Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Δεκέμβριος 16, 2017, 01:34:11 πμ

Αποστολέας Θέμα: Νέο Guzzi  (Αναγνώστηκε 3996 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Dili

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 237
    • 1200 Sport
Νέο Guzzi
« στις: Νοέμβριος 17, 2015, 12:28:08 μμ »

Αποσυνδεδεμένος gregoryp

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 414
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 18, 2015, 06:23:58 μμ »
Εδώ η official σελίδα. Δεν λέει και πολλά, αλλά, από το τίποτα καλύτερο. Σου λέει με τι αξεσουάρ μπορούν να σου πάρουν περισσότερα  :hehe:

Το τεπόζιτο θυμίζει λίγο V35/V50.

http://v9.motoguzzi.com/dist/images/clippy/roamer_en.jpg
Νέο Guzzi


http://v9.motoguzzi.com/dist/images/clippy/bobber_en.jpg
Νέο Guzzi
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2015, 06:27:55 μμ από gregoryp »

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 18, 2015, 06:48:17 μμ »
Το ενδιαφέρον είναι ότι πάνω από 750cc φορέθηκαν σε small block. Αρα μύθος ότι δεν ανέβαιναν με τίποτα πιο πάνω αυτά τα κάρτερ..
Φαίνεται τελικά πως υπάρχουν κι άλλα πλεονεκτήματα που βγάζουν άσσους από το μανίκι βασισμένα σε μια τόσο παλιά ιδέα. :mg:
Αν ακολουθήσει την επιτυχία τους νέου V7, θα έρθουν αποτελέσματα. Προς τα κει τους πάει το νέο αγοραστικό κοινό, είναι ξεκάθαρο πλέον. Ούτε τα custom μεγαθήρια απέναντι από τα HD (τουλάχιστον εδώ στην Ευρώπη) ούτε δυστυχώς τα sport που τα έχει αναλάβει η aprilia. 
Τα classic απέναντι από αυτά της αυτοκρατορίας, άντε και τα sport classic, έστω και σε "look" μόνο προς το παρόν, ίσως από το V9 να δούμε και κάποιες επιδόσεις...

Πάντως εμένα που μοιάζει υπέροχο!  :food:

Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος gregoryp

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 414
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 18, 2015, 07:18:44 μμ »
Και v7 Stornello. Με πινελιές scrambler.

http://red-assets.s3.amazonaws.com/uploads/2015/11/MotoGuzziV7Stornello-001.jpg
Νέο Guzzi

Αποσυνδεδεμένος Dili

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 237
    • 1200 Sport
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 20, 2015, 03:05:25 πμ »
http://i40.photobucket.com/albums/e239/motoguzzipupa/moto_guzzi_v9_bobber_roamer_eicma_milan_12_zps3sar5iw1.jpeg
Νέο Guzzi

 :oo

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 20, 2015, 08:24:46 πμ »
Το μόνο σημείο που με χαλάει αισθητικά είναι αυτό.
Γιατί τους φάνηκε τόσο ωραίο και το προβάλλουνε δεν το' πιασα.  :think:
Θα το εξαφάνιζα αμέσως βάφοντας το μαύρο.
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7931
  • Minority Report
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 20, 2015, 06:53:50 μμ »
Σίγουρα πάντως θα βγαίνει με...στάνταρ power commander, antispin και antitraction control, ώστε να μπορεί να διαχειρίζεται την ιπποδύναμη...  :thumbsup:

Δεν γνωρίζω κανέναν που να μπορεί να ελέγξει 55 άλογα στα 850 κυβικά..   :ninja:

Έρεε κάτι απίθανοι Λομπαρδοί. :hehe:

ΣΣ. Τι δεν καταλαβαίνεις Πέτρο?...Την Agip σου δείχνουν. Από που νομίζεις έρχονται τα έσοδα,..απ τις πώλησεις μοτο?  :hehe:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 20, 2015, 06:57:48 μμ από ZORDAN »
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1322
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 20, 2015, 10:50:26 μμ »
 Δε μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε... :?

Αν το έβγαζε το 2008, θα ήταν πρωτοποριακό...τωρα, χρειαζόμουν μία αναννέωση..   moto~

 :mg:
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7931
  • Minority Report
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 20, 2015, 11:02:13 μμ »
Δε μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε... :?

Εε...πάρτο για τις επιδόσεις αφού δεν σε ξετρέλανε η εμφανιση.    ::helmet

Την δεκαετία του 80 το cbn 400 που το πάταγαν όλα τα 2,5 διχρονα,...έβγαζε 43 άλογα.

Σε λίγο θα μας λανσάρουν μοντέλο με πετάλια...άσε μας ρε Μαντελο.  :hehe:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 20, 2015, 11:03:53 μμ από ZORDAN »
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 21, 2015, 12:11:58 πμ »
Ασε Ζορντάν, ασχολήσου καλύτερα με τα λιπαντικά και τα ταξίδια - φωτογραφία, που τα πας καλύτερα! :youfail

Απευθύνομαι σε όλους που γράφουν εδώ: Το θέμα δεν ενδείκνυται για χλευασμό και πλακίτσα, είμαστε στο φόρουμ της Ε.Λ.M.G., κινδυνεύουμε να παρεξηγηθούμε από φίλους που μας διαβάζουν και δεν μας γνωρίζουν ώστε να ξέρουν ότι στη παρέα μας όλα κριτικάρονται, όλα ανατρέπονται, δεν υπάρχουν ούτε δόγματα, ούτε σικέ προτιμήσεις, κάθε επιλογή μας έχει επικρατήσει έναντι άλλων που συναγωνίζονται δίκαια μαζί της.

Ας γυρίσουμε λοιπόν στο συγκεκριμένο "νέο Guzzi". Θα έλεγα, βλέποντας την εμφάνιση του ότι στοχεύει καθαρά στη κατηγορία των νεο-κλασσικών όπου σχεδιαστικά τα καταφέρνει άριστα κατά την δική μου άποψη. Με τις χυτές του ζάντες που μοιάζουν με ακτινωτές, το ρεζερβουάρ δάκρυ, τη διχρωμία σε κάποιες εκδόσεις, το τελείως κλασσικό στήσιμο και θέση, το σχήμα των εξατμίσεων κ.α. είναι τελείως προφανές τι θέλει να μας πει...
Στη κατηγορία αυτή του απόλυτα κλασσικού στησίματος και απολύτως γυμνού από προστασία, το τελευταίο που θα πρέπει να ενδιαφέρει κάποιον είναι το απόλυτο νούμερο των ίππων. Εννοείται ότι δεν ισχύει το ίδιο για τη μέγιστη ροπή και στις πόσες στροφές αυτή αποδίδεται όπως επίσης και η μέγιστη ιπποδύναμη επίσης που αποδίδεται. Αν πχ, αυτα τα 56 άλογα βγαίνανε στις 3500 στροφές, η αίσθηση που θα είχε ο αναβάτης θα ήταν ότι "ξηλώνει πεζοδρόμια". Ιδιαίτερα αν την πλησίαζε 1000 στροφές πριν και τη κράταγε για 2000 στροφές μετά πάνω από 85%!
Αφήστε λοιπόν να διαβάσουμε διαγράμματα δυναμομετρήσεων στα τεστ που θα γίνουν ώστε να υποψιαστούμε αν πραγματικά θα μας εντυπωσιάσει θετικά ή όχι, ο νέος κινητήρας.
Κάτι που έγινε και συνεχίζει να γίνεται από όσους ακομπλεξάριστους , αμερόληπτους και μη χτυπημένους από το πονηρό μάρκετινγκ καβαλήσανε το V7 στις τελευταίες εκδόσεις του, οι οποίοι συνήθως ομολογούν πως μένουν εντυπωσιασμένοι με το πόσα πολλά είναι τα 50-52 περιποιημένα και καλοταισμένα άλογα της Λομβαρδίας! :thumbsup:
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος gregoryp

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 414
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #10 στις: Νοέμβριος 21, 2015, 02:35:36 πμ »
Προσωπικά τα V9 που βλέπουμε εδώ μέχρι στιγμής δεν μου αρέσουν. Θα προτιμούσα αυτόν τον κινητήρα σε ένα στήσιμο τύπου V7. Κρίνοντας από τη θέση του πετάλ του πίσω φρένου σε σχέση με το μαρσπιέ και από το τιμόνι που φεύγει πολύ πίσω, φαίνεται καθαρά πως η θέση οδήγησης είναι τελείως cruiser τύπου harley. Ειδικά το bobber από το όνομα και μόνο φαίνεται πως πάει να χτυπήσει όσους βαριούνται να πάρουν ένα harley και να το κάνουν bobber.

Το V7 stornello εμφανισιακά τουλάχιστον μου φαίνεται πολύ πιο όμορφο. Ελπίζω να φορέσουν αυτόν τον κινητήρα και στο σουλούπι του V7 με λίγο διαφορετικό tuning για λίγα παραπάνω άλογα και ας έχει λιγότερη ροπή, νομίζω με το 6άρι κιβώτιο του V7 II δεν θα έχει πρόβλημα και μετά κοιτάει στα ίσια και από επιδόσεις το αντίστοιχο triumph με πολύ καλύτερα περιφερειακά ,στήσιμο κατά τη γνώμη μου και σίγουρα από ήχο και την αίσθηση ότι έχεις μια αληθινή μηχανή κάτω από τα πόδια σου.

Αποσυνδεδεμένος Dili

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 237
    • 1200 Sport
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #11 στις: Νοέμβριος 21, 2015, 09:26:19 μμ »
Για εμένα το bobber είναι από τα πιο ωραία μηχανάκια (το ντεπόζιτο ειδικά) που έχει βγάλει η Guzzi, μόδα ίσως αλλά εάν παρακολουθούσατε ότι εδώ και κάποια χρόνια πολλοί "ανεξάρτητοι"παίρνανε μηχανάκια και έφτιαχναν αυτά που αποκαλούμε cafe racer που προσωπικά εμένα κάποια μου άρεσαν πολύ. Το bobber μου κάνει πιο πολύ σαν cali audace ειδικά οι εξατμίσεις, είναι για αυτούς που δεν μπορούν να πάρουν cali και θα πάρουνε αυτό. Ο κινητήρας θεωρώ ότι τα κυβικά είναι ιδανικά για το   99.9 % της χρήσης που θα κάνει κάποιος με μία μηχανή. Εγώ πάντως το μηχανάκι μου δεν το πήρα με το πόσα άλογα έχει δεν με νοιάζει καθόλου εάν ήθελα άλογα θα έπαιρνα japan η Dukati, το μηχανάκι το πήρα για αυτό που είδα και ειδικά για αυτό που άκουσα. Εάν βγει και με καλή τιμή .... Το μόνο που θα ήθελα να δω από κοντά είναι τα μεγάλα λάστιχα εάν θα μου αρέσουν.

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7931
  • Minority Report
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 22, 2015, 01:37:09 μμ »
1) 48-50hp κοντά στις 2.500 βγάζει μάλλον η χαγιαμπουσα και σίγουρα...η Μπουκάτι βέϋρον.

2) Εγώ, και τα 2 μηχανάκια μου τα πήρα...με απόλυτο κριτήριο την ιπποδύναμη.

3) Το διπλανό μας Politecnico di Milano, εκτός των εξαίρετων ντηζάϊνερς, βγάζει και μηχανολόγους.

4) Αυτά.  :hehe:    :bier:
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος jumba

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 32
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #13 στις: Νοέμβριος 22, 2015, 01:52:07 μμ »
Γειά σας!Σπάνια μπαίνω σαν "μέλος",αλλα σίγουρα παρακολουθώ σχεδόν καθημερινά την κίνηση του forum.Θα μου επιτρέψετε μερικές σκέψεις..
 ..Αφήστε λοιπόν να διαβάσουμε διαγράμματα δυναμομετρήσεων στα τεστ που θα γίνουν ώστε να υποψιαστούμε αν πραγματικά θα μας εντυπωσιάσει θετικά ή όχι, ο νέος κινητήρας ..είπε ο aquile
 απ:φιλε μου δεν αγαπάμε τις guzzi επειδή "ξυλώνουν" την άσφαλτο! δηλ. παντευόμαστε γιατί βρήκαμε καλή νοικοκυρά και μαγείρησα;( αυτό ύστερα το ανακαλύπτουμε - αν..-).Οχι,γιατί μας αρέσει να είναι δίπλα μας ή αν θές την γουστάρουμε..έτσι;
 EICMA 2016 Guzzi:Το να παιρνεις την v7 να βάζεις ψηλή εξάτμιση και trail λάστιχα ,αυτό δεν είναι scrambler είναι "φύγε μπελλά απ'τα μάτια μου".Η ιστορία της guzzi της δείχνει τον τρόπο( v35-50 80')
 v9 roamer..bobber(!).Το ρεζερβουάρ δεν είναι"δάκρυ"'οπως βλεπετε,αλλα έχει κάτι παράξενες harleyστικες αμερικάνικες γωνίες..,ο τροχός τύπου fatboy τουλάχιστον οπτικά εκτός ευρωπαικής κουλτούρας,..σαν να βάλανε όλα τα μπροστινά στο roamer και είχαν περίσευμα απο πισινά και (:) ..δεν βάζουμε ένα μπροστά;
 Σκέψεις προσωπικές και μόνο ,για το πώς θέλω τις δικές μου guzzi πάνω στα μοντέλα που παρουσιάστηκαν:
 -scrambler..ας έλειπε!
 -v9 roamer..με κάποιες αισθητικές αλλαγές κάλλιστα θα μπορούσε να αντικαταστήσει στα 750 τις κακόγουστες NEVADA.έτσι απλά!
 -για scrambler ..το έχω πεί!
 -v9 bobber..έτσι όπως είναι,με normal μπροστινό,ελαφρώς ψηλωμένη εξάτμιση,trail λάστιχα ή εποχής,
τι υπέροχο allround μηχανάκι γίνεται!
 -Για την υπόλοιπη gama έχω μιλήσει στο πρώτο μου post σαν νέο μέλος του forum.
 Η guzzi δυστυχώς εξαρτάται απο τις ορέξεις της piaggio και αποψή μου είναι οτι δεν πρέπει να περιμένουμε και πολλά πράγματα,απο μια εταιρία που σχεδόν κατήργησε τις σιδερένιες vespa με ταχύτητες!
 Μήπως είναι ανάγκη να δραστηροποιηθει η λέσχη ( και οχι μόνο Ελλαδα) να εκφράσει την αγωνία της στο group..,επιτέλους αγαπήσαμε την guzzi πολυ πριν γεννηθούν κατι φλούφληδες εκεί στο ιταλια που θέλουν να ορίσουν την τύχη της κατα το δοκούν!
οχι άλλα 36ωρα..μη βασανίζετε τα μηχανάκια!

Αποσυνδεδεμένος ashton

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1129
    • Breva 750ie
    • http://ashtonhar.blogspot.com
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 22, 2015, 07:20:43 μμ »
Βγάλανε και τις καστομιές