Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιούνιος 25, 2017, 08:11:18 μμ

Αποστολέας Θέμα: κρέμασμα 5η  (Αναγνώστηκε 2453 φορές)

Αποσυνδεδεμένος jim

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • v7classic ,,,,,,,,,,,, bt 1100
κρέμασμα 5η
« στις: Οκτώβριος 22, 2015, 09:42:16 μμ »
 θεμα με το v7, εχω βαλει τα τελικα arrow  εχω φιλτρο DNA στα χαμηλα και μεσαια 1 χαρα απο 130-140 σαν να μην εχει κατι αλλο να δωσει με το που μπει 5η σαν να κρεμαει το V7 μου εχει καποιος αλλος το ιδιο θεμα πως λυνεται???  εχει να κανει με το μειγμα ?? η πρεπει να καταργησω το καζανακι με τον ΛΑΜΔΑ??ή μόνο το καζανάκι σας παρακαλώ οποίος γνωρίζει το θέμα ας μου δώσει 1 λύση

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: κρέμασμα 5η
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 22, 2015, 11:16:41 μμ »
Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο με 5η ταχύτητα ή με όλες τις ταχύτητες σε ψηλές r.p.m.;
Λογικά είναι θέμα ρύθμισης. Ή θα ξαναβάλεις τελικά με καταλύτη ή μαμά φίλτρο ή με πρόγραμμα θα περάσεις καινούργιους χάρτες στον εγκέφαλο.

Αποσυνδεδεμένος jim

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • v7classic ,,,,,,,,,,,, bt 1100
Απ: κρέμασμα 5η
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 22, 2015, 11:28:34 μμ »
Μόνο 5η πρόγραμμα που να πάω στον Κώστα μπιμπις ??  Θα δοκιμάσω και την κατάργηση καζανακι να βάλω crossover και μετά πια βλέπω τη θα κάνω με της ρύθμισης  βλέπεις είμαι και Ρόδο και ο αντιπρόσωπος  λίγο μαπας όσες φορές ζήτησα New upgrade τίποτα

Αποσυνδεδεμένος jim

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • v7classic ,,,,,,,,,,,, bt 1100
Απ: κρέμασμα 5η
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 22, 2015, 11:33:35 μμ »
Υπάρχει site με λεπτομέρειες  σε  θέμα ρυθμίσεις εγκέφαλου

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: κρέμασμα 5η
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 22, 2015, 11:42:20 μμ »
Για να καταλαβαίνεις διαφορά μόνο με 5η, λογικά έχεις χάσει λίγο ψηλά.
 Δεν έχω ιδέα για το που και πως μπορείς να περάσεις προγραμμα.
Crossover είναι και το OEM, οι καταλύτες ειναι στα τελικά. Δεν νομίζω οτι θα δεις κάποια διαφορά αν βάλεις μικρότερο. Τον λ μη διανοηθείς να τον καταργήσεις.

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: κρέμασμα 5η
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 23, 2015, 12:24:16 πμ »
Έχει κάποιο νόημα όλα αυτό?
Αν νομίζεις ότι έχει τότε βάλε την 4η στο κόκκινο (σπάστη) και ρίξε 5η να δεις κρεμάει ακόμα?
Έτσι χτυπας τελικήσ όλα τα μηχανάκια αλλά εδώ 50 αλόγατα είναι

Αποσυνδεδεμένος jim

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • v7classic ,,,,,,,,,,,, bt 1100
Απ: κρέμασμα 5η
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 23, 2015, 03:14:54 πμ »
Τελικά είναι αλλαγμένα

Αποσυνδεδεμένος jim

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • v7classic ,,,,,,,,,,,, bt 1100
Απ: κρέμασμα 5η
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 23, 2015, 03:18:19 πμ »
Καλό κτινος  αλλά το θέμα μου εδώ είναι όταν βάζω 5η και θέλω να ανοίξω λίγο να μπορώ όχι να δουλέψει η 4η στα κόκκινα να ξεκολλάει το μηχανάκι.το ότι δεν έχω κανένα τέρας για τελικές τρελές το γνωρίζω

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: κρέμασμα 5η
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 23, 2015, 09:41:57 πμ »
πόσα κιλά είσαι?

Αποσυνδεδεμένος gregoryp

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 414
Απ: κρέμασμα 5η
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 23, 2015, 10:49:12 πμ »
Τα V7 βγαίνουν ήδη από το εργοστάσιο με φτωχό μείγμα αέρα βενζίνης. Βάζοντας του ελεύθερο φίλτρο και τελικά το έχεις κάνει ακόμα πιο φτωχό, οπότε είναι πιθανό η 5η που είναι overdrive να κρεμάει κάπου.

Θα μπορούσες να δοκιμάσεις να ξαναβάλεις ένα μαμά φίλτρο για να δεις ότι επανέρχεται λίγο το μηχανάκι.

Για να το φτιάξεις αυτό χρειάζεται να πειράξεις μείγματα. Μια επιλογή είναι χαρτογράφηση στον υπάρχοντα εγκέφαλο αλλά δεν νομίζω να βρεις κάποιον να στο κάνει, μόνο να το κάνεις μόνος σου και δεν είναι πολύ εύκολο. Επόμενη αλλά ακριβή είναι ένας εγκέφαλος τύπου power commander αλλά εκεί μιλάμε γύρω στα 350 ευρώ αγορά συν ότι πάρει όποιος στον τοποθετήσει και ρυθμίσει. Μια πιο φτηνή επιλογή που απλά παρεμβάλεται ανάμεσα στον λάμδα και το εγκέφαλο και τον ξεγελάει να δώσει λίγο πιο πολύ καύσιμο είναι το FatDuc o2 emulator αλλά δεν έχω πρακτική εμπειρία, νομίζω κάποια μέλη του forum το έχουν τοποθετήσει και μπορούν να πουν κάποια άποψη. Απ' ότι βλέπω έχει μια ρύθμιση στο πόσο πιο πλούσιο θα το κάνει με ένα ποτενσιόμετρο οπότε έχεις και εκεί ένα μικρό εύρος να πειραματιστείς.

Αποσυνδεδεμένος tuluba

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 62
    • V7 classic 10 (brat customization), Vespa GT 200 03
Απ: κρέμασμα 5η
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 23, 2015, 11:31:43 πμ »
Εχω βαλει το  FatDuc o2 emulator  και μπορεις να ξεγελασεις τον λαμδα και να παρεις ποιο πλουσιο μιγμα. Δεν εχω πειραματιστεί γιατι δεν χρειαστηκε. Τον εβαλα περισσοτερο για τις εκκινησεις με κρυο.

Σκευτομαι να βαλω DNA και μαζι με τα τελικα ERGO που ειναι ανευ  καταλυτη , μπορει να βρεθω μπροστα σε αυτο που περιγραφεις.

Θα επανελθω.

Αποσυνδεδεμένος jim

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • v7classic ,,,,,,,,,,,, bt 1100
Απ: κρέμασμα 5η
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 23, 2015, 08:06:56 μμ »
θα ξεκινησω αλλαζοντας τα τελικα (γνησια ) και τελευταια επιλογη ειναι το commander

Αποσυνδεδεμένος jim

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • v7classic ,,,,,,,,,,,, bt 1100
Απ: κρέμασμα 5η
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 31, 2015, 07:25:14 μμ »
Πριν 1 ώρα έβγαλα το φίλτρο dna και έβαλα του ν7 αύριο θα βγω για βόλτα οπότε θα σας πω εντυπώσεις το απόγευμα αν και μου φαίνεται κάπως καλύτερα πιο πολλά αυριο

Αποσυνδεδεμένος jim

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • v7classic ,,,,,,,,,,,, bt 1100
Απ: κρέμασμα 5η
« Απάντηση #13 στις: Νοέμβριος 02, 2015, 01:11:53 πμ »
Τελικά με το μαμά φίλτρο έχει καλύτερο δούλεμα οπότε όποιος βάλει τελικά ας κράτηση το φίλτρο

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: κρέμασμα 5η
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 03, 2015, 08:41:39 πμ »
Ο φίλος ο 36ωρος ο γάτος έγραψε κάτι πολύ πολύ καλό.

Ρίξε μια ματιά
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146946