Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιανουάριος 20, 2018, 05:01:48 πμ

Αποστολέας Θέμα: Κρυος Κινητηρας  (Αναγνώστηκε 3825 φορές)

Αποσυνδεδεμένος katsimanias

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • moto guzzi v7
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 06, 2015, 08:49:46 μμ »
Δηλαδη παιζει αστροτος κινητήρας να έχει αχρονιστες βαλβιδες;

Αποσυνδεδεμένος p.t.o

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 404
  • «Move as fast as you possibly can»
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 06, 2015, 11:07:48 μμ »
Μην ανησυχείς διόλου.

Είναι γνωστό τοις πάσι τα αυστηρά πρωτόκολλα των τελικών ελέγχων, (FPI, Eddy Current κ.α )
που εφαρμόζει η MG.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 06, 2015, 11:22:25 μμ από p.t.o »

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 06, 2015, 11:32:42 μμ »
Στο πρώτο service (1000χλμ.) που έκανα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (λόγω της εγγύησης), μου παρέδωσαν το μηχανάκι με διάκενο 0 στον ένα κύλινδρο...όλα γίνονται.

Αποσυνδεδεμένος Oil_and_fuel

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 503
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 07, 2015, 11:30:51 πμ »
Παρότι οι βενζίνες είναι κάπως εκτός θέματος στο συγκεκριμένο thread θα επαναλάβω γρήγορα μερικά από όσα έχω ήδη αναπτύξει σε άλλα posts.

Η Super είναι "συνήθως" χρήσιμη σε κινητήρες με "υψηλή" (σχετικό και αυτό) συμπίεση. Γιαυτό και ήταν προτιμητέα στο Lario του Ktinos.

Ζημιά στον καταλύτη ΔΕΝ κάνει η super αμόλυβδη.
Οι ρύποι είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων. Απαιτείται τεράστιο thread... Γενικά, ότι και αν αλλάξεις θα βρεθείς από πλευράς ρύπων, μάλλον σε χειρότερη κατάσταση από την "εργοστασιακή".

Αποσυνδεδεμένος katsimanias

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • moto guzzi v7
Απ: Κρυος Κινητηρας
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 14, 2015, 04:28:13 μμ »
Το θεμα με το ξεκινημα του κινητηρα οταν ειναι κρυος δεν μου το ξανα παρουσιασε ευτυχώς  :notworthy:
Εβαλα απλη αμολυβδη και παρατήρησα οτι αργει να ζεσταθει
Επισεις μετα τις 3000 στροφες οταν πλησιάζει τις 4000 {που φοβαμε να το ανοιξω πανω απο 4000 στροφες} λογο στρωσιματος ....ξεκιναει κραδασμος έχοντας την αίσθηση οτι δεν εχει και πολυ δυναμη για πολυ παραπανω.
Μηπως κανει κοιλια η ροπη και δινει στις χαμηλες και στις ψηλες.... και οχι στις μεσαιες; ???