Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Δεκέμβριος 11, 2017, 05:44:15 πμ

Αποστολέας Θέμα: DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!  (Αναγνώστηκε 2628 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Rory

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 644
    • Tiger 1050
    • http://www.rorygallagher.com/
DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!
« στις: Ιανουάριος 16, 2014, 09:43:22 πμ »
Tού 1964 ηταν  ένα masterclass στην εποχή της δεκαετίας του '60,  με φουτουριστικό σχεδιασμό, τροφοδοτείται από ένα 50cc 2-χρονο κινητήρα, έχει ταμπούρα εμπρός και πίσω!!!!!!!!
Φίλος εκανε ανακατασκευή , το είδα το ζήλεψα , ειναι κουκλί , εξάλου εχουμε και την ιδια ηλικία   , εκανα μια βόλτα ....... οι συγκινήσεις πολλές !!!!!!!
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/20/9ep6.jpg
DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/27/9uus.jpg
DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/132/x42i.jpg
DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/13/dtjp.jpg
DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/20/n18y.jpg
DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!

Keep on Rockin in the free world

Αποσυνδεδεμένος miraze

  • Συντονιστής
  • I Live Here
  • ****
  • Μηνύματα: 2637
  • μπαλαλάικα
Απ: DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 16, 2014, 09:54:08 πμ »
Παναγιά μου ομορφιά  :oo  :wub:

Πολύ και καλή δουλειά έριξε ο φίλος σου αδερφέ  :notworthy:
Raduno baby .........

Αποσυνδεδεμένος veritas-aequitas

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 887
    • moto guzzi stelvio 1200 ntx
    • facebook
Απ: DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 16, 2014, 10:05:51 πμ »
Παναγιά μου ομορφιά...
Συμφωνω
ΜΟΝΟ ΜΠΡΑΒΟ και τιποτα αλλο!

Αποσυνδεδεμένος p.t.o

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 404
  • «Move as fast as you possibly can»
Απ: DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 16, 2014, 01:54:27 μμ »
..ζηλεύω.. :food:

 :thumbsup:

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 16, 2014, 02:48:12 μμ »
φανταζομαι το συναισθημα του πρωτου ιδιοκτητη όταν εκανε την πρωτη του βολτα το 1964


 :thumbsup:


η αποχρωση της σελας είναι αυθεντικη η μια τολμηρη πινελιά του ανακατασκευαστη?
γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1322
Απ: DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 16, 2014, 02:53:33 μμ »
Πω πω τι ωραίο που ειναι...


Πραγματικά θα ήθελα ένα τέτοιο !....

Μπράβο!

 :thumbsup:
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1028
Απ: DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 16, 2014, 03:52:54 μμ »
Σαν αναπαλαιωση και προσπαθεια να μεινει ζωντανό ειναι super και χιλια μπραβο. Αλλα...


Συχωρατε με αδερφια, απο σουλούπι το βρισκω χαλια...
απο τις πλεον ατσούμπαλες σχεδιαστικές γραμμές,  ??? αλλα και εντελώς μακρυα από τα "εργονομικώς προφανη" που παιζανε εκεινη την εποχή κυριως στη Γερμανια (ΟΚ, η BMW δεν υπήρξε ποτε κομψη, αλλα η DKW...)
Σα το καντετ του Κουρκουλου ενα πραμα, αναρωτιεσαι αν βλεπανε γυρω τους αυτοι που σχεδιαζανε.

Ξαναλεω για να μην παρεξηγηθώ:  η προσπαθεια αξιζει με χιλια, ΚΑΙ αυτά τα δειγματα αξιζουν την επιβιωση (ίσως και περισσότερο απο τα δημοφιλη...)
Η χυλόπιτα αφορα τους τότε σχεδιαστές
(και λιγο τους σύγχρονους θαυμαστές - Guzzisti... τρομάρα σας :hehe:)
Θα με φάει η περιέργεια...
Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
Απ: DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 16, 2014, 06:56:59 μμ »
Αγαπητέ Παναγιώτη, ειδικά εσύ με το GS δεν θα έπρεπε να τα λες αυτά!  :hehe:

Πέρα από τη πλάκα όμως έχει ενδιαφέρον σα θέμα και αξίζει λίγο παραπάνω προβληματισμό:
Χωρίς να είμαι ειδικός σε θέματα αισθητικής όπως πχ ο Vas που έχει σπουδάσει σχετικά ή κάποιος άλλος καλλιτέχνης του forum ή της λέσχης, έχω να παρατηρήσω τα εξής:

Η προσπάθεια του σχεδιαστή είναι αξιέπαινη ακριβώς γιατί είναι τελείως ασυνήθιστη και πρωτοποριακή.
Η ένωση του ρεζερβουάρ με το εμπρός φανάρι, η εξαφάνιση του πλαισίου μέσα σε αυτό, οι άφθονες και ακριβές κατασκευαστικά καμπύλες, το απίστευτο σχήμα φτερού εμπρός και κινητήρα με την υπερκατασκευή που θυμίζει πουλί ενώ οι ψύκτρες εξαφανίζονται και τη θέση τους παίρνουν γρύλλιες, το μινιμάλ τιμόνι, τα επίσης ακριβά χρώμια πίσω και η προστασία αλυσίδας και τέλος τα whitewalls και το εξαιρετικό μεταλλικό λογότυπο-μάρκα, όλα συνηγορούν ότι δεν πρόκειται για κάτι ασήμαντο.

Ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως μιλάμε για μοτοποδήλατο 50 cc!

Ανακαλύψτε τη βαρύτητα που δίνει στην αισθητική ο σχεδιαστής σε ένα όχημα που φιλοδοξεί να είναι καθημερινό εργαλείο. Επίσης τη διάθεση χιούμορ και αισιοδοξίας που κρύβει το σχέδιο. Κι όλα αυτά με το περιορισμό του εύρους τιμών των 50cc και προφανως έχοντας σκοπό να πουληθεί, άρα να είναι ανταγωνιστικό.

Εγώ λοιπόν νομίζω πως τότε οι εταιρίες και τολμούσαν και είχαν τη ψυχολογία να "παίζουν" τεχνολογικά και σχεδιαστικά. Και με τέτοια διάθεση μπορούσαν να απευθύνονται στο πελάτη. Και αυτό είναι που έχει τη μεγαλύτερη σημασία! :mg:


PS. @Spont:  Πιστεύω πως το χρώμα της σέλας είναι αυθεντικό ή κοντά σε αυτό. Είπαμε, οι άνθρωποι τότε μπορούσαν να παίζουν, απίστευτο φαίνεται στις μέρες μας...
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1028
Απ: DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 17, 2014, 12:06:05 πμ »
Συμφωνω κομματι κομματι.

ΟΛΟ ΜΑΖΙ ειναι χαλια.
Η αρμονια ειναι κατι παραπανω απο συνολο "ωραιων" στοιχειων, πρεπει ναναι και ωραια το ενα σε σχεση με τα αλλα και κυριως ωραια στημενα όλα μαζι.
Κι αυτα (κατα τη γνωμη μου) δεν ειναι...  :youfail

οσο για το GS, χοντροκομενο το λες, νταλικα το λες, αλλα τοοοοσο χαλια δεν ειναι...
κι εδω που τα λεμε, αλλες δαφνες διεκδικουσε εξ αρχης... ::knownothing
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 17, 2014, 12:10:55 πμ από Pan. Lamprogiannis »
Θα με φάει η περιέργεια...
Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5799
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 17, 2014, 12:37:40 πμ »
μιας και με ανεφερε ο Πέτρος, να πω μόνο πως οταν κρινουμε αισθητικά κατι, υπαρχουν δύο τρόποι...να το κανουμε με βαση τα σύγχρονα δεδομένα και την δική μας αντίληψη περι αισθητικής ή να το κάνουμε με βάση τα δεδομένα της εποχής απαλλαγμένοι από νόρμες και κανόνες που ισχύουν  - επιτάσσονται σήμερα...και αφου φαντασουμε και σκεφθούμε πως την έβλεπαν τότε τη δουλειά ...

Προφανώς ο Παναγιώτης κρίνει με τον πρώτο τρόπο εδώ...δεν ειναι λάθος, ειναι άποψη... :thumbsup:

Για τα δικά μου γούστα, ειναι όντως χοντροκομένο...όχι σε επίπεδο συνολικού όγκου αλλα σε επίπεδο γραμμών...φόρμας


για την εποχή του??? σκοτώνει!!!


η περιγραφή που του ταιριαζει περισσοτερο με βαση την εποχή του είναι...φουτουριστικό, πολυτελές...πολυ μπροστά


Μπράβο στο φίλο για τη δουλειά που πάτησε!!! :bier:
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1028
Απ: DKW HUMMEL 50cc!!!!!!!!!!
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 17, 2014, 10:25:10 πμ »
Αν μπορω να μαντεψω ένα δρομο σκεψης, παρατηρώντας και αλλα design αντικειμενα της εποχής (πχ καποια επιπλα, καποια αυτοκινητα, ακομα και αρχιτεκτονικές τάσεις ) μου φαινεται πως προσπαθήσανε να ενοποιήσουν καποιες φόρμες, να δώσουν "κινηση" στη γραμμή, να φυγουν από τα συνηθισμένα, από τα συμβατικά (η φυση δεν εχει ευθείες και τετοια).
Αλλα δεν τους βγήκε (όπως και σε άλλους). Καθε πειραμα εχει ενδιαφέρον αλλα δεν ειναι σώνει και καλα πετυχημένο...

Οσο για την κριση με κριτηρια εποχής σαφώς,
υπήρχε ο Βάτραχος της SITROEN, υπήρχε και το ΑΜΙ. Ποιό θα περίμενες να μιμηθεί, αντιγραψει κάποιος....(να μη σου πω για το 2CV που ήταν ήδη εκει 20+ χρόνια... κι αυτο καμπυλες έχει, αλλά καλυτερα ταιριασμένες)
και το 125αρακι του πρώτου οροφου συνομίληκο του ειναι, μαλλον λιγότερο φιλοδοξο (design speaking), αλλα μαλλον καλυτερα τα πήγε (κατ' εμε...)

Η αρμονία ειναι κατι που ξεπερναει την μοδα ή την τρεχουσα αισθητική, γιαυτο γίνεται και μας πεφτει η μασελα εμπρός σε ένα εργο τεχνης αιώνες αργότερα.

Πάντως, ωραια το χρωμια στο φτερό...

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 17, 2014, 10:34:30 πμ από Pan. Lamprogiannis »
Θα με φάει η περιέργεια...
Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?