Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Νοέμβριος 24, 2017, 10:27:56 μμ

Αποστολέας Θέμα: Norge GT 8V  (Αναγνώστηκε 1610 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1322
Norge GT 8V
« στις: Νοέμβριος 08, 2014, 01:29:36 μμ »
Τώρα μάλιστα... :thumbsup:

http://youtu.be/67YanhoEm4I

http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/2014-Moto-Guzzi-Norge-1200GT-8V1_zps625b5886.jpg
Norge GT 8V


Η Moto Guzzi αποτελεί το brand του Piaggio Group που εστιάζει στο πιο «σοβαρό» αγοραστικό κοινό με αναζητήσεις ουσίας που θέλουν μια μοτοσικλέτα που να πρεσβεύει κλασικές αξίες. Το Moto Guzzi Norge GT 8V μπαίνει σε μια κατηγορία που αντιπροσωπεύει τους μοτοσικλετιστές που θέλουν να ταξιδεύουν, με αποσκευές, χωρίς όμως προβλήματα που αφορούν τη δυνατότητα φόρτωσης και την άνεση. Μοτοσικλέτες όπως το BMW K100 ήταν από τους δημιουργούς αυτής της κατηγορίας (τη δεκαετία του ’80), όμως σήμερα το BMW K1300 GT, Kawasaki GTR 1400, Triumph Sprint GT,  Yamaha FJR1300, το ή ακόμη και το Honda ST1300 Pan European, είναι μοτοσικλέτες που επιλέγουν όσοι θέλουν μια μοτοσικλέτα για να κάνουν μεγάλα και άνετα ταξίδια. Σε αυτή ακριβώς την κατηγορία έρχεται να μπει το Moto Guzzi Norge GT 8V το οποίο δείχνει άριστα προσαρμοσμένο στις επιταγές των αγοραστών, προσφέροντας πλήρη κάλυψη με πλαστικά, μεγάλο φέρινγκ και, φυσικά, βαλίτσες.

Σχεδίαση

Οι άνθρωποι της Moto Guzzi αναφέρουν ότι το Norge 8V GT έχει ίδιο μόνο τον προβολέα του σε σχέση με το προηγούμενης γενιάς Norge. Το φέρινγκ έχει σχεδιαστεί εκ νέου και καλύπτει ολόκληρη τη μοτοσικλέτα με τρόπο εντυπωσιακό! Ακόμη και ο κινητήρας που, αναγκαστικά, εξέχει, είναι σχεδόν πλήρως καλυμμένος, κάτω από τα πλαστικά που έχουν μελετημένη σχεδίαση ώστε να κατευθύνουν τον αέρα στον κινητήρα (ώστε να υπάρχει η απαραίτητη ψύξη) ενώ έχει μελετηθεί και η κατάληξη του θερμού αέρα μακριά από τον αναβάτη (κάτι που όπως διαπιστώσαμε στην πράξη λειτουργεί καλά). Το πλαίσιο είναι επίσης καλυμμένο κάτω από τα πλαστικά και γενικά υπάρχει μια εικόνα «πλαστικοποίησης»

Νέο είναι το μπροστινό μέρος του φέρινγκ με ζελατίνα που ρυθμίζεται ηλεκτρικά καθ’ ύψος και η οποία καλύπτει, ήδη στη χαμηλή της θέση, έναν αναβάτη ύψους 1,70m. Η ρύθμισή της γίνεται από δύο χειριστήρια που βρίσκονται στα άκρα του τιμονιού, αλλά μακριά από τα χέρια του αναβάτη και η εργονομία τους ελέγχεται…
Η σέλα βρίσκεται σε ύψος 810mm από το έδαφος και προσφέρει πολύ καλή «βάση» στον αναβάτη, ενώ διαθέτει πλούσιο αφρώδες υλικό.

http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/Aprilia_Norge_GT_8v_1_zpsda6353d7.jpg
Norge GT 8V


http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/IMG_7771_zps2fee8a38.jpg
Norge GT 8V


http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/Aprilia_Norge_GT_8v_14_zps23815bcb.jpg
Norge GT 8V


http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/Aprilia_Norge_GT_8v_11_zps9c092cf0.jpg
Norge GT 8V


http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/Aprilia_Norge_GT_8v_10_zps98daec03.jpg
Norge GT 8V


http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/IMG_7752_zps5456aa70.jpg
Norge GT 8V


Κινητήρας

Ο κινητήρας του Moto Guzzi Norge 8V GT είναι ο δικύλινδρος της Moto Guzzi με τις τετραβάλβιδες κεφαλές και απόδοση 102hp. Για τον έλεγχό του χρησιμοποιείται νέα ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης, ECU, η οποία τροφοδοτείται με δεδομένα από δύο αισθητήρες «λ». Ειδική μελέτη έχει γίνει ώστε να μειωθεί ο θόρυβος του κινητήρα ώστε να εξασφαλίζεται πιο άνετο cruising. Οι αλλαγές στον κινητήρα έχουν βελτιώσει την απόκριση στο γκάζι.
Ένα νέο ψυγείο λαδιού έχει τοποθετηθεί στην καρίνα, ακριβώς μπροστά από τον κινητήρα. Το ψυγείο αυτό διαθέτει βεντιλατέρ και θερμοστάτη ώστε να φροντίζει για τη σταθερή θερμοκρασία του λιπαντικού, ακόμη και όταν η μοτοσικλέτα βρεθεί σε μποτιλιάρισμα.

http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/IMG_7753_zpsf071edbd.jpg
Norge GT 8V


http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/Aprilia_Norge_GT_8v_15_zpsbc8214a6.jpg
Norge GT 8V


On Board

Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Moto Guzzi Norge 8V GT στους επαρχιακούς δρόμους γύρω από την Φλωρεντία, δρόμους που ήταν αρκετά εκτός κλίματος για τον χαρακτήρα του μοντέλου. Συνεχείς στροφές σε επαρχιακό δίκτυο, καλή άσφαλτος, αλλά μικρό πλάτος δρόμου και χαμηλές ταχύτητες.
Είναι προφανές ότι οι παραπάνω συνθήκες προβληματίζουν μια μοτοσικλέτα που σχεδιάστηκε για χρήση GT, που μελετήθηκε για να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις με μεγάλες μέσες ταχύτητες. Το Moto Guzzi Norge GT 8V όμως βάλθηκε να μας εντυπωσιάσει. Με τις σχετικά compact διαστάσεις του, το χαμηλό κέντρο βάρους και το καλό του ζύγισμα, λειτουργούσε άψογα και μας άρεσε πολύ στα 100km που το οδηγήσαμε. Με συνεχές αλλαγές 2ης-3ης-4ης σχέσης, ισχυρά φρεναρίσματα, δεν έδειξε πουθενά σημεία αδυναμίας.
Ο όγκος του βέβαια είναι υπολογίσημος και η μάζα επίσης, όμως πλαγιάζει με ευκολία, είναι σταθερό στις στροφές και μόνον τα περιθώρια κλίσης που ορίζονται από τα μαρσπιέ θα θέσουν τα όρια για τον αναβάτη, έτσι κι αλλιώς πολύ μακριά από την αρχική ιδέα της τουριστικής χρήσης…
Η ανάρτηση είναι όσο πρέπει σφιχτή ώστε να κρατά υπό έλεγχο τη μοτοσικλέτα, ακόμη και στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, ακόμη και σε γρήγορο ρυθμό που δεν ταιριάζει πολύ με το ύφος της μοτοσικλέτας. Θα πρέπει βέβαια να πούμε ότι μιλάμε για μοτοσικλέτες χωρίς επιπλέον φορτίο (δεύτερο αναβάτη ή αποσκευές) και για πολύ καλές συνθήκες ασφάλτου.

http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/Aprilia_Norge_GT_8v_9_zps09a25a1d.jpg
Norge GT 8V


Το Moto Guzzi Norge GT 8V είναι ευχάριστο, σταθερό και αρκετά ευέλικτο για τον όγκο του. Φτάσαμε στιγμιαία μέχρι τα 170km/h χωρίς ο αέρας να μας ενοχλήσει. Τα μηνύματα που πήραμε είναι θετικά και η εκτίμηση μας είναι ότι πρόκειται για μια μοτοσικλέτα ικανή για ταξίδια με δεύτερο αναβάτη και αποσκευές.

Ανταγωνιστική

Το Moto Guzzi Norge GT 8V διεκδικεί μερίδιο σε μια αγορά στην οποία οι μοτοσικλετιστές δύσκολα αλλάζουν μοντέλο και ακόμη δυσκολότερα εταιρεία. Δεν έχει εύκολη δουλειά να κάνει, ενώ έχει και έντονο ανταγωνισμό από πολύ καλές μοτοσικλέτες. Όμως, έχει τον δικό του χαρακτήρα, που είναι έντονος και ξεκάθαρος. Επιπλέον έχει τον αετό της Moto Guzzi στο ρεζερβουάρ του, που για κάποιους έχει ιδιαίτερο νόημα και μια μεγάλη ιστορία. Για όσους εκτιμούν το γεγονός αυτό, το Moto Guzzi Norge GT 8V θα αποτελέσει αναμφίβολα μια επιτυχημένη επιλογή για την οποία δίκαια θα μπορέσουν να είναι περήφανοι!

http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/Aprilia_Norge_GT_8v_5_zpse2a882fa.jpg
Norge GT 8V


http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/Aprilia_Norge_GT_8v_8_zps8b81b4d8.jpg
Norge GT 8V


http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/ScreenShot2014-11-08at133113_zps2100e895.png
Norge GT 8V


Επίσης, για τους αγγλομαθείς  :
http://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2014models/2014-Moto-Guzzi-Norge-1200GT-8V.htm

 :mg:

Πηγή : Mrbike, totalmotorcycle
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2014, 01:57:55 μμ από Vagpap »
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος MOUSTAKAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 217
Απ: Norge GT 8V
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 09, 2014, 06:53:18 μμ »
 :food: moto~

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1322
Απ: Norge GT 8V
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 10, 2014, 11:17:41 πμ »
Αν το ρεζερβουάρ ήταν 32 lt , όπως του stelvio, θα το σκεφτόμουν  πολύ πολύ..!  :thumbsup:

 :mg:
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1028
Απ: Norge GT 8V
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 10, 2014, 12:29:03 μμ »
Η νασαι σιδερό**** ή να μην είσαι...
Τι να σου κανει 300-350 χλμ αυτονομία.... :hehe:
Θα με φάει η περιέργεια...
Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7929
  • Minority Report
Απ: Norge GT 8V
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 10, 2014, 02:40:42 μμ »
Ειπα να μην σχολιάσω, αλλά μιας κι ο παλιοΠαναγιώτης φερνει την κουβέντα στα μέτρα μου....  :hehe:

Εγω που ξερω το Νοrge, διαφορές με το παλιό δεν βλεπω. Φαντάζομαι αυτους,..που δεν ξερουν καν την Μοto Guzzi.  :hehe:

Aναρωτιεμαι γιατί οταν βγάζουν ενα τόσο όμορφο και κλασικό τουρινγκ μοντέλο...κανουν ταχαμ αλλαγες, οταν δεν εχουν τίποτα νεο να πουν. Θα μου πεις,...και το τμημα ντηζαιν κλεφτης θα γινει? Αφου του λεν: "Θελω νεα μοντέλα - χωρις νεα σχεδίαση (γιατί στοιχίζει)".

- ΟΚ δεκτη η απαντηση. 

Παντως,...πισωφαναναρο, διακόπτες, ρεζερβουάρ, τιμόνι, όργανα, σέλα,....όλα φρομ σκρατς! Ρε παλικαρια, όχι και νέα αυτοκόλλητα logo. Eίπαμε: Στοιχίζουν τα μαμήδια!!  :hehe:

Αραγε το λαδι μπορεις να το ελέγξεις/αλλάξεις χωρις να λύσεις ολο το κουστούμι ή πας σε μοντιφια αλά Gkot?....Για να μην συζητησω, αν κανας τελώνης σου πει - "θελω να δω αρ. πλαισιου".  :?
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1322
Απ: Norge GT 8V
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 10, 2014, 03:19:04 μμ »
Αραγε το λαδι μπορεις να το ελέγξεις/αλλάξεις χωρις να λύσεις ολο το κουστούμι ή πας σε μοντιφια αλά Gkot?....Για να μην συζητησω, αν κανας τελώνης σου πει - "θελω να δω αρ. πλαισιου".  :?

Υπάρχει ένα καπάκι που πρέπει να ξεβιδώσεις...τουλάχιστον τώρα ένα καπάκι μόνο...  :?
http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/ScreenShot2014-11-10at150048_zps42da8359.png
Norge GT 8V
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος gkot

  • Admin
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1060
    • http://www.promoweb.gr
Απ: Norge GT 8V
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 10, 2014, 05:55:08 μμ »
Βλέποντάς το η σημαντικότερη αλλαγή είναι μάλλον....

το ψυγείο λαδιού με βεντυλατέρ.

Η μηχανή εντός πόλης πράγματι ανάβει αρκετά αλλά προσωπικά δε μου δημιούργησε ποτέ πρόβλημα, ΟΥΤΕ θα το κάνει. Δεν είναι μοτέρ τραβηγμένο από τα μαλλιά να βγάλει άλογα και αυτό του δίνει τη δυνατότητα να ανεβάσει και λίγο θερμοκρασία παραπάνω χωρίς να ανησυχείς. Αερόψυχτο είναι, άρα αποφασίζεις ότι τα αχαμνά σου θα είναι ζεστά! (Σόλων άκου  :anigrin:)

Ο μάστορας που έγραψε το άρθρο ΔΕ ΞΕΡΕΙ Χριστό. Το φέρινγκ είναι ακριβώς το ίδιο. Αν θεωρεί επανασχεδιασμό 100% το φρυδάκι που άλλαξε λίγο κλίση - no no no.

Στο μοτόρι και άσχετος να είσαι θα καταλάβεις ότι παλιό και νέο έχουν ελάχιστες διαφορές.
Για να μην είμαι πολύ κακός σίγουρα το καπάκι για τον έλεγχο των λαδιών είναι στα plus.

Δε θα ξεχάσω ποτέ φάση με Pin στο γκαράζ μου όπου έχουμε μείνει με ανοιχτό το στόμα όταν αντιλαμβανόμαστε ότι για να δεις το λάδι πρέπει να λύσεις όλη τη καρίνα  :bhead

Από πλευράς μοτέρ και εκεί έχω τους ενδοιασμούς μου μιας και τα 2βάλβιδα πάντα μου άρεσαν παραπάνω - είναι πιο νευρικά τσιμπώντας λίγο καύσιμο. Ειδικά τα 2βάλβιδα 1200 που φόραγαν Norge και Sport είναι μοτέρ που ΠΟΤΕ δεν έβγαλαν πρόβλημα - ή τουλάχιστον δεν άκουσα κανέναν να το λέει.

Η ζελατίνα που καλύπτει αναβάτη μέχρι 1.70 πατώντας το κουμπάκι και αυτό δε μου λέει τίποτα. Στο βάζει απλά μέσα στον εξοπλισμό μπας και πάρει πελατάκια που γουστάρουν αυτό το κομφόρ. Έχει τόση κάλυψη το Norge που είναι αξεσουάρ άχρηστο. Όταν πας με 160+ και σε χτυπάει ο αέρας απλά σκύβεις λίγο και είσαι κομπλέ. Αν είσαι πιο ψηλός όπως εγώ, σίγουρα ο αέρας στροβιλίζει και προχωράς σε λύσεις τύπου wunder σε φρύδι.

Τέλος είμαι σίγουρος ότι το μηχανάκι δικάβαλο + βαλίτσες θα χτυπάει πάλι στο διπλό. Φαίνεται και στις φωτογραφίες και είναι μονοκάβαλος. Από ότι γνωρίζω η ανάρτηση είναι ίδια και ελαφρώς πιο σφιχτή. Εκεί μάλλον ο κάτοχος θα χρειαστεί να τα χώσει γερά όπως είχα κάνει εγώ για να πάει σε σοβαρή λύση αμορτισέρ. Ο αγαπητός δημοσιογράφος το οδήγησε στους επαρχιακούς δρόμους της Φλωρεντίας χωρίς ΙΧΝΟΣ λακούβας. Αν ήταν στη Πίνδο φουλ φορτωμένος με βαλίτσες + συνεπιβάτη max 60 κιλά τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά.

Δεν είναι αρνητικό το ρεζερβουάρ μιας και τα 280 χιλ τα βγάζεις.

Παραμένει ένα ΑΡΙΣΤΟ μηχανάκι Gran Turismo και το αγαπάς με τα ελαττώματά του - σάμπως οι άλλοι είναι τέλοιοι? Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από κανένα 1200GT BMW αρκεί να αποδεκτείς ότι καβαλάς 1200 κυβικά με μόλις 100 άλογα.

Όποιος διαθέτει τα φράγκα είναι μία πολύ σοφή επιλογή.
Αααα και σε λευκό νυφούλα ΤΑ ΣΠΑΕΙ