Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιούνιος 24, 2017, 06:45:47 μμ

Αποστολέας Θέμα: Bars VS Clip-ons @V7  (Αναγνώστηκε 2884 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Edouard_Bracame

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • MG V7
Bars VS Clip-ons @V7
« στις: Ιούνιος 30, 2016, 03:13:22 μμ »
Μία από τις ουσιαστικές διαφορές μεταξύ των V7 Stone/Classic και V7 Racer είναι ότι τα μεν πρώτα διαθέτουν τιμόνι ενώ το Racer έχει Clip-Ons. Η λογική μου λέει ότι λόγο θέσης οδήγησης στο Racer θα φορτίζεται πιο πολύ το μπροστινό ( παρέχοντας ίσως πιο καλή πληροφόρηση  ??? ).

  • Έχει κάποιος εμπειρία και από τα δύο μοντέλα ώστε να μου επιβεβαιώσει τις σκέψεις μου (ή αντίστοιχα να με κράξει αν σκέφτομαι μπαρούφες).
  • Έστω ότι η σκέψη μου δεν είναι τόσο λάθος, φαντάζομαι ότι αντίστοιχο αποτέλεσμα μπορεί να πετύχει κάποιος και με διαφορετικό τιμόνι, και να μην καταφύγει σε clip-ons, που όπως και να το κάνουμε δεν είναι και ότι καλύτερο στην καθημερινή μετακίνηση.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,  :mg:

What We See Depends Mainly On What We Look For

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Bars VS Clip-ons @V7
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 30, 2016, 04:25:00 μμ »
Τα κλιπονς είναι pain in the ass αν πρόκειται για καθημερινή μετακίνηση και συνήθως μια τέτοια εφαρμογή συνδυάζεται με αλλαγή και της διαμήκους θέσης των ποδοστηρίων για να γίνεται όσο το δυνατόν πιο φυσική η στάση σου στην μοτοσυκλέτα.
Ισως ένα fat bar να σε βοηθούσε καλύτερα.

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Bars VS Clip-ons @V7
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 30, 2016, 05:36:34 μμ »
Τα κλιπονς είναι pain in the ass αν πρόκειται για καθημερινή μετακίνηση και συνήθως μια τέτοια εφαρμογή συνδυάζεται με αλλαγή και της διαμήκους θέσης των ποδοστηρίων για να γίνεται όσο το δυνατόν πιο φυσική η στάση σου στην μοτοσυκλέτα.
Ισως ένα fat bar να σε βοηθούσε καλύτερα.

Αυτό + του ότι τα κλιπ ονς είναι καλά στα πολλά που εδώ απλά δεν υπάρχουν !

Αποσυνδεδεμένος Edouard_Bracame

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • MG V7
Απ: Bars VS Clip-ons @V7
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 30, 2016, 05:43:16 μμ »
Συμφωνώ με αυτά που λέτε... Βέβαια η ερώτηση μου σχετικά με την πληροφόρηση δεν απαντάται.
Η ιδέα δεν είναι να μπουν clip-ons αλλά κάποιο άλλο τιμόνι που θα φέρνει την θέση οδήγησης λίγο πιο μπροστά.
What We See Depends Mainly On What We Look For

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Bars VS Clip-ons @V7
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 30, 2016, 06:08:39 μμ »
Δοκίμασε με αυτό που ήδη έχεις
Λασκαρεις τις βίδες από την πλακέτα, το στριβεις εμπρός και ανεβάζεις μερικά κλικ τα χειριστήρια για να εξισώσεις την γωνία.
Από όσο βλέπω έχουν οι ντιζες και τα καλώδια αρκετό αέρα για να πάρει αρκετή κλίση.
Εάν θες κι άλλο αλαξε το με ένα ίσιο fat bar που από ότι βλέπω θα σε κατεβάσει περίπου 7 εκατοστά.
Προσοχή στο μήκος γιατί θα βρίσκει στο ντεποζιτο στους ελιγμους.
Νομίζω όμως και συγχώρεσε με αν βγάζω λάθος συμπεράσματα πως δεν θα σε βολέψει.
Είχα μηχανή με clipons από τη μάνα της (μελετημενα δηλαδή, όχι ότι ναναι) και όταν κατεβαινα στο γκαράζ να πάρω κάποια για δουλειές στην πόλη, πότε μα ποτέ δεν κοίταξα αυτή.
Θα ξεκιναγα με ένα χαμηλό τιμόνι.
Αν πιάνουν τα χέρια σου και έχεις χρόνο γύρνα αυτό που έχει ήδη 180 μοίρες να δεις αν βολευεσαι πριν κάνεις κάτι ακριβό σε ότι άλλη λύση.

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Bars VS Clip-ons @V7
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 30, 2016, 08:27:29 μμ »
υγ
Ούτε το ρέισερ έχει κλιπ ονς

 :anon
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2016, 08:38:27 μμ από KTiNoS »

Αποσυνδεδεμένος gregoryp

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 414
Απ: Bars VS Clip-ons @V7
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 30, 2016, 08:37:27 μμ »
Ο λόγος ύπαρξης των clip-ons δεν είναι να ρίχνουν το βάρος του αναβάτη στην μπροστά ανάρτηση, αλλά να φέρνουν τον αναβάτη σε μια θέση που καλύπτεται αεροδυναμικά από το fairing και να του δίνουν καλύτερο έλεγχο σε αυτή τη θέση.

Ρίχνοντας βάρος στην μπροστά ανάρτηση, θα της μειώσεις το οφέλιμο έυρος λειτουργίας και αναγκαστικά λόγω σφιχτών χεριών πάνω στο τιμόνι θα αφαιρέσεις από το μπροστινό την δυνατότητα να κάνει τις μικρορυθμίσεις που χρειάζεται.

Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις λίγο πιο παχύ λάδι στο μπροστινό του V7, το πρώτο τουλάχιστον αν θυμάμαι καλά είχε 5W, με 10W έστρωνε λίγο.

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Bars VS Clip-ons @V7
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 30, 2016, 08:42:49 μμ »
Ο λόγος ύπαρξης των clip-ons δεν είναι να ρίχνουν το βάρος του αναβάτη στην μπροστά ανάρτηση, αλλά να φέρνουν τον αναβάτη σε μια θέση που καλύπτεται αεροδυναμικά από το fairing και να του δίνουν καλύτερο έλεγχο σε αυτή τη θέση.

Ρίχνοντας βάρος στην μπροστά ανάρτηση, θα της μειώσεις το οφέλιμο έυρος λειτουργίας και αναγκαστικά λόγω σφιχτών χεριών πάνω στο τιμόνι θα αφαιρέσεις από το μπροστινό την δυνατότητα να κάνει τις μικρορυθμίσεις που χρειάζεται. (δε νομίζω)

Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις λίγο πιο παχύ λάδι στο μπροστινό του V7, το πρώτο τουλάχιστον αν θυμάμαι καλά είχε 5W, με 10W έστρωνε λίγο. Λογικό αλλά γιατί?

Με λίγα λόγια ΤΙ δεν διαβάζει γ ανάρτηση και θέλει φόρτιση????
Η άποψη μου είναι ότι είναι μια χαρά και δεν θέλει τίποτε.
Εκτώς αν μας γουστάρει γενικά το πιο σέξι τιμονάκι
 :bier:

Αποσυνδεδεμένος gregoryp

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 414
Απ: Bars VS Clip-ons @V7
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 30, 2016, 09:03:41 μμ »
Οι μηχανές με clip ons είναι στο σύνολό τους μελετημένες για να έχουν μια θέση οδήγησης που σε βάζει πάνω από το τεπόζιτο. Σε μοτοσυκλέτα που δεν μπορείς να πιαστείς από κάπου για να μη βάλεις δύναμη στα χέρια, το μόνο που καταφέρνεις με τα clip ons είναι να κάνεις χειρότερο το τιμόνι σου, όχι καλύτερο.

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: Bars VS Clip-ons @V7
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 30, 2016, 11:03:19 μμ »
Καλά τα λέτε, αλλά έχω την εντύπωση οτι κανείς σας δεν έχει κάτσει σε V7 cafe ή racer. Τα εν λόγω μηχανάκια έχουν clip on, αλλά τα έχουν πάνω από την πλάκα. Η θέση οδήγησης δεν είναι σε καμία περίπτωση σκυφτή, απλά δεν κάθεσαι σαν το αγγούρι όπως τα τιμονάτα. Σε καμία περίπτωση δεν φορτίζεις περισσότερο το μπροστινό λάστιχο, αλλά η δύναμη που εξασκείς στα χειριστήρια μεταφέρεται πιο άμεσα.
Αν είσαι πάνω από 1.75 ύψος λογικά θα σε βολέψει πολύ περισσότερο η θέση οδήγησης.

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Bars VS Clip-ons @V7
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 30, 2016, 11:42:06 μμ »
Η αλήθεια είναι αυτή, πραγματικά δεν έχω εμπειρία από το Racer,κατέθεσα την άποψή μου για τα clipon γενικά.

Αποσυνδεδεμένος Edouard_Bracame

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • MG V7
Απ: Bars VS Clip-ons @V7
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 01, 2016, 10:09:53 πμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Μία δοκιμή θα με πείσει...  moto~
What We See Depends Mainly On What We Look For

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: Bars VS Clip-ons @V7
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 01, 2016, 11:43:38 πμ »
Αν σε βάλει ο δρόμος σου προς Κρήτη στείλε pm να δοκιμάσεις :bier:

Αποσυνδεδεμένος Edouard_Bracame

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • MG V7
Απ: Bars VS Clip-ons @V7
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 16, 2016, 05:31:42 μμ »
Ο κύβος ερρίφθη, το τιμονάκι αγοράστηκε έναντι 50 (LSL 123LS01), γνωστό και ως speedbar, και σήμερα το φόρεσα, με την πολύτιμη βοήθεια του Μάστορα. Δύο τρύπες των 5mm χρειάστηκαν, και βάσεις για τα αντίβαρα (στο "μαμά" βιδώνουν στο τιμόνι). Με τα καλώδια δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα καθότι το speedbar είναι λίγο πιο μαζεμένο.

Η θέση οδήγησης έχει έρθει λίγο πιο κοντά στον μπροστινό τροχό, χωρίς όμως να φορτίζει πολύ τους καρπούς ώστε να γίνεται κουραστική. Τα km που έκανα βέβαια, ήταν και λίγα και σε περιβάλλον πόλης, νεότερα επ' αυτού μετά από καμιά διαδρομή.

Στην συνέχεια μία προσπάθεια παρουσίασης την αλλαγής στην θέση οδήγησης.

Το "μαμά" τιμόνι

http://i1108.photobucket.com/albums/h416/Edouard_Bracame/Original_Bars.jpg
Bars VS Clip-ons @V7


Το SpeedBar

http://i1108.photobucket.com/albums/h416/Edouard_Bracame/Speed_Bars.jpg
Bars VS Clip-ons @V7


Αυτό που διακρίνεται ξεκάθαρα, είναι τα love handles μου, που παλεύω να τα διώξω, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα....

Και μία εικόνα "κλεμμένη" από γνωστό, made in USA, Guzzομάγαζο, για το πως φαίνεται το τιμόνι POV

http://i1108.photobucket.com/albums/h416/Edouard_Bracame/GT-LSL-SPDBr-V7.jpg
Bars VS Clip-ons @V7


Άντε, καλούς δρόμους να έχουμε.
What We See Depends Mainly On What We Look For

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Bars VS Clip-ons @V7
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 16, 2016, 05:46:08 μμ »
ωραίο μανίκι κατ αρχήν.
Περιμένω εντυπώσεις γιατί με έψησε η παρουσίαση σου.
Αν είσαι οκ με την πόλη, με βλέπω να ακολουθώ τον ίδιο δρόμο, δεν δείχνει να έχει μεγάλη διαφορά πάντως με το original.