Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιανουάριος 17, 2018, 11:50:19 μμ

Αποστολέας Θέμα: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ MONZA...  (Αναγνώστηκε 7670 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Stam

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 20
    • MONZA (1982)
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ MONZA...
« στις: Μάιος 11, 2015, 12:53:13 πμ »
Καλησπέρα σε όλους!

Μετά από αρκετά χρόνια στην αποθήκη, ο κύβος ερρίφθη! Αυτό το καλοκαίρι θα ασχοληθώ με το μεγάλο μου αίσθημα. Τα ανταλλακτικά (90%) μαζεύτηκαν, (να είναι καλά το γερμανικό eBay) και απ' τον επόμενο μήνα μπαίνει χειρουργείο, συγγνώμη συνεργείο ήθελα να γράψω, για τα περαιτέρω. Δεν ξέρουμε τι μας περιμένει (10+ έτη ακινησίας είναι αυτά) και είμαστε προετοιμασμένοι ψυχολογικά για κόστη, χρόνους κτλ.
Θα ήθελα να ρωτήσω την ομάδα τα εξής και θα εκτιμούσα τις απόψεις σας επί των κατωτέρω:

Α. Τα λάστιχα που έχει ήδη επάνω έχουν τις εξωφρενικές διαστάσεις 90/80/18 (μπροστά) και 110/80/18 πίσω. Μπορεί επ' αυτού να γίνει κάποια αλλαγή; Λόγου χάρη 110/80/18 (μπροστά) και 130/80/18 (πίσω) στις υπάρχουσες ζάντες; Θα ήταν κάτι τέτοιο συμβατό με την γεωμετρία της μηχανής; Ασφαλές;
Β.  Στο πακέτο ανταλλακτικών που έλαβα, βρήκα και δύο 30άρια Dellorto!! Φυσικά η πρώτη σκέψη ήταν να αντικαταστήσουν τα 28άρια που έχει ήδη επάνω. Το ερώτημα είναι, θα τα "σηκώσει" η μηχανή και θα δουλέψει όπως πρέπει, ή να αφήσω τις περίεργες σκέψεις και να μείνω με τα υπάρχοντα 28άρια;

Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά για τον χρόνο σας, να είστε όλοι καλά!!   

Stam - Χαλκίδα

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1044
Απ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ MONZA...
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 11, 2015, 11:55:40 πμ »
Καλώς ήρθες στη παρέα μας Stam, εδώ πιστεύω πως θα βρεις πολλούς ομοιοπαθείς ερωτοχτυπημένους με τα Guzzi και την απαιτούμενη εγκυρότητα και ποιότητα των απαντήσεων στα ερωτήματα σου. 

Φαίνεται πως δημιουργείται σοβαρή «φωλιά με αετόπουλα» στη Χαλκίδα: το Stelvio του Νίκου, το California του Κώστα, το Breva του Πέτρου, το Le Mans που ετοιμάζεται του Τάσου και τώρα το Monza σου που αισίως θα κυλήσει σύντομα στους δρόμους σας, είναι μεγάλη συγκέντρωση φίλων και μελών σε μία μόνο πόλη. Ίσως να ξεχνάω ή να αγνοώ και μερικούς ακόμη! Για να μην βάλουμε και τη Κάρυστο μέσα που κι εκεί υπάρχει μικρή αλλά υπολογίσιμη δύναμη!
Λοιπόν πάμε στις ερωτήσεις σου:
Α. η «μαμά» για το Monza λέει: 90/90-18 μπροστά (ή 3.25-18) και 100/90-18 (ή 3.50-18) πισω. Αυτά είναι τα καλύτερα για τη μηχανή και με αυτά έχει σχεδιαστεί η γεωμετρία της. Επιπλέον με αυτά έχουν σχεδιαστεί και οι μετρήσεις του ταχύμετρου και του οδόμετρου οι οποίες θα θέλεις να είναι το δυνατόν ακριβέστερες σε περίπτωση που αργότερα ασχοληθείς με κλασσικά ράλυ και αγώνες regularity (διοργανώνουμε κι εμείς κάθε χρόνο σαν λέσχη και σε διαβεβαιώ πως έχουν μεγάλο ενδιαφέρον και πολλή διασκέδαση. Έτσι και τελειώσεις το Monza σου και το πιστοποιήσεις σαν κλασσικό, θα μπορείς κι εσύ να συμμετέχεις).
 Έλα όμως που συνήθως είναι αρχαίας σχεδίασης τα πέλματα τους, χαμηλού δείκτη ταχύτητας και δυσεύρετα όλο και περισσότερο καθώς περνούν τα χρόνια.
Τι εναλλακτικές έχεις;
α. με ελάχιστα προβλήματα και δοκιμασμένες λύσεις: εμπρός 100/90-18 και πίσω 110/90-18 ή 120/80-18. Αυτές χωράνε ίσα-ίσα στο ψαλίδι/φτερά/πειρούνι και δεν αλλάζουν και πολύ γεωμετρία και ενδείξεις οργάνων. Είναι πολύ κοντά σε διαστάσεις με τα «μαμίσια».
β. Με περισσότερα προβλήματα/πλεονεκτήματα: εμπρός τα ίδια και πίσω 120/90-18. Τι συμβαίνει με αυτά: Για να περάσει (δύσκολα) ανάμεσα σε διαφορικό και ψαλίδι το ξεφουσκώνεις τελείως. Αποτέλεσμα: αν σε πιάσει λάστιχο πρέπει να πας οπωσδήποτε σε βουλκανιζατέρ ή να χρησιμοποιήσεις αμπούλα μετά το μπάλωμα. Δηλαδή δεν παίζει να το βγάλεις μόνος, να πας να το φτιάξεις κάπου και να το γυρίσεις πίσω για τοποθέτηση έτοιμο φουσκωμένο. Αλλο αποτέλεσμα: με λίγο στραβή ζάντα βρίσκει στο ψαλίδι. Άλλο αποτέλεσμα, ίσως και βελτίωση: Μικρότερη επιτάχυνση/μεγαλύτερη τελική, πιο χαλαρό ταξίδι  δηλαδή θα γυρίζει το μοτέρ με λιγώτερες στροφές για την ίδια ταχύτητα ταξιδίου, αλλά υπόψη ότι ένα «κουρασμένο» μοτέρ δεν θα βάζει τη 5η στα κίτρινα. Άλλο αποτέλεσμα: σχετική αλλαγή της γεωμετρίας της μηχανής με + και – που ο καθένας εκτιμά προσωπικά και εξαρτώνται και από το δικό του στυλ οδήγησης. Τίποτα δραματικό όμως.
γ. Οι δικές σου εναλλακτικές μάλλον δεν χωράνε με τίποτα σε ψαλίδι /πειρούνι λόγω πλάτους (110mm & 130mm). Σε περίπτωση που τα καταφέρεις μας ενημερώνεις κι εμάς.
Β: πιό εύκολη αυτή η απάντηση: Αν χρησιμοποιείς ακόμη το γνήσιο «setup αναπνοής» δηλαδή φιλτροκούτι, πλαστικές και λαστιχένιες γνήσιες εισαγωγές, πιπάκια, σωλήνες αναθυμιάσεων κλπ,  μάλλον τα ξεχνάς γιατί θα μπλέξεις. Μάλλον δεν χωράνε κατευθείαν τα 30άρια και ακόμα και αν τα καταφέρεις να τα ταιριάξεις, ίσως χάσεις το μοναδικό πλεονέκτημα της χρήσης του μαμίσιου φιλτροκουτιού που είναι η ομαλή λειτουργία και ροπή από πιο χαμηλά. Αν για λόγους ευκολίας συντήρησης έχεις καταργήσει το γνήσιο φιλτροκούτι (μεγάλος μπελάς στη συντήρηση είναι η αλήθεια!), εσύ ή κάποιος προγενέστερος ιδιοκτήτης, τότε έχεις φιλτοχοάνες και ήδη πιθανά έχεις/ει παίξει με βελόνες/ζιγκλέρ για να αποδώσουν αυτές καλά. Εεε το ίδιο θα χρειαστεί να ξανακάνεις για τα 30άρια. Θα έχεις μεγαλύτερη απόδοση σε ψηλές στροφές με κάποιο κόστος σε ροπή χαμηλά αλλά αν ταξιδεύεις με το monza, αξίζει να πειραματιστείς.
Ελπίζω να σε κάλυψα, αλλιώς παραμένουμε και πάλι στη διάθεση σου! :mg:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2015, 11:58:22 πμ από aquile »
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος Stam

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 20
    • MONZA (1982)
Απ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ MONZA...
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 12, 2015, 09:54:38 μμ »
Aγαπητέ Αετέ καλησπέρα!

Σε ευχαριστώ πολύ για την ταχύτατη ανταπόκριση και τις καλές ευχές σου!
Οι τεκμηριωμένες απόψεις σου δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης και όσον αφορά τα καρμπυρατέρ, μάλλον θα μείνουμε στα 28άρια με τις φιλτροχοάνες. (Το κουτί το έχουμε αποχαιρετήσει πολλά χρόνια πριν)
Και πάλι ευχαριστώ για την διαθεσιμότητα και σου εύχομαι ένα καλό βράδυ!

Stam - Χαλκίδα

Αποσυνδεδεμένος Stam

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 20
    • MONZA (1982)
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ MONZA...
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 03, 2015, 10:48:41 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!!!

Η αναπαλαίωση της Monza προχωρά κανονικά αν και με αργούς ρυθμούς, διότι απαιτήθηκαν εξαρτήματα τα οποία αρχικά δεν είχε προβλεφθεί ότι θα αλλάζονταν. Ευτυχώς που υπάρχει η γερμανική αγορά και μας καλύπτει. Η μηχανή λύθηκε εις τα εξ ων συνετέθη, καθαρίστηκαν και βάφηκαν όλα τα μεταλλικά και πλαστικά μέρη. Αλλάχθηκε η μπροστινή μάσκα με νέα αλλά η μεγάλη έκπληξη ήταν τα ηλεκτρικά!! Μετά το μοντάρισμα από τον καλό φίλο και μηχανικό Γιώργο, και αφού τροφοδότησε με ρεύμα το κύκλωμα, είδαμε τις πρώτες ενδείξεις ζωής από το μηχανάκι!! Αναφέρομαι στα αρχικά(!!) από το εργοστάσιο!!
Το μόνο σοβαρό (κατά την γνώμη μου) πρόβλημα αντιμετωπίστηκε με σπασμένο κομμάτι στο σύστημα κορώνα - πηνίο κατά την λύση / αρμολόγηση της τελικής μετάδοσης. Εδώ είχαμε δύο εναλλακτικές. Ή αγορά πλήρους συστήματος (μεταχειρισμένου) τελικής μετάδοσης ή αγορά των δύο μεμονωμένων στοιχείων (κορώνα - πηνίο). Το κόστος στην δεύτερη περίπτωση ανερχόταν τα 330 Eur πλέον μεταφορικών εξόδων, ενώ στην πρώτη περίπτωση κοντά στα 250 Eur. Τελικά, βρέθηκε στην εξωφρενική τιμή των 51 Eur ολόκληρο το πίσω σύστημα (ψαλίδι και τελική μετάδοση) προερχόμενα από μία V65 από την μακρινή Γερμανία. Και το καλύτερο! Μόλις είχαν περάσει από αμμοβολή!
Για βαλβίδες, οδηγούς και ελατήρια εμβόλων δεν το συζητώ. Βρέθηκαν γρήγορα και αρκετά οικονομικά. Δεν χρειάστηκε να αλαχθούν έμβολα, ή να γίνει κάποια παρέμβαση στο σασμάν, επίσης τα πίσω ΚΟΝΙ κρίθηκε ότι μπορούν να συνεχίσουν να υπηρετούν τον σκοπό τους.
Καρμπυρατέρ, αποφασίστηκε τελικά να τοποθετηθούν τα 30άρια Dellorto με χοάνες (είχε κάνει σχετικό σχόλιο ο Aquile επ' αυτού) όπως και με τα ελαστικά όπου προμηθευτήκαμε 100/90-18 (μπροστά) και 120/80-18. (πίσω)
Μιας και είναι η πρώτη (και αγαπημένη) μηχανή που αποφάσισα να ανακατασκευάσω, θέλω να αναφέρω στην ομάδα τα παρακάτω σημεία προβληματισμού - σκέψεων.
Ενόχλησε αρκετά ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουν τα καταστήματα ανταλλακτικών Χαλκίδας - Αθηνών το ζήτημα της ανακατασκευής / αναπαλαίωσης. Όταν με τον Γιώργο αναζητούσαμε τα ελατήρια των εμβόλων οι τιμές δεν έπεφταν κάτω από 65 Eur ανά έμβολο. Αγοράστηκαν φυσικά από έξω, με κόστος 32 Eur ανά έμβολο. Για τις φλάντζες των κυλίνδρων δεν το συζητώ... 25 Eur και για τους δύο κυλίνδρους από 3 φλάντζες ανά κύλινδρο.
Σε σχόλιο ότι τα κοστολόγια είναι ανεβασμένα, η μόνιμη επωδός ήταν "φίλε, Guzzi φτιάχνεις...είναι ακριβά τα πράματά της".
Η υπομονή (περισσότερο του Γιώργου) και λιγότερο η δική μου δοκιμάστηκε σε αρκετά σημεία, περισσότερο με τον χρόνο αναμονής για ορισμένα ανταλλακτικά που η απουσία τους δεν επέτρεπε την ροή της ανακατασκευής.
Πέραν αυτών, εκ πρώτης όψεως, η Monza θα βγει για τα πρώτα χιλιόμετρα στρωσίματος οριακά μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς (Θεού θέλοντος και Γεωργίου επιτρέποντος πάντα!!)
Ετοιμάζω σετ φωτογραφιών (πριν και μετά) για τις ανάγκες του φόρουμ που θα λειτουργεί και ως φωτορομάντζο!!
Να με συμπαθάτε για την πολυλογία μου - έπρεπε να μοιραστώ σκέψεις και συναίσθημα!
Α!!! Μην ξεχάσω... Οι επαφές που έχω κάνει για αναζήτηση ανταλλακτικών κ.ο.κ. σε Γερμανία και Βέλγιο (Ιταλία δεν βρήκα σοβαρά πράγματα...) είναι πάντα στην διάθεση του forum.

καλό βράδυ,

Stam - Χαλκίδα

   

Αποσυνδεδεμένος Oil_and_fuel

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 503
Απ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ MONZA...
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 04, 2015, 08:31:14 πμ »
Όπως φαίνεται, η Χαλκίδα αλλά και όλη η Εύβοια πάσχει από έντονη Guzzoπληξία!!! :mg:

Αποσυνδεδεμένος Stam

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 20
    • MONZA (1982)
Απ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ MONZA...
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 14, 2015, 10:21:27 μμ »
Καλησπέρα!!

Παραθέτω και τρεις (πρώτες) φωτό από το εγχείρημα...

Καλό βράδυ,

Stam Χαλκίδα

Αποσυνδεδεμένος Stam

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 20
    • MONZA (1982)
Απ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ MONZA...
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 14, 2015, 10:29:26 μμ »
Οι επόμενες τρεις...

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1044
Απ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ MONZA...
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 15, 2015, 08:31:30 πμ »
Πολύ ωραίες στιγμές για έναν που απολαμβάνει τη διαδικασία και όχι μόνο το αποτέλεσμα!

Γνώριμες εικόνες... :mg:

Ερώτηση: απ' ότι διακρίνω προτίμησες βάψιμο κινητήρα/κιβωτίου. Με τι ποιότητα χρώματος; Δεν ανησυχείς για αποχρωματισμούς και ακόμα χειρότερα, ξεφλουδίσματα όταν ανέβουν οι θερμοκρασίες; Είναι δοκιμασμένα;
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος M@veriX

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 69
    • BREVA 850
Απ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ MONZA...
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 15, 2015, 07:38:24 μμ »
Καλή δύναμη Stam πατριώτη  :thumbsup:

Πόσο εύκολο θα ήταν να κάνεις αναφορά στο forum των link ή / και των site από τα οποία προμηθεύεσαι αναλώσιμα και ανταλλακτικά αλλά και τα τελικά κόστη ως αναφορά για αυτούς που θα θελήσουν να προβούν σε αντίστοιχο εγχείρημα.

Όπως και να έχει καλή συνέχεια εύχομαι.   :bier:

Αποσυνδεδεμένος Stam

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 20
    • MONZA (1982)
Απ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ MONZA...
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 15, 2015, 09:42:49 μμ »
Πολύ ωραίες στιγμές για έναν που απολαμβάνει τη διαδικασία και όχι μόνο το αποτέλεσμα!

Γνώριμες εικόνες... :mg:

Ερώτηση: απ' ότι διακρίνω προτίμησες βάψιμο κινητήρα/κιβωτίου. Με τι ποιότητα χρώματος; Δεν ανησυχείς για αποχρωματισμούς και ακόμα χειρότερα, ξεφλουδίσματα όταν ανέβουν οι θερμοκρασίες; Είναι δοκιμασμένα;

Καλησπέρα!!

Είχα τον ίδιο προβληματισμό στην αρχική ιδέα, ο Γιώργος χρησιμοποίησε χρώμα το οποίο θα αντέξει στην θερμοκρασία λειτουργίας της μηχανής. Πέραν τούτου, θα ενημερώσω στην πράξη περί του αποτελέσματος. Ο καλός φίλος Σπύρος από την Πάτρα με το Le Mans έκανε την ίδια παρατήρηση προχθές - πρότεινε δε την ιδέα της ψιλής αμμοβολής κάτι που είχαμε αρχικά σκεφτεί, αλλά καταλήξαμε με τον Γιώργο στην βαφή. Ο χρόνος (και η χρήση) θα δείξει!
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, και δεν σου κρύβω ότι προετοιμάζω το επόμενο project...
Le Mans 2...

Καλό βράδυ,

Stam - Χαλκίδα

Αποσυνδεδεμένος Stam

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 20
    • MONZA (1982)
Απ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ MONZA...
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 15, 2015, 10:11:55 μμ »
Καλή δύναμη Stam πατριώτη  :thumbsup:

Πόσο εύκολο θα ήταν να κάνεις αναφορά στο forum των link ή / και των site από τα οποία προμηθεύεσαι αναλώσιμα και ανταλλακτικά αλλά και τα τελικά κόστη ως αναφορά για αυτούς που θα θελήσουν να προβούν σε αντίστοιχο εγχείρημα.

Όπως και να έχει καλή συνέχεια εύχομαι.   :bier:


Καλησπέρα!!

Λοιπόν έχουμε και λέμε:

ΓΕΡΜΑΝΙΑ
www.escher.de
www.guzziepiu.de
www.gawa-guzzi.de
Motorradcenter Stefan Benedini   bs-kfz-tuning@web.de
www.team-motobox.de
Teilweise Motorrad    info@teilweise-motorrad.de

OΛΛΑΝΔΙΑ

TLM Nijmegen  parts@tlm.nl

Υπάρχει πληθώρα ανταλλακτικών. (νέων / μεταχειρισμένων) Προσωπικά τους έστειλα λίστα με τα υλικά που απαιτήθηκαν κατά την ανακατασκευή και λίγα από εδώ - λίγα από εκεί τα καταφέραμε!!
Κοστολόγια (στα μεταχειρισμένα) εξαιρετικά!!! Όταν τελειώσει το project  θα αναφερθώ αναλυτικά στα κόστη και στις ανθρωποώρες που απαιτήθηκαν...

Στην διάθεσή σου για ότι περισσότερο χρειαστείς!!

Καλό βράδυ,

Stam - Χαλκίδα

Αποσυνδεδεμένος Stam

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 20
    • MONZA (1982)
Απ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ MONZA...
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 20, 2016, 09:57:07 μμ »
Καλησπέρα!

Ακόμη μερικές φωτογραφίες πριν την ολοκλήρωση του έργου...

Αποσυνδεδεμένος Stam

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 20
    • MONZA (1982)
Απ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ MONZA...
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 20, 2016, 10:03:28 μμ »
Με προσοχή στη λεπτομέρεια... (Λέμε τώρα...)

Αποσυνδεδεμένος Stam

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 20
    • MONZA (1982)
Απ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ MONZA...
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 20, 2016, 10:05:09 μμ »
Μερικές ακόμη...

Αποσυνδεδεμένος Stam

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 20
    • MONZA (1982)
Απ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ MONZA...
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 20, 2016, 10:09:48 μμ »
Dellorto 30 και ξερό ψωμί!!!