Προσφατα ο φιλος της λεσχης Χαρης Λ. ειχε τα ιδια προβληματα σε ενα V50 Monza που ανακαινιζει. Ειχε 2 λυσεις (οπως κι εσυ αλλωστε) τις εξης:
1. να αγορασει ενα μεταχειρισμενο μοτερ απο ebay ή αλλου (πχ Τεο Λαμερς, tlm.nl). Αυτα κυμαινονται απο 300 ευρω τα μικρα (V35) εως 500 ευρω τα μεγαλα (V65-V75) συν βεβαιως τα μεταφορικα που δεν ειναι καθολου ασημαντα σαν ποσο
2. να κανει τη δουλεια σε ενα καλο μηχανουργειο η οποια κοστιζει πολυ κοντα στα πιο πανω ποσα, δηλαδη νεα χιτωνια και ελατηρια ,επισκευη κεφαλης (εδρες-οδηγους-βαλβιδες), επισκευη στροφαλου και μπιελων.
Προτιμησε τη δευτερη λυση για να εχει μια εγγυημενη δουλεια γιατι το μηχανουργειο ειπε πως εγγυαται την επιτυχια της επισκευης.