Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιανουάριος 17, 2018, 11:53:54 μμ

Αποστολέας Θέμα: Καλησπέρα από Ρόδο - Έγκριση τύπου V7 Stone  (Αναγνώστηκε 3658 φορές)

Αποσυνδεδεμένος gregoryp

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 414
Απ: Καλησπέρα από Ρόδο - Έγκριση τύπου V7 sTONE
« Απάντηση #15 στις: Ιούνιος 10, 2014, 01:36:51 μμ »
Η έγκριση τύπου πρέπει να είναι αυτή ή κάποια παρεμφερής. Αν μου δώσεις τα πρώτα 8 ψηφία του αριθμού πλαισίου ή ακόμα καλύτερα το πεδίο 6 της άδειας (κωδικός τύπου) θα είμαστε πιο σίγουροι. Γενικά σε όσες παραλλαγές κοίταξα η ισχύς που δίνει είναι 35kw.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2014, 01:53:20 μμ από gregoryp »

Αποσυνδεδεμένος Manos

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 9
Απ: Καλησπέρα από Ρόδο - Έγκριση τύπου V7 sTONE
« Απάντηση #16 στις: Ιούνιος 10, 2014, 02:51:38 μμ »
Η έγκριση τύπου πρέπει να είναι αυτή ή κάποια παρεμφερής. Αν μου δώσεις τα πρώτα 8 ψηφία του αριθμού πλαισίου ή ακόμα καλύτερα το πεδίο 6 της άδειας (κωδικός τύπου) θα είμαστε πιο σίγουροι. Γενικά σε όσες παραλλαγές κοίταξα η ισχύς που δίνει είναι 35kw.
Ευχαριστω πολυ! Η εγκριση τυπου που μου εδωσαν ειναι αυτη: http://webtao.yme.gov.gr:16004/Default.aspx

Αποσυνδεδεμένος Manos

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 9
Απ: Καλησπέρα από Ρόδο - Έγκριση τύπου V7 sTONE
« Απάντηση #17 στις: Ιούνιος 10, 2014, 02:56:30 μμ »
Η έγκριση τύπου πρέπει να είναι αυτή ή κάποια παρεμφερής. Αν μου δώσεις τα πρώτα 8 ψηφία του αριθμού πλαισίου ή ακόμα καλύτερα το πεδίο 6 της άδειας (κωδικός τύπου) θα είμαστε πιο σίγουροι. Γενικά σε όσες παραλλαγές κοίταξα η ισχύς που δίνει είναι 35kw.
Ευχαριστω πολυ! Η εγκριση τυπου που μου εδωσαν ειναι αυτη:

Αποσυνδεδεμένος Manos

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 9
Απ: Καλησπέρα από Ρόδο - Έγκριση τύπου V7 sTONE
« Απάντηση #18 στις: Ιούνιος 11, 2014, 05:13:37 μμ »
Καλησπέρα,
Είχα κάνει μια ερώτηση σε άλλο topic όσον αφορά την ιπποδύναμη του V7 classic και αν μπορεί να οδηγηθεί με Α2 δίπλωμα. Μετά από ψάξιμο ανακάλυψα ότι το μοντέλο του '12 μπορεί ενώ το μοντέλο του '09 έχει 0.5 kw παραπάνω από το επιτρεπτό. Έτσι λοιπόν, ρώτησα και για το V7 Stone που εξίσου ζαχαρώνω. Έστειλα λοιπόν Mail στην Piaggio Hellas και μου απάντησαν άμεσα. Έκανα δύο ερωτήσεις λοιπόν. Η μια ήταν γιατί υπάρχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά κινητήρων στο ελληνικό και στο ιταλικό site αντίστοιχα. Η άλλη ήταν αν μπορεί να οδηγηθεί η V7 Stone με Α2 δίπλωμα. Οι απαντήσεις είναι στο συνημμένο και πιστεύω ότι θα φανούν χρήσιμες και σε άλλους υποψήφιους αγοραστές.    :thumbsup:

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1044
Απ: Καλησπέρα από Ρόδο - Έγκριση τύπου V7 Stone
« Απάντηση #19 στις: Ιούνιος 12, 2014, 09:39:45 πμ »
Μάνο σ' ευχαριστούμε για τις πληροφορίες, θα φανούν πράγματι χρήσιμες! :thumbsup:

Κράτα μας ενήμερους σχετικά με την απόκτηση του V7 το οποίο πράγματι είναι μία εξαίρετη μοτοσυκλέτα και σε δικαιολογούμε απόλυτα που έχεις "κολλήσει"  :hehe: (το ξέρω γιατί είχα...) :oops:
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...