μικρό τραγούδι", "τραγουδάκι"). Το Stornello παρουσιάστηκε σε έκδοση δρόμου το 1960 με μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα 125 κυβικών και 8,6 ίππων, για να αποκτήσει και "χωμάτινη" έκδοση ("Regolarita") το 1962, και αργότερα να ανεβάσει τα κυβικά του στα 160, με 12,5 ίππους. Απο το1969 η χωμάτινη έκδοση ονομαζόταν Scrambler (μόνο με 125 c.c.) και η παραγωγή σταμάτησε το 1974. Σήμερα, η V7 Stornello Scrambler είναι όντως κούκλα, ιδανική συντροφιά για το V7 Racer, αλλά με 48 ίππους μόνο, βρίσκεται κάπως έξω απο την εποχή (και δεν είμαι πολύ των ίππων, αλλά μιλάμε για 750 κυβικά εδώ). Επίσης, η απλουστευμένη έκδοση του traction control που διαθέτει, δεν ξέρω αν είναι μια επίδειξη Ιταλικού χιούμορ ή Ρωμαϊκού σαρκασμού για τους Αμερικάνους πελάτες (στο Cycle World, στο τεράστιο αυτό περιοδικό, έγραψαν πέρυσι στη παρουσίαση των V7 II στη Τοσκάνη ότι..."με το νέο κιβώτιο των 6 σχέσεων, το traction control χρειάζεται πιο συχνά απ' ότι περιμέναμε". Τι να πω εγώ τώρα, και τι να προσθέσω στην τρομερή δήλωση ότι μια μοτοσυκλέττα άνω των 200 κιλών με 45 ίππους χρειάζεται traction control;;; ('Αλλα παιδιά απο το περιοδικό κάνουν τα τεστ πίστας, κι άλλοι πηγαίνουν σε πιο soft και εμπορικές παρουσιάσεις. Το Cycle World μένει στο ύψος του εκεί που πρέπει, αλλά υπάρχει και το εμπόριο. Παντού.)
Αυτά και άλλα πολλά θα ήθελα να γράψω στο MOTOSPORT για τα "νέα μοντέλα", και θα τα βάλω στο site για αρχή, αν και ελπίζω μέχρι τέλος Ιανουαρίου να πάμε και στα περίπτερα. Για το 2016 θα πούμε διάφορα. Απο τη μία ο ένας Ιταλός δίνει "Enduro" με 160 ίππους, και απο την άλλη ο άλλος, επίσης Ιταλός, Scrambler με 47 (ή 45; ή 48;). Και το "Enduro" στο χώμα περιορίζει ηλεκτρονικά τους ίππους του στους 100, όσους ακριβώς έχει (αλλά συνολικά ) η νέα Honda Africa -καμμία σχέση με την "ΑΦΡΙΚΑΝΑ" του βιβλίου, απλή συνωνυμία!).
Αυτές τις συμπτώσεις, τις υπερβολές, τις τάσεις, τα λάθη, τα επιτεύγματα, την ομορφιά, την εξέλιξη, την αστοχία, την μοτοσυκλέτα του 2016, θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε με αλήθεια, καλόκαρδο χιούμορ, και κριτική διάθεση απαλλαγμένη απο τα ...traction controls που φέρνει η ανάγκη διατήρησης καλών σχέσεων "με τα στελέχη του marketing" (!). Καλύτερο είναι να έχεις καλές σχέσεις με αυτούς που σε διαβάζουν, σε πιστεύουν και σε εμπιστεύονται. Και σε όλους αυτούς, δηλαδή σε όλους εσάς, εύχομαι Καλή Χρονιά, με υγεία και χαμόγελο!

Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7927
  • Minority Report
Απ: Λαέ μου....
« Απάντηση #121 στις: Ιανουάριος 02, 2016, 05:30:06 μμ »
Λαέ μου!   :bier:

http://i623.photobucket.com/albums/tt313/ZordanAlbum/Kappaalphataualphagammarhoalphaphi1.jpg
Λαέ μου....
Never ride faster than your guardian angel can fly

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Λαέ μου....
« Απάντηση #122 στις: Ιανουάριος 15, 2016, 07:26:03 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7927
  • Minority Report
Απ: Λαέ μου....
« Απάντηση #123 στις: Ιανουάριος 29, 2016, 12:13:54 πμ »
Βαθιά η πίκρα κι ο καημός
η μοναξιά του ‘ναν κανείς αοιδός,
Μόνο ένας σου γελά και συμμετέχει
Τον νταλγκά σου πια, κανένας δεν αντέχει.

 :boo

Τζάσαν και σ αφήκανε μπουκάλα
Βάσανα όλοι έχουν πιο μεγάλα
Σου αφήσαν το κεράσι για μετά
Γελάν μαζί σου πιά και τα μπετά.

 :fff:

Μόνος πια με ποίματα και μελωδίες
Αχ βρε κακούργες κοινωνίες!
Ουδείς νοιάζεται –κανέναν δεν τον καίει
Η κακούργα η Μέρκελ για όλα φταίει.


 :piano


(αφιερωμένο σ' όλης της γης τους τροβαδούρους. With love  :wub:)
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7927
  • Minority Report
Απ: Λαέ μου....
« Απάντηση #124 στις: Ιανουάριος 30, 2016, 09:27:16 μμ »
Λαέ (του)   

http://i623.photobucket.com/albums/tt313/ZordanAlbum/aristotle-friendship-quotes-a-friend-to-all-is-a-friend-to.jpg
Λαέ μου....
Never ride faster than your guardian angel can fly

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Λαέ μου....
« Απάντηση #125 στις: Φεβρουάριος 22, 2016, 10:24:06 μμ »

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Λαέ μου....
« Απάντηση #126 στις: Μάρτιος 04, 2016, 06:15:36 μμ »
Italia - Mercato febbraio 2016: Top 100 Moto
Rank    Marca    Modello    Segm.    Gen-Feb 2016
1    HONDA    AFRICA TWIN    Enduro    987
2    BMW    R 1200 GS    Enduro    550
3    YAMAHA    MT-09 TRACER    Naked    471
4    BMW    R 1200 GS ADVENTURE    Enduro    365
5    HONDA    NC 750 X    Enduro    342
6    DUCATI    SCRAMBLER 800    Naked    296
7    DUCATI    MULTISTRADA 1200    Turismo    293
8    YAMAHA    MT-07    Naked    209
9    YAMAHA    XSR 700    Naked    176
10    KAWASAKI    VERSYS 650    Enduro    167
11    KAWASAKI    Z 800    Naked    151
12    DUCATI    HYPERMOTARD 939/SP/STR.    Superm.    130
13    BMW    S 1000 XR    Enduro    127
14    TRIUMPH    STREET TWIN    Naked    115
15    HARLEY-D.    IRON 883    Custom    107
16    KTM    125 DUKE    Naked    105
17    KTM    125 EXC    Enduro    104
18    YAMAHA    MT-09    Naked    103
19    KTM    300 EXC    Enduro    101
20    TRIUMPH    TIGER 800    Enduro    99
21    YAMAHA    XT 1200 Z    Enduro    98
22    BMW    R 1200 RT    Turismo    96
23    KAWASAKI    VERSYS 1000    Enduro    96
24    YAMAHA    MT-125    Naked    95
25    DUCATI    SCRAMBLER 400    Naked    94
26    DUCATI    XDIAVEL    Naked    92
27    BMW    F 800 GS    Enduro    89
28    BETA    RR 2T 300 MONOPOSTO    Enduro    88
29    KAWASAKI    ER-6N    Naked    88
30    KTM    350 EXC-F    Enduro    88
31    BMW    R 1200 R    Naked    87
32    M.GUZZI    V7 STONE    Naked    86 :p
33    HONDA    CB 500 X    Turismo    83
34    HONDA/MONTESA    COTA 4RT    Trial    80
35    HARLEY-D.    FORTY-EIGHT    Custom    78
36    HONDA    CB 125F    Naked    76
37    DUCATI    MONSTER 821    Naked    74
38    BMW    F 700 GS    Enduro    67
39    BMW    R NINE T    Naked    66
40    HONDA    CB 650 F    Naked    64
41    KTM    390 DUKE    Naked    64
42    BMW    R 1200 RS    Turismo    63
43    HARLEY-D.    STREET GLIDE SPECIAL    Custom    63
44    HONDA    CB 500 F    Naked    63
45    HONDA    CROSSRUNNER    Turismo    63
46    SUZUKI    DL 1000 V-STROM    Enduro    63
47    KTM    250 EXC-F    Enduro    61
48    BETA    EVO 2T 300    Trial    59
49    KAWASAKI    VULCAN S    Custom    58
50    KAWASAKI    Z1000 SX    Turismo    55
51    KTM    1290 SUPER ADVENTURE    Enduro    53
52    YAMAHA    YZF-R125    Sportive    53
53    BENELLI    BN 302    Naked    50
54    BMW    F 800 R    Naked    50
55    KTM    250 EXC    Enduro    50
56    SUZUKI    DL 650 XT V-STROM    Enduro    50
57    DUCATI    1299 PANIGALE/S    Sportive    49
58    KAWASAKI    NINJA ZX-10R    Sportive    49
59    BMW    S 1000 RR    Sportive    47
60    DUCATI    959 PANIGALE    Sportive    47
61    HUSQVARNA    TE 125    Enduro    47
62    HUSQVARNA    TE 300    Enduro    47
63    TRIUMPH    BONNEVILLE    Naked    47
64    TRIUMPH    SPEED TRIPLE 1050    Naked    46
65    YAMAHA    MT-03 ABS    Naked    46
66    YAMAHA    WR 250 F    Enduro    46
67    KTM    SUPER DUKE R 1290    Naked    44
68    SUZUKI    DL 650 V-STROM    Enduro    44
69    HONDA    CRF 250 R    Enduro    42
70    MV AGUSTA    TURISMO VELOCE LUSSO 800    Turismo    41
71    HUSQVARNA    FE 350    Enduro    40
72    KTM    1050 ADVENTURE    Enduro    40
73    YAMAHA    WR 125 X    Superm.    40
74    HARLEY-D.    DYNA STREET BOB    Custom    38
75    KTM    EXC 450    Enduro    38
76    APRILIA    TUONO V4 1100 RR    Naked    37
77    BETA    CROSS TRAINER BIPOSTO    Enduro    37
78    BETA    RR 4T 350 MONOPOSTO    Enduro    37
79    MV AGUSTA    BRUTALE 800    Naked    37
80    KTM    1190 ADVENTURE    Enduro    36
81    MV AGUSTA    BRUTALE 800 DRAGSTER RR    Naked    35
82    MV AGUSTA    F3 800 ABS    Sportive    35
83    DUCATI    MONSTER 1200 R    Naked    34
84    HUSQVARNA    701 SUPERMOTO    Superm.    34
85    DUCATI    MONSTER 1200    Naked    33
86    HARLEY-D.    ROAD GLIDE SPECIAL    Custom    31
87    ENFIELD    BULLET 500    Turismo    30
88    HONDA    CRM 125R HM    Superm.    30
89    HUSQVARNA    701 ENDURO    Enduro    30
90    TRIUMPH    STREET TRIPLE    Naked    30
91    HARLEY-D.    ELECTRA GLIDE ULTRA LTD    Custom    28
92    HARLEY-D.    DYNA LOW RIDER    Custom    28
93    MV AGUSTA    BRUTALE 800 ABS    Naked    28
94    BMW    S 1000 R    Naked    27
95    HARLEY-D.    SPORTSTER 122 SUPER LOW    Custom    27
96    HONDA    VFR 800 F    Sportive    27
97    KAWASAKI    NINJA 300    Sportive    27
98    KTM    690 DUKE    Naked    27
99    HARLEY-D.    FXSB BREAKOUT    Custom    26
100    HONDA    CROSSTOURER    Turismo    26
Fonte dati: Ministero dei Trasporti e delle Infrastrutture, elaborazione UNRAE per ANCMA