Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Οκτώβριος 19, 2017, 03:36:50 μμ

Αποστολέας Θέμα: V7 fender eliminator DIY  (Αναγνώστηκε 2304 φορές)

Αποσυνδεδεμένος tuluba

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 62
    • V7 classic 10 (brat customization), Vespa GT 200 03
V7 fender eliminator DIY
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2014, 04:26:59 μμ »
Λοιπόν , ο στόχος ήταν ένα rear fender eliminator. Τα έτοιμα από το νετ έχουν γύρω στα 200$/200ε ευρώ . Σαν βάση στηρίχτηκα σε σχέδιο που βρήκα στο νετ (http://forum.guzzitech.com/store/product/362-gt-v7-fender-eliminator-kit/category_pathway-36)  και μετα απο δικές μου μετρήσεις και μερικές μετατροπές κατέληξα στο σχέδιο που σας επισυνάπτω.
Η κοπη έγινε με lazer , τα στραβώματα σε στράτζα,  η λαμαρίνα είναι πάχους 1,5mm και είναι βαμμένο με ηλεκτροστατική.
Μου στοίχησε 90ευρώ και όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να του πω (με pm) που το έφτιαξα και επιπλέων λεπτομέριες.
Για πίσω φανάρι  πήρα ένα emgo (lucas like – 12$ - 4into1.com), φλας 2 ζευγάρια 75$ από τον ίδιο.
Υπαρχει καποιος τρόπος ετσι ώστε να μικρήνω σε μεγεθος τις φωτο ?
ευχαριστώ


KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: V7 fender eliminator DIY
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 22, 2014, 04:35:14 μμ »
Γενικά δεν είμαι υπέρ των αισθητικών αλλαγών και των μηχανικών βελτιώσεων.
Οι αλλαγές αυτές ή γίνονται καλά και μπορεί αν πετύχουν
ή είναι έτσι κι έτσι κι έχουν το χάλι τους.
Συμβουλή
Μην κάνεις τίποτα που να μην είναι αναστρέψιμο και
ΚΥΡΙΩΣ
μην πειράξεις το πλαίσιο για κανένα λόγο.
Ότι κι αν πιστεύουν ή σου λένε οι "ειδικοί"
 

Αποσυνδεδεμένος tuluba

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 62
    • V7 classic 10 (brat customization), Vespa GT 200 03
Απ: V7 fender eliminator DIY
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 23, 2014, 09:38:31 πμ »
Ευχαριστώ για τις συμβουλές , έχεις δικιο.

Αποσυνδεδεμένος stoner

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 28
    • MG V7 STONE
Απ: V7 fender eliminator DIY
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 23, 2014, 12:45:20 μμ »
σου στελνω πμ γιατι οχι μονο ειχα την ιδια ιδεα, αλλα ειχα βρει και τις ιδιες φωτο για να βρων μαστορα!! :hehe:

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: V7 fender eliminator DIY
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 25, 2014, 09:33:30 πμ »
Ωραίος!
Το έβαλες? Αν είναι εύκολο ανέβασε καμιά φωτό με τη σέλα του classic & στείλε μου και p.m. με τις λεπτομέρειες.

Offtopic ερώτηση: τα εργοστασιακά πίσω φλας είχαν φυσακι για να μπορείς να τα βγάλεις?
Τα δικά μου είναι με συνεχόμενο καλώδιο μέχρι τις ασφάλειες :?

Αποσυνδεδεμένος tuluba

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 62
    • V7 classic 10 (brat customization), Vespa GT 200 03
Απ: V7 fender eliminator DIY
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 25, 2014, 09:44:32 πμ »
καλημερα ,
το εβαλα έχω φώτο αλλα προσπαθώ να την μικρήνω γιατι δεν την ανεβάζει (ειναι πολλά kb).
Η εμφάνιση είναι ακριβώς όπως εκείνα που κυκλοφορούν στο νετ.

Για τα φλάς , τα φυσακια είναι απο πισω απο την λάμπα , οποτε δεν υπαρχει τρόπος να τα βγάλεις και να περάσουν απο το μαυρο πλαστικό που ακολουθεί το φλας. (ελπιζω να με καταλαβαινεις) . Μονος τρόπος είνα να κοψεις τα φυσακια και να περασει γυμνό το καλώδιο , μετα τα ένωσα με τα δικά μου φλας.

Είναι η μονη αλλαγή που επιρρεάζει τα εργοστασιακά ανταλακτικά , αλλά πολυ ευκολα αν θελησεις περνάς τα καλλώδια και ξανακολλάς (κολλητιρι) τα παλιά φυσάκια.
Από το αποτέλεσμα πάντως δεν ξαναγυρνάω πίσω , μονο σε περίπτωση πώλησης (που δεν το βλέπω).

θα σου στείλω πμ με ινφο.

καλες δουλειές

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: V7 fender eliminator DIY
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 25, 2014, 11:31:32 πμ »
Οπότε δεν έχουν κάνει μόνο σε μένα μ@λ@κία με τα φλας...κανονικά έπρεπε να ήταν έτσι



για να μπορείς να τα αλλάξεις χωρίς κόψε - ράψε  :hehe:

Ως προς το σχέδιο: η τρύπα (2cm) πίσω αριστερά, είναι για να περνάνε τα καλώδια? Την πάνω βίδα του φτερού (που είναι πίσω απο την κλειδαριά της σέλας) δεν την χρησιμοποίησες? Με αποστάτη δεν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις και αυτήν?

Και κάτι τελευταίο...σε βροχή το δοκίμασες? Πάνε νερά στην μπαταρία, στις ασφάλειες & στον εγκέφαλο? Η πλάτη λούτσα?

Αποσυνδεδεμένος tuluba

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 62
    • V7 classic 10 (brat customization), Vespa GT 200 03
Απ: V7 fender eliminator DIY
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 25, 2014, 11:55:41 πμ »
Ετσι είναι σε όλα.
Όταν θα πας να τα αποσυναρμολογήσεις θα δεις ότι δεν υπαρχει τρόπος να κρατήσεις το μαμα κύκλωμα και να μην κόψεις τα φισακια για το φ΄λας.
Δεν περνάνε ουτε από το ασπρο φισακι , ουτε από την μερια τις λάμπας μεσα από το μαυρο πλαστικο του σωματος (φλας) (εικ.8).
Ναι η τρύπα 2 εκ. είναι για να περνάνε τα καλώδια, εκει μπορείς να βαλεις και ένα ελαστικό δαχτυλίδι (δεν ξερω πως τα λενε – τα εχουν τα ηλεκτρολογικά) να μην περναει νερο.
Την πανω τρύπα δεν την χρησιμοποίησα , ηταν τόσο σταθερό (2 πισω βιδες – πισω από τις ασφάλειες και 2 πάνω από τα φλας) που δεν ασχολήθηκα.
Σε νερα δεν είναι δοκιμασμένο , αλλα αν περνάνε σε αυτό περνανε και σε όλα αυτά που πουλάνε , γιατι είναι οι ιδιες διαστασεις. Σε μπαταρια κλπ δεν πανε γιατι εχει και ένα άλλο προστατευτικο που πιανει στις 2 πισω βιδες (κατω από τις ασφάλειες).
Επισυνάπτω φωτο νε το μονοσελλο, θα βγάλω και με το δυσελλο και θα στείλω
Ότι θες με την υλοποίηση πες μου.

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: V7 fender eliminator DIY
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 25, 2014, 12:41:14 μμ »
Άψογος  :notworthy:

Σημείωση προς κάθε ενδιαφερόμενο: εκτός από την εμφάνιση, βγάζοντας το φτερό κερδίζεις & σε χώρο κάτω από την σέλα ικανό για να μπεί μια σωστή εργαλειοθήκη
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2014, 12:43:58 μμ από kostasmito »