Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιούλιος 22, 2018, 03:56:35 πμ

Αποστολέας Θέμα: Κρυος Κινητηρας  (Αναγνώστηκε 4652 φορές)

Αποσυνδεδεμένος katsimanias

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • moto guzzi v7
Κρυος Κινητηρας
« στις: Οκτώβριος 03, 2015, 11:37:58 μμ »
Καλησπεριζω την ωραια παρεα της MOTO GUZZI και ιδιαιτερα της V7 classic
Μετα απο την R25 , R67 και την VENOX  αποφασισα να αγορασω την V7 classic απο την αντιπροσωπεια.
Θα ηθελα να ρωτησω οταν ειναι καινουργια η μηχανη παιρνει τοσο δυσκολα μπρος;
Ξεκιναει να δουλευει μετα απο 20 μιζιες και με τσοκ ανοιχτο

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 04, 2015, 01:12:35 πμ »
κάτι δεν πάει καλά....

μπαμ και κάτω έπρεπε να ναι

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7913
  • Minority Report
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 04, 2015, 11:56:23 πμ »
Καλορίζικη η νέα σου μοτό!  :bier:

Τσοκ ναι είναι λογικό να ζητάει στην εκκίνηση - έστω και για πολύ λίγο. Αλλά...20 μιζιές - δεν είναι νορμάλ. Το κάνει συνέχεια ή έτυχε μια φορά?
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος ashton

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1150
    • Breva 750ie
    • http://ashtonhar.blogspot.com
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 04, 2015, 11:29:11 μμ »
όχι δεν είναι νορμάλ κάτι τέτοιο. Μήπως ήταν καιρό ξεφόρτιστη η μπαταρία και δεν ανταποκρίνεται στρωτά ;

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1122
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 05, 2015, 08:48:49 πμ »
Καλώς όρισες στη παρέα μας.  :thumbsup:

Αυτό που κάνει το classic σου δεν είναι φυσιολογικό και θα χαλάσει και τη μίζα αν αργήσεις να το διορθώσεις σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο μια και είσαι εντός εγγύησης.

Κανονικά το classic κρύο παίρνει με τη πρώτη ή το πολύ με τη δεύτερη εμπρός, σχεδόν πάντα με τσοκ.
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1051
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 05, 2015, 11:39:45 πμ »
20 μιζιες, ειναι  ψιλο θαυμα να τις αντεχει σερι  η μπαταρια σε οποιαδηποτε μοτο
Κατι με ρυθμιση ή με ρευμα στο/στα μπουζι και αγριο μπουκωμα παιζει (λεωγω τωρα που δεν ξερω απο Guzzi... όντως!)
wellcome to the club!
Θα με φάει η περιέργεια... Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

Αποσυνδεδεμένος katsimanias

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • moto guzzi v7
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 04, 2015, 10:48:52 μμ »
Ευχαριστω για την ανταποκριση ολου σας .
Τελικα μαλλον ηταν δυο οι λογοι...
α. χαμηλα οκτανια βενζινης.... 95 με 100  οκτανια
β. μισο λεπτο πριν αναψω την μηχανη ανοιγμα το chock
 :bier:


Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1051
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 05, 2015, 09:49:14 πμ »
Θες να πεις οτι το V7 δεν δουλευει με 95άρα?
Αν ισχυε τετοιο θέμα, δεν θα δουλευε και καμμια αλλη (θελω να πω οτι αυτα τα small block λογικα εχουν  -συγκριτικά- μεγαλη ανοχή στo θέμα οκτάνια ...)
Μηπως όμως δεν ήταν ακριβως βενζινη? Η νοθεία εχει ταλαιπωρησει πολύ κόσμο σε τετοιες φάσεις...
Κι αυτό με το προ- τσοκ, δε κανει νόημα...
Γρηγόρη τι λες κι εσύ?
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 05, 2015, 12:55:18 μμ από PanLampro »
Θα με φάει η περιέργεια... Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

Αποσυνδεδεμένος tuluba

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 62
    • V7 classic 10 (brat customization), Vespa GT 200 03
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 05, 2015, 10:48:38 πμ »
καλημερα σας ,
currently εχω σε κινηση την δευτερη v7 2010(η πρωτη βγηκε ΠΕ λόγω ατυχήματος)
και οι δυο επερναν μπρος με την 3-4 στροφή μιζαροντας.
Βεβαια σε καμια απο τις δυο η μπαταρια δεν ήταν super αλλα κινεζικη των 30ε . Η βενζινη ηταν η ίδια και μαλλον οταν αναφερεται ο φιλος σε οκτανια εννοει νοθευμενη.
Για το τσοκ , ειναι μηχανικο δεν εχει σημασια ποση ωρα ειναι ανοιχτο πριν την μιζα.
αυτα.

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7913
  • Minority Report
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 05, 2015, 12:04:22 μμ »
Σημασία έχει οτι τώρα παίρνει μπρος κανονικά...  :D

Με συγχωρείς κιόλας Katsimanias,...αλλά και οι δυό λόγοι που ανέφερες (οκτάνια και τσοκ ανοιχτό από χτες...), ΔΕΝ έχουν σχέση με το πρόβλημα που αντιμετώπισες.
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος katsimanias

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • moto guzzi v7
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #10 στις: Νοέμβριος 06, 2015, 12:48:46 πμ »
Συγνωμη δεν το διατυπωσα σωστα, εννοουσα οτι θελει super αμόλυβδη 85 με 100 οκτανια
και χωρις τσοκ μπουκωνει και δεν παιρνει με τιποτα μπρος.
Το ιδιο ειχε παθει και ο πωλητής την ημερα που την παρελαβα και ειδαμε και παθαμε να την βαλουμε μπροστα.
Ισως επαιξε ρολο οτι ειναι ολοκαινουργια... και τα μπεκ να ειχαν θεμα μετα απο πολυ μεγαλο χρονο μη λειτουργιας.
Παντος τωρα παιρνει με την πρωτη μιζια
Εχω κανει μονο 300 χιλιομετρα, ελπιζω μετα το στρωσιμο να ειναι καλύτερα

Αποσυνδεδεμένος Oil_and_fuel

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 511
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #11 στις: Νοέμβριος 06, 2015, 11:06:45 πμ »
Οι αμόλυβδες βενζίνες στην Ελλάδα καθώς και στην υπόλοιπη Ευρώπη κυκλοφορούν σε δύο εκδοχές:
1. Απλή αμόλυβδη με MIN 95 RON (δηλαδή κατ' ελάχιστον 95 "οκτάνια")
2. Super αμόλυβδη με MIN 100 RON (δηλαδή κατ' ελάχιστον 100 "οκτάνια").

Το "οκτάνια" είναι σε εισαγωγικά γιατί η ακριβής ορολογία του RON είναι Research Octane Number.

Το "85" μπορεί να το άκουσες από Βόρειο Αμερική όπου υπάρχει διαφορετικός τρόπος μέτρησης.

Οι περισσότερες Moto Guzzi, συμπεριλαμβανομένης και της δικής σου, χρειάζονται απλή αμόλυβδη. Η Super αμόλυβδη ΔΕΝ θα σου κάνει ΚΑΜΜΙΑ διαφορά. Αντίθετα μπορεί και να "μπερδέψει", δηλαδή να φέρει εκτός "φακέλλου" λειτουργίας τον εγκέφαλο.

Καλή σου μέρα!!! :mg:

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 06, 2015, 01:46:32 μμ »
Απλή αμόλυβδη βάζω και εγώ και δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα.
Με κρύο κινητήρα, όπως είπε και ο tuluba, παίρνει με 3-4 στροφές της μίζας (υποθέτω πως φταίει το 10W-60 για αυτό). Με ζεστό κινητήρα παίρνει με μισή στροφή.
Choke δεν χρησιμοποιώ ποτέ, απλά ανοίγω ελάχιστα το γκάζι (το ίδιο κάνει στο V7). 
Εάν στο ξανακάνει έλεγξε το διάκενο στις βαλβίδες σου (υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι τελείως λάθος) και τον συγχρονισμό των κυλίνδρων.

Oil_and_fuel με super αμόλυβδη δεν θα έχει και περισσότερους ρύπους & φθορά στους καταλύτες?
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 06, 2015, 01:48:11 μμ από kostasmito »

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #13 στις: Νοέμβριος 06, 2015, 05:09:01 μμ »
Το δικό μου δούλευε πιο καλά με 100αρα πάντως....
 

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 06, 2015, 08:27:00 μμ »
Ναι αλλά το lario ήταν οχταβάλβιδο