Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Αύγουστος 23, 2017, 10:20:17 μμ

Αποστολέας Θέμα: FMI in Parlamento: le moto storiche non devono pagare il bollo!  (Αναγνώστηκε 1966 φορές)

KTiNoS

  • Επισκέπτης

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5799
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: FMI in Parlamento: le moto storiche non devono pagare il bollo!
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 17, 2014, 10:40:10 μμ »
ωραιοιιιιι....
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

KTiNoS

  • Επισκέπτης

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: FMI in Parlamento: le moto storiche non devono pagare il bollo!
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 28, 2014, 07:31:16 μμ »
http://www.motociclismo.it/bollo-intero-per-le-moto-storiche-click-discussioni-e-polemiche-moto-60718

Τελικά τέλος η έκπτωση στα τέλη για κλασσικά....
Ιταλία

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7923
  • Minority Report
Απ: FMI in Parlamento: le moto storiche non devono pagare il bollo!
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 28, 2014, 08:24:01 μμ »
Τελικά τέλος η έκπτωση στα τέλη για κλασσικά....
Ιταλία

Οχι, θα γινόταν διαφορετικά...

1) Ο,τιδηποτε καταντά μόδα - μοιραία βγαίνει απ το περιθώριο και το βλεπουν οι εισπρακτικοί μηχανισμοί του κράτους

2) Σιγα μην άφηναν οι βιομηχανίες - τον καθε δηθεν - να το παιζει συλλέκτης, να παιρνει μερος σε αγωνες να μαζεύει κυπελλα....και να μην αγοραζει καινούργια μοντέλα.

3) Σιγα μην αφήνουν τα "ισχυρα χέρια", να μαζεύει ο καθε τυχαίος κλασικά μοντέλα να τα διατηρει στο τζαμπα και να τα μεταπωλεί βγαζοντας κέρδος.(συχνότατα αφορολόγητο)
 Σε ποιόν άλλο χώρο ξέρετε να εχει "ο τυχαιος", τύχη?

- Φιλε τα μεταξωτα, θελουν κι επιδέξιους.  :ok:
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 998
Απ: FMI in Parlamento: le moto storiche non devono pagare il bollo!
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 29, 2014, 12:47:37 πμ »
Σιγά, ήρεμα, χαλαρώστε!  :hehe:

Ας διαβάζουμε λίγο καλύτερα, ή αν δεν καταλαβαίνουμε, μια ερώτηση δεν βλάπτει.  :?


Δειτε τι λέει ξεκάθαρα στο τέλος σαν συμπέρασμα, παρόλο που το εξηγει ακόμη 2 φορές στην αρχή και στη μέση του άρθρου:

......
Nulla cambia invece per i proprietari di moto con più di 30 anni di età che continueranno a beneficiare dello sconto e potranno non pagare il bollo qualora il veicolo non venga utilizzato su strada.

Τίποτα δεν αλλάζει, για τους ιδιοκτήτες οχημάτων με ηλικία πάνω από 30 ετών, οι οποίοι συνεχίζουν να επωφελούνται από την έκπτωση και δεν θα πληρώσουν το τέλος, αν το όχημα δεν χρησιμοποιείται στο δρόμο.

Ας δούμε λοιπόν τι έχει συμβεί στην γειτόνισα φίλη. Η FMI αλλά και η FIVA απ΄ότι γνωρίζω, κάνουν εδώ και καιρό προσπάθειες να περάσουν και στα αυτοκίνητα-μοτοσυκλέτες μεταξύ 20 και 30 ετών, τα προνόμια που απολαμβάνουν σήμερα οι αντίκες οι οποίες πρέπει να είναι άνω των 30 ετών βάσει παλαιότερης συμφωνίας Ε.Ε. και FIVA, FMI, FIA κλπ. Αυτό, εν μέρει είχαν αρχίσει να το καταφέρνουν παίρνοντας με το μέρος τους αρκετούς βουλευτές και σύμμαχο τις ασφαλιστικές, οι οποίες δίνανε χαμηλά ασφάλιστρα σε οχήματα άνω των 20 ετών τα οποία ήταν με κρατικές πινακίδες.
Μάλιστα, όπως κάποιοι γνωρίζουν και ίσως επωφελούνται, το ίδιο ισχύει εδώ και μερικούς μήνες και στην χώρα μας.
Παράδειγμα:

ετήσιο ασφάλιστρο μεσαίου κυβισμού (1500-1800 cc) σύγχρονου αυτοκινήτου >250 ευρώ
ετήσιο ασφάλιστρο οποιουδήποτε κυβισμού παλαιού αυτοκινήτου (25<ηλικια<30) 150 ευρώ
(με την είσοδο σε ομαδική ασφάλιση λέσχης της ομοσπονδίας ΕΟΦΙΛΠΑ)
ετήσιο ασφάλιστρο οποιουδήποτε κυβισμού πιστοποιημένου* παλαιού αυτοκινήτου (25<ηλικια<30) 75 ευρώ
(* με κάρτα FIVA ή FIA)


Πέρα από τα ασφάλιστρα, στο στόχαστρο είναι και τα τέλη κυκλοφορίας για τα οχήματα αυτά, παρόλο που έχουν κρατικές πινακίδες και επισήμως δεν θεωρούνται αντίκες. Το σκεπτικό βάσει του οποίου επιχειρηματολογούν είναι ότι τα οχήματα αυτά είναι μικρού δείκτη ατυχημάτων και χαμηλής κυκλοφορίας λόγω μεγάλου κόστους συντήρησης, υψηλότερης κατανάλωσης και φόβου ατυχήματος με δυσκολία επισκευής από έλλειψη ανταλλακτικών. Μάλιστα τους έχει δοθεί και ξεχωριστή ονομασία - "young-timers" τα ονομάζουν.
Ε λοιπόν αυτό ακριβώς είναι που τελικά δεν πέρασε στη Βουλή, δηλαδή η προτεινόμενη τροπολογία  να έχουν μειωμένα τέλη κυκλοφορίας τα εν λόγω οχήματα, κάτι που φαίνεται πως είχε αρχίσει να ισχύει...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2014, 01:10:06 πμ από aquile »
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος nivara

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 198
    • Δρομολόγιο
Απ: FMI in Parlamento: le moto storiche non devono pagare il bollo!
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 29, 2014, 09:20:28 πμ »
Αχ πώς το έχεις το Ιταλικό, τα μαθήματα πιάσαν τόπο... :hehe:  :bier:

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7923
  • Minority Report
Απ: FMI in Parlamento: le moto storiche non devono pagare il bollo!
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 29, 2014, 02:31:32 μμ »
Εγω δεν τα διάβασα....απουσίαζα και τα 5 χρονια απ τα μαθήματα Ιταλικών  :hehe:

Αυτά που έγραψα, δεν χρειάζεται να ξέρεις Ιταλικά για να τα γράψεις - αρκεί μια "ΚΟΙΝΗ* " ΛΟΓΙΚΗ.

Για τ ασφάλιστρα (οχι τυχαία), δεν έγραψα κάτι, διότι ΞΑΝΑ ΜΕ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ, είναι ορθόν να πληρώνουν λιγότερο.


Βεβαια θα μου πείτε,...."που εφαρμόζεται η κοινή λογική?", και θα εφαρμοστεί κι εδώ...  ???


__________
* το <κοινή> ειναι σε εισαγωγικά, διότι παρότι ευρέως αποκαλείται <κοινή>.....το <κοινό> συνήθως ΔΕΝ την εχει (διότιδεντοβολεύεινατηνέχει)
Never ride faster than your guardian angel can fly

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: FMI in Parlamento: le moto storiche non devono pagare il bollo!
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 30, 2014, 04:18:14 μμ »
Το κλίμα που επικρατεί για το κλασσικό όχημα στην ΕΕ είναι αρνητικό, λένε αυτοί που ξέρουν.
Κάποιοι βλέπουν εκεί μέσα νέους φόρους.
Νομίζω ότι η Αγγλία κλότσησε και δεν του καλαφάτισαν τα πρέκια ακόμα.
(αλλά κοντά είμαστε)