Καλώς ήρθες TakisV7 και εύχομαι καλές αποφάσεις σχετικά με την αγορά σου!
Βρίσκω λογικές τις παρατηρήσεις σου αλλά πιθανόν να υπάρχει και μια άλλη οπτική γωνία που δεν έχεις λάβει υπόψη:
Ότι δηλαδή το πρώτο V7, το classic ή το δεύτερο, το stone κλπ, από κάποιους θεωρούνται πολύ όμορφα, ίσως ομορφότερα από τα μεταγενέστερα μοντέλα. Προχθές μου έλεγε φίλος στη λέσχη πως θεωρεί το μαύρο V7 classic (αυτό με τα χρυσά αυτοκόλλητα) ακαταμάχητο σε χρώμα και στυλ. Άσε που οι διαφορες από τα επόμενα μοντέλα, δεν είναι δα και τόσο μεγάλες για να θεωρούνται τα πρώτα υποδεέστερα.
Κατ' εμέ, το σημαντικό που άλλαξε είναι το μεταλλικό ρεζερβουάρ. Τα λίγα παραπάνω άλογα ίσως σε μια γυμνή μηχανή που δεν ταξιδεύει επί ώρα με μουαγέν πάνω από 140, να μην έχει τόση σημασία. Ασε που κάποιοι λένε πως ο κόφτης είναι πιο "συντηρητικός" στο τελευταίο μοντέλο.
Επομένως επειδή δεν είχε κάποια σημαντικά προβληματα να διορθώσει στις πρώτες εκδόσεις, το V7 κρατάει τη τιμή του και οι ιδιοκτήτες, παρόντες και επίδοξοι, θεωρούν ότι λίγο-πολύ έχουν ή αγοράζουν το ίδιο V7 είτε είναι του 2009, είτε του 2012, είτε του 2015 και ψάχνονται από άλλες παραμέτρους όπως κατάσταση, χρήση, χιλιόμετρα, "κιμπάρη" ιδιοκτήτη κλπ.
Όσο για την εγγύηση, επειδή όπως είπα και παραπάνω, το V7 δεν έχει βγάλει προβλήματα, είναι στην ουσία και αυτή κάπως "αχρείαστη", εξηγώντας γιατί κάποιοι αγοράζουν V7 που τους αρέσει, ακόμα και σε τιμές κοντά στο καινούριο.
Τέλος καλό είναι να μην ξεχνάμε πως οι παλιοί γκουτσαίοι σα φάρα είναι αρκετά ανθεκτικοί στο marketing και αντιστέκονται στις αλλαγές μοντέλων χωρίς πραγματική αιτία, όπως άλλωστε και στις άλλες καταναλωτικές τους συνήθειες όπως εξοπλισμό αναβάτη, γκατζετάκια, ηλεκτρονικά βοηθήματα, βαλίτσες, tank bag και σακκιδιάκια, όλα είναι λίγο παλιά, όλα σχεδόν απαραίτητα για τη χρήση που γίνεται. Σε αντίθεση με τους εραστές κάποιων άλλων μαρκών που νομίζω πως δεν χρειάζεται να πω περισσότερα...
