Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Οκτώβριος 21, 2017, 08:53:32 μμ

Αποστολέας Θέμα: Νέο Guzzi  (Αναγνώστηκε 3809 φορές)

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 391
    • Griso 1100
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 22, 2015, 07:40:06 μμ »
Εγώ απλά επιφυλάσσομαι, μέχρι να (αν) τα δω απο κοντά. Και αυτό γιατί μέχρι τώρα, όλα τα Guzzi που έχω δει,  ήταν πολύ ωραιότερα live απο ότι στις φωτό.
Όσο για τις επιδόσεις... Αυτός που θα οδηγά το τσίτσιδο V9, στην εθνική, μάλλον πιο πολύ θα του λείψει περισσότερο η προστασία απο τον αέρα παρά η ιπποδύναμη.

Συγκρίνοντάς το με το προηγούμενο "όμοιο" 8,5 το breva, βλέπω οτι το V9 είναι ελάχιστα πιο δυνατό (τρίχες), έχει ελάχιστα μικρότερη ροπή που τη δίνει πολύ πιο χαμηλά, είναι πιο κοντό - τουλάχιστον στη σέλα, και περισσότερο απο 31 κιλά ελαφρύτερο. Το Breva είναι 231kg στεγνό, ενώ για το V9 είδα 200kg "Kerb" - δηλαδή φουλαρισμένο.

Αυτά τα νούμερα είναι πιο "στριφτερά" ή μου φαίνεται? Τουλάχιστον απο το Breva 850?

Έχοντας δει πως πάει το Breva 850, σε στριφτερή διαδρομή, με οδηγό κάποιον που ξέρει να το οδηγεί (ναι αυτόν που σκέφτεστε), για τα άλογα του V9 μου έρχεται στο νου ένα κλέφτικο:

Βαστάτε Τούρκοι    Guzzi τ’ άλογα, λίγου να ξανασάνου,
να χαιρετήσου τα βουνά, τα πρώτα μου λημέρια,
ν’ αφήσου διάτα στα πιδγιά, διάτα τουν Λιπινιώτη,
φουχτιά να βάλει    Φωτό να βγάλει στ’ Άγραφα στου μέγα Μαναστήρι....

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 22, 2015, 10:14:16 μμ »
Γειά σας!Σπάνια μπαίνω σαν "μέλος",αλλα σίγουρα παρακολουθώ σχεδόν καθημερινά την κίνηση του forum.Θα μου επιτρέψετε μερικές σκέψεις..
 ..Αφήστε λοιπόν να διαβάσουμε διαγράμματα δυναμομετρήσεων στα τεστ που θα γίνουν ώστε να υποψιαστούμε αν πραγματικά θα μας εντυπωσιάσει θετικά ή όχι, ο νέος κινητήρας ..είπε ο aquile
 απ:φιλε μου δεν αγαπάμε τις guzzi επειδή "ξυλώνουν" την άσφαλτο! δηλ. παντευόμαστε γιατί βρήκαμε καλή νοικοκυρά και μαγείρησα;( αυτό ύστερα το ανακαλύπτουμε - αν..-).Οχι,γιατί μας αρέσει να είναι δίπλα μας ή αν θές την γουστάρουμε..έτσι;
 EICMA 2016 Guzzi:Το να παιρνεις την v7 να βάζεις ψηλή εξάτμιση και trail λάστιχα ,αυτό δεν είναι scrambler είναι "φύγε μπελλά απ'τα μάτια μου".Η ιστορία της guzzi της δείχνει τον τρόπο( v35-50 80')
 v9 roamer..bobber(!).Το ρεζερβουάρ δεν είναι"δάκρυ"'οπως βλεπετε,αλλα έχει κάτι παράξενες harleyστικες αμερικάνικες γωνίες..,ο τροχός τύπου fatboy τουλάχιστον οπτικά εκτός ευρωπαικής κουλτούρας,..σαν να βάλανε όλα τα μπροστινά στο roamer και είχαν περίσευμα απο πισινά και (:) ..δεν βάζουμε ένα μπροστά;
 Σκέψεις προσωπικές και μόνο ,για το πώς θέλω τις δικές μου guzzi πάνω στα μοντέλα που παρουσιάστηκαν:
 -scrambler..ας έλειπε!
 -v9 roamer..με κάποιες αισθητικές αλλαγές κάλλιστα θα μπορούσε να αντικαταστήσει στα 750 τις κακόγουστες NEVADA.έτσι απλά!
 -για scrambler ..το έχω πεί!
 -v9 bobber..έτσι όπως είναι,με normal μπροστινό,ελαφρώς ψηλωμένη εξάτμιση,trail λάστιχα ή εποχής,
τι υπέροχο allround μηχανάκι γίνεται!
 -Για την υπόλοιπη gama έχω μιλήσει στο πρώτο μου post σαν νέο μέλος του forum.
 Η guzzi δυστυχώς εξαρτάται απο τις ορέξεις της piaggio και αποψή μου είναι οτι δεν πρέπει να περιμένουμε και πολλά πράγματα,απο μια εταιρία που σχεδόν κατήργησε τις σιδερένιες vespa με ταχύτητες!
 Μήπως είναι ανάγκη να δραστηροποιηθει η λέσχη ( και οχι μόνο Ελλαδα) να εκφράσει την αγωνία της στο group..,επιτέλους αγαπήσαμε την guzzi πολυ πριν γεννηθούν κατι φλούφληδες εκεί στο ιταλια που θέλουν να ορίσουν την τύχη της κατα το δοκούν!



Φίλε μου ένα δίκιο το χεις ΑΛΛΑ η αγορά βαράει το ζουρνά....
κι όχι ανάποδα.

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7927
  • Minority Report
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 22, 2015, 11:55:28 μμ »
Η Breva 850 (877cc.)  βγάζει 72hp στο στροφαλο, σύμφωνα με την Moto Guzzi.

Το V9 φαίνεται να έχει νέο - δικό του, κινητήρα με 853cc και 55hp....λίγο πάνω απ'τις 3.500σαλ και συγκεκριμένα....στις 6.250σαλ

http://www.motorcycledaily.com/2015/11/new-moto-guzzi-v9-roamer-and-bobber-feature-850cc-v-twin/

Όπου ένας σχολιάζει....I’m a Guzzi “fanatic” but I totaly agree with you, it could need a bit more horsepower. It dont need 200 hp, but 50 – 55hp is way to the light side.


ΥΓ. Αναρωτιέμαι γιατί σας χαλάνε τα πετάλια...εκατομμύρια κόσμος λατρεύει την ποδηλασία.  :bier:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 22, 2015, 11:59:51 μμ από ZORDAN »
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 391
    • Griso 1100
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 23, 2015, 07:20:23 μμ »
...
Συγκρίνοντάς το με το προηγούμενο "όμοιο" 8,5 το breva, βλέπω οτι το V9 είναι ελάχιστα πιο δυνατό
...

Όντως, λάθος μου... 55 hp το V9, 53 Kw το Breva 850.

Εξακολουθώ πάντως να μην το θεωρώ αξιόλογο, καθώς πολλοί πηγαίνουν μαλιοκούβαρα με τα "ψώφια" τους Guzzi - όταν βρεθούν στον κατάλληλο δρόμο. Αυτός που θέλει να ταξιδέψει "σβέλτα" στην εθνική, όπου αντικειμενικά θα χρειαστεί ιπποδύναμη... το "τσίτσιδο" δεν του κάνει, και όχι μόνο λόγο ιπποδύναμης...

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1321
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 24, 2015, 05:16:38 μμ »
Πάντως η παρουσίαση είναι εξαιρετική...:

http://v9.motoguzzi.com/en/


 :mg:
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος Oil_and_fuel

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 500
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 25, 2015, 01:16:05 μμ »
Η Moto Guzzi και παλαιότερα κατασκεύαζε μοντέλα όπως το Nevada βασισμένα στην αρχιτεκτονική του small block. Σε άλλους αρέσανε σε άλλους όχι.
Αν είσαι "κολλημένος" με την αρχιτεκτονική του Le Mans απλά τα προσπερνάς.
Θα μου πεις πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο με το παλιό Le Mans στην γκάμα.
ΟΚ, αλλά περιμένοντας και ελπίζοντας πως ίσως παρουσιάσει αυτό που θέλεις, σκέψου πως μια εταιρία για να επιβιώσει πρέπει και να πουλήσει. Και αν πουλάνε τα bobber, τότε καλά κάνει και τα παρουσιάζει. Τουλάχιστον να είναι καλά για bobber.
Αντίστοιχα η καινούργια Cali, είναι μάλλον ότι καλύτερο στο είδος.
Στο μεταξύ κάνοντας "κριτική" στο V9, προφανώς η χαμηλή ιπποδύναμη δείχνει και τα όρια εξέλιξης του small block σε συνδυασμό με τις τωρινές απαιτήσεις των κανονισμών για θόρυβο και ρύπανση.
Με τέτοια αναλογία διαδρομής προς διάμετρο στον κύλινδρο, το μόνο που μπορείς να περιμένεις είναι ροπή. Άλογα δεν υπάρχουν ποτέ με τόσο μεγάλη διαδρομή.

Για τους πιο "γρήγορους" ας περιμένουμε κάποιο καινούργιο μοντέλο βασισμένο στο big block. Και ελπίζουμε να μην είναι σε άπειρα κυβικά (βλέπε Cali), γιατί με την φορολογία και τα τεκμήρια στην Ελλάδα ατυχήσαμε....

 :oldgit: :mg:

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5168
  • ut tensio, sic vis
Απ: Νέο Guzzi
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 25, 2015, 05:07:40 μμ »
εμένα αυτή η κατηγορία μου είναι τελείως αδιάφορη (ευγενικά το λέω) οπότε δύσκολα είμαι αντικειμενικός...

εγώ βλέπω ότι έβγαλαν ένα μηχανάκι στην κατηγορία του Triumph Street Twin, για να 'χεις να ψωνίσεις και Ιταλικό εκτός από Εγγλέζικο...

σε (και για) όσους αρέσκονται στην κατηγορία είναι μια χαρά... έτσι κι αλλιώς τα άλογα σε μια κατηγορία που πρέπει να δουλεύει μπουφ-μπουφ-μπουφ (αργός, μπάσος, υπόκωφος ήχος) είναι αδιάφορα... το στυλ και η αίσθηση μετράνε...

μέχρι εκεί βλέπω...



υγ. μηχανικούς το gruppo Piaggio ψωνίζει από την Πάδοβα αλλά μάλλον πάνε όλοι στην Aprilia...
ex...