Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιούνιος 26, 2017, 06:32:29 μμ

Αποστολέας Θέμα: Stelvio 8v NTX  (Αναγνώστηκε 2066 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1319
Stelvio 8v NTX
« στις: Ιούνιος 30, 2016, 05:59:33 μμ »

https://youtu.be/DVUFCAo9I3I

Η ΜHXANH  - STELVIO  1200 8v - NTX

Έχοντας πάρει το όνομά του  από το διάσημο πέρασμα των Άλπεων, που συνδέει την κοιλάδα Valtelline με την κοιλάδα Vinschgau, με τα 84 εκπληκτικά «εσάκια», το Stelvio έκανε τη Moto Guzzi να πρωταγωνιστεί ξανά στην κατηγορία των maxi on-off. Μία αξιόλογη μοτοσυκλέτα, που ωριμάζει πλέον, σε τεχνικό-λειτουργικό επίπεδο, χάρη στις αλλαγές και τις βελτιώσεις που εισάγονται στο μοντέλο του 2011.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/20150603_112916_zpsqhlkn3xx.jpg
Stelvio 8v NTX


Όλα ξεκινούν από το στυλ, που τώρα είναι ακόμη πιο ελκυστικό και μοντέρνο, χάρη στις πιο «στρογγυλές» γραμμές του ρεζερβουάρ, στο οποίο είναι ενσωματωμένο το φέρινγκ με το διπλό προβολέα εμπρός. Το τελευταίο χαρακτηριστικό είναι ένα διακριτικό στοιχείο σχεδίασης του Stelvio, και η μόνη λεπτομέρεια που κληρονόμησε από την προηγούμενη έκδοση. Το νέο φέρινγκ με τα ενσωματωμένα φλας και η ζελατίνα δίνουν στο νέο μοντέλο ανανεωμένη εμφάνιση, πιο επιθετική και δυναμική. Έχει ένα πρωτότυπο σχεδιασμό, αλλά πάνω απ 'όλα είναι πιο λειτουργικό και ευέλικτο, χαρακτηριστικό υψίστης σημασίας για τις μοτοσικλέτες αυτού του τύπου. Πέρα από το στυλ, αυτός ο νέος σχεδιασμός προσφέρει και πρακτικά αποτελέσματα: καλύτερη αεροδυναμική προστασία και μεγαλύτερη αυτονομία χάρη στο ρεζερβουάρ των 32 λίτρων.

Ο αέρας της ανανέωσης στο νέο Stelvio, έχει αφήσει παντού το στίγμα του, όπως στο νέο πίνακα οργάνων με τα νέα γραφικά, που διαθέτει πλέον και δείκτη βενζίνης ακριβείας με 6 γραμμές.

http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/moto_guzzi_stelvio_ntx_8%20pinakas_zpswtalkykv.jpg
Stelvio 8v NTX


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Η καρδιά που χτυπάει μέσα σε αυτή τη μοτοσικλέτα, είναι ο περίφημος, εγκάρσιος δικύλινδρος V90° «Quattrovalvole» κινητήρας, με την υψηλότερη απόδοση μεταξύ όλων των κινητήρων που κατασκευάστηκαν στο Mandello del Lario, ο οποίος έχει φθάσει πλέον σε αποκλειστικά  επίπεδα, όσον αφορά την τεχνολογία/ επιδόσεις που έχει αναπτύξει.

http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/moto_guzzi_stelvio_20_zpsse856bcz.jpg
Stelvio 8v NTX


Σε αυτή την τελευταία έκδοση έχει επιτευχθεί μια πιο αθόρυβη και ομαλή λειτουργία του κινητήρα με παρεμβάσεις στο σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου, στο σύστημα χρονισμού, ψύξης και στην εξάτμιση. Η νέα ολοκληρωμένη ηλεκτρονική μονάδα ανάφλεξης και ψεκασμού, τώρα εκμεταλλεύεται τα σήματα που στέλνουν οι δύο αισθητήρες λάμδα για να εξασφαλίζεται επαρκής τροφοδότηση σε ολόκληρο τον κύκλο καύσης, βελτιώνοντας την απόκριση του γκαζιού, την απόδοση στις μεσαίες στροφές, και επιτυγχάνοντας χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές ρύπων.
Ο κινητήρας διαθέτει μέγιστη ροπή πάνω από 113 Nm που αποδίδεται στις 5.800rpm και εύκολα φτάνει στο ανώτατο σημείο των 103,7 hp στις 7.250rpm.

ΠΛΑΙΣΙΟ
Εξαιτίας της εξαιρετικής του απόδοση, δεν χρειάστηκε καμία αλλαγή στο σωληνωτό πλαίσιο του Stelvio, από χάλυβα υψηλής αντοχής, πάνω στο οποίο συνδέεται ο κινητήρας, σε έξι διαφορετικά σημεία, δίνοντας ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας.

Το μυστικό είναι το νέο πλαίσιο Spar, το οποίο είναι κατασκευασμένο από ατσάλι υψηλής αντοχής, με παχύς σωλήνες 2,5 χιλιοστών, στο οποίο ο κινητήρας  συγκρατείται από έξι σημεία σύνδεσης, δύο περισσότερα από το συνηθισμένα πλαίσια, κάτι το οποίο παρέχει υψηλή ακαμψία.

Η γεωμετρία του πλαισίου παραμένει επομένως αμετάβλητη. Η γωνία κάστερ στις 27° και το ίχνος των 125 χιλιοστών συνδυάζονται με τα 1.535mm του μεταξονίου, για άψογη σταθερότητα και ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, και είναι κάτι που έχει συμβάλει στην ενίσχυση της φήμης αυτού του μοντέλου στην πάροδο του χρόνου.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/moto_guzzi_stelvio_ntx_24%20anarthsh%20_zpsdmggxis9.jpg
Stelvio 8v NTX


Το Stelvio 1200 NTX αντιμετωπίζει τις συνεχείς στροφές σε ένα καλοστρωμένο δρόμο το ίδιο καλά όπως και τα χωμάτινα πέρασματα.

Οι υψηλής ποιότητας αναρτήσεις, που είναι πλήρως ρυθμιζόμενες (απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, προφόρτιση ελατηρίου) συνδυάζονται άριστα μεταξύ τους, προσφέροντας άμεση απόκριση σε οποιαδήποτε πίεση στο τιμόνι. Εμπρός είναι εξοπλισμένο με ανάποδο πιρούνι Marzocchi 45mm με 170 χιλιοστά διαδρομής, ενώ πίσω με αμορτισέρ της Sachs, που συνδέεται στο μονόμπρατσο ψαλίδι μέσω μοχλικού και προσφέρει 155mm διαδρομής.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ
Το σύστημα φρένων της Brembo παραμένει το ίδιο, ασυναγώνιστο από άποψη αποτελεσματικότητας και εμφάνισης, μόνο που τώρα οι ακτινικές δαγκάνες εμπρός συνεργάζονται με νέους ελαφρύτερους δίσκους, με καλύτερα χαρακτηριστικά απαγωγής της θερμότητας. Η καινοτομία συνεχίζεται και στους τροχούς, οι οποίοι διαθέτουν πλέον πρωτοποριακής σχεδίασης ζάντες από αλουμίνιο,  ενώ η διάσταση 150/70/17 πίσω, που στο παρελθόν είχε αποκλειστικά χρησιμοποιηθεί στο NTX, είναι πλέον στην βασική έκδοση του Stelvio 1200 8V.
Παραμένουν αντίθετα οι τροχοί με ζάντες Ber και ακτίνες Alpina, στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης NTX.
Και οι δύο εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με το σύγχρονο σύστημα ABS της Continental, που μπορεί να απενεργοποιηθεί από το τιμόνι.


http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/20150601_180523_zpsimgjrg2q.jpg
Stelvio 8v NTX


ΑΝΕΣΗ

Μια μηχανή αφιερωμένη σε ταξιδιώτες μεγάλων αποστάσεων χρειάζεται φυσικά και μεγάλο χώρο αποσκευών, ως εκ τούτου, οι ευρύχωρες βαλίτσες αλουμινίου  κάνουν καλά τη δουλεια τους. Τα φώτα αλογόνου εξασφαλιζουν πολύ καλη  ορατότητα.

http://i1363.photobucket.com/albums/r704/Vagelis_Papaioannou/moto_guzzi_stelvio_ntx_14%20lamp_zpscqxive8y.jpg
Stelvio 8v NTX


ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Σχεδίαση
-Νέο φέρινγκ.
-Νέο ρεζερβουάρ 32 λίτρων
-Νέα ζελατίνα
-Νέου σχήματος σέλα
Κινητήρας
-Δικύλινδρος V90 «Quatro valvole» 1200 κ.εκ.
-Ένας εκκεντροφόρος επικεφαλής με πιο αθόρυβη λειτουργία οδήγησης των βαλβίδων.
-Εκκεντροφόρος με νέο προφίλ
-Μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού
-Μονός δίσκος συμπλέκτη
-Νέο σύστημα εξάτμισης
-Συμπαγής άξονας μετάδοσης
-Κιβώτιο 6 σχέσεων
-Euro 3
Πλαίσιο
-Διπλό σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής
-Πιρούνι 45 χιλιοστών με προφόρτιση και ρύθμιση των αποσβέσεων, με νέο σετ προοδευτικών ελατηρίων
-Αμορτισέρ ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς, με νέο σκληρότερο ελατήριο
-Πίσω ανάρτηση με μονόμπρατσο ψαλίδι και μοχλικό
-Δύο δαγκάνες 4 αντικριστών εμβόλων εμπρός με νέους δίσκους 320 χιλ.
-Πίσω φρένο με δίσκο 282 χιλ. και δαγκάνα 2 εμβόλων και γλίστρα
-Εμπρός  ελαστικό ZR 110/80/19
-Πίσω ελαστικό ZR 150/70/17
Εξοπλισμός
-Νέο σύστημα ABS τελευταίας γενιάς
-Νέος πίνακας οργάνων με δείκτη βενζίνας
-Θερμαινόμενα γκριπ (έξτρα)
-Navigator (έξτρα)

ΤΙΜΕΣ
Το Moto Guzzi Stelvio MY 2011 διατίθεται στο επίσημο δίκτυο συνεργατών Moto Guzzi, στην τιμή των €14.300 για την έκδοση 1200 8V & €16.220 για την έκδοση 1200 8V NTX, με ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών:
-Δωρεάν επέκταση εργοστασιακής εγγύησης για 2 επιπλέον χρόνια
-2 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια
-Προνομιακό χρηματοδοτικό πρόγραμμα: προκαταβολή από 0%, έως 84 μήνες εξόφληση,  σταθερό επιτόκιο 6,9%»
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 01, 2016, 09:13:44 μμ από Vagpap »
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 982
Απ: Stelvio 8v NTX
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 01, 2016, 05:02:51 μμ »
Αγαπητέ μου το τεστ τα λέει ωραιότατα, δεν θα μπορούσε άλλωστε να είναι και αλλιώς μια και το Stelvio είναι ένα υπέροχο μηχανάκι.

Θα πω όμως αυτό που λέω συχνότατα τα τελευταία χρόνια, το οποίο θεωρώ το σημαντικότερο όλων.
Δυστυχώς στα τεστ δεν αποτυπώνεται, ούτε είναι δυνατον να γίνει, μια κύρια παράμετρος.

Αυτή που ξεχωρίζει το βιομηχανικό προιόν παραγωγής, όσο τέλειο και να είναι, από το αντικείμενο πάθους!

Αυτή που σε κάνει να "λατρέψεις" ένα τέτοιο προιόν και να το κρατήσεις να σε συντροφεύει για πάρα πολλά χρόνια.

Αυτή που δίνει ζωή, σε κάτι που έχει βγεί από μια γραμμή παραγωγής (έστω και αν στη περίπτωση της Guzzi, δεν είναι ακριβώς έτσι) παρόλο που αποτελείται από ένα συνδυασμό μετάλλων και πλαστικών κατάλληλα διαμορφωμένων.

Η οποία δεν είναι τίποτε άλλο από την μονάδα χαράς/Km!
Με άλλα λόγια η ευχαρίστηση που εισπράττει ο αναβάτης καθώς χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο μέσο.

Ε, αυτή η παράμετρος χτυπάει κόκκινα στο Stelvio, αλλά αν μου πείτε "κάτσε και γράψε γι' αυτό", θα γεμίσω 5 σελίδες και πάλι δεν θα έχω πει τίποτα ....
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Stelvio 8v NTX
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 01, 2016, 07:00:59 μμ »
επειδή έτυχε να το οδηγήσω στην αναζήτηση μου για μεγάλο on off πριν λίγο καιρό, και το οδήγησα αρκετά, έχω να καταθέσω και εγώ κάτι για το 8V.
To πιο εντυπωσιακό είναι ο κινητήρας του.
τι θέλω να πω.
Πως είναι μερικές φορές που βρίσκεσαι με τη σύντροφό σου σε ιδιαίτερες στιγμές και έχετε καταφέρει να συντονιστείτε λίγο πριν την κορύφωση;
Εκει που ειστε και οι δύο μια ανάσα και έχετε ταιριάξει μέχρι και το χτυποκάρδι σας λίγο πριν τα πυροτεχνήματα;
Που έχετε πετύχει το σωστο ρυθμό, που δεν είναι γρήγορος, δεν είναι αργός, αλλά είναι απολαυστικός και απελευθερωτικός και θέλεις να κρατήσει για πάντα;
Που νοιώθεις το αιμα να περνάει μέσα σου και μετράς ανάσες και την κοιτάς να σε κοιτάει και ξέρετε και οι δύο ότι "τόχετε";
Αυτό το πράμα, κάνει το γ%μημένο το Stelvio σε επαρχιακό δρομο με στροφές, στα περίπου 90-120 και δεν θέλεις να τελειώσει.
Νοιώθεις ρε παιδί μου τον κινητήρα ότι έχει πιάσει το ρυθμό του και αν κρατήσεις έτσι, ούτε νευρικά, ούτε κοφτά, ούτε γρήγορες κινήσεις, ούτε υπναλέες αντιδράσεις, σαν τον σκιέρ που κάνει ζέσταμα στην πλαγιά, δεξιές αριστερές φουρκέτες χωρίς να βιάζεται, απλά να τσουλάει και να αφήνει πίσω του τέλεια ημικύκλια;
Ε αυτό το πράμα, έχει ένα σημείο που αν το βρεις και το ακολουθήσεις, είναι ικανό να σου τελειώσει το μυαλό, να περάσεις τον προορισμό σου και να συνεχίσεις για το αλλού, για το πουθενά, για το όπου σε βγάλει...

Δεν είναι σαν υστερική 20χρονη με χυτά πόδια, δεν είναι σαν εργάτρια του σεξ που θα κάνει ότι θέλεις αλλά θα σε κοιτάει με απάθεια, δεν είναι σαραντάρα που βλέπει με άγχος την μπογιά της να ξεφτιζει και προσπαθει να κάνει την κομανέτσι για να σε δέσει διπλα της, είναι πως να το πω, είναι ένα ανεξάρτητο τυπάκι, που σου λέει, εμένα εδώ είναι η αρμονία μου, αν συντονιστείς θα το απολαυσεις, αν ζητάς κάτι άλλο πήγαινε βρες το.

Κατά τα άλλα, ναι είναι πανέμορφο, έχει γ&μώ τις αναρτήσεις και ωραια θέση οδήγησης, αλλά ποιος τα κοιτάει αυτά όταν έχει νοιώσει το σφυγμό του και έχει παρασυρθεί από αυτόν?

Παράδοξο να λέμε για ψυχή σε ονοφ μηχανάκι, συνήθως ελεγειες γράφονται για τιποτα σούπερσπορτ, για κανα παράξενο υστερικό κομπρεσοράτο η για τιποτα καστομιές που και καλά έχουν χαρακτήρα και άποψη.

Αυτό το Stelvio είναι σαν τη γυναικα της ζωής σου, αν αυτό που θέλεις είναι μια ξεκάθαρη σχέση χωρίς δήθεν και τυμπνοκρουσίες.
Δεν θα γινει ποτέ η πόρνη σου, δεν θα γινει ποτέ η αμαζόνα που θα σε δαμάσει, θα γίνει η σύντροφός σου που θα θέλεις έτσι απλά ρε παιδί μου να εισαστε μαζί γιατι σου έχει ξεκαθαρίσει ποια είναι και τι ζητάει από εσένα.

Γουστάρω Stelvio, πολύ γουστάρω.

Αποσυνδεδεμένος kasba

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 81
    • Stelvio 1200
Απ: Stelvio 8v NTX
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 20, 2016, 09:51:24 μμ »
Μόλις τελειώνει το ταξίδι σου, απλά κάνεις σχέδια για το επόμενο...  :rasta:
Εγώ όταν έψαχνα για μεγάλο on off, αφού οδήγησα όσο πιο πολλά θηριάκια μπορούσα moto~, κατέληξα στο εξής δίλημμα: Stelvio κόκκινο η Stelvio άσπρο?? :?

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Stelvio 8v NTX
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 21, 2016, 06:48:18 μμ »
Έκανα κι εγώ μια βόλτα σήμερα με το Στέλβιο του Μπάμπη (όχι το ΝΤΧ το απλό)
Το μηχανάκι πατάει καλά στο δρόμο, έχει πολύ καλές αναρτήσεις, καταφέρνει να κρύψει το βάρος του και το μεγάλο τιμόνι κάνει τη μανούβρα εύκολη υπόθεση.
 ΑΛΛΑ
Υπάρχει πάντα ένα αλλά....
Ακούς το μοτέρ και νομίζεις ότι κάτι τρίβεται εκεί μέσα....
(μπορεί να ταν απλά το συγκεκριμένο δεν ξέρω...)
Έχεις πάντα την αίσθηση ότι κάτι θα σπάσει και από βλάβες δόξα το Θεό γεμάτο το φόρουμ.
Υπάρχει πάντα και η μικρή αυτονομία που θα προβληματίσει τους σιδερό****υς.
Κοινώς αν είναι να φύγεις μακριά το σκέφτεσαι κιαΦτοδενκαλό...
 Για μένα....
 



Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1319
Απ: Stelvio 8v NTX
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 21, 2016, 07:22:23 μμ »
Την επόμενη φορά, να σου δώσω μια το 2012.

Και με 32 it... moto~
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος kasba

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 81
    • Stelvio 1200
Απ: Stelvio 8v NTX
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 21, 2016, 09:16:40 μμ »
Δεν ξέρω αν είμαι απλά τυχερός, όμως 50000 Km και έχω χρειαστεί εκτός από τα τυπικά σέρβις, τακάκια, και μία τσιμούχα μπροστινού :hehe:. Δεν με προβλημάτισε ποτέ και για τίποτα... Όσο για αυτονομία, με την απολύτως εφικτή για ένα καλορυθμισμένο Stelvio, των 6lt/100km, κάνει 300 km. Βέβαια προτιμώ τα 32 lt (με όλο το βελτιωμένο πακέτο του ανανεωμένου Stelvio) αλλά.... θα δούμε...
Μάλιστα η μηχανή μου άρεσε τόσο πολύ, που ήμουν αποφασισμένος και διατεθειμένος να κάνω υποχωρήσεις (αφού άκουγα και εγώ για μικροπροβλήματα).
Υποχωρήσεις??? Όχι βέβαια... Φουλ επίθεση... :race:
Όσο για το μοτέρ είναι από τα δυνατά σημεία του Stelvio. Ο ήχος του βελτιώνεται όταν το πας σε μέρη που του αρέσουν... Τότε γουργουρίζει από ικανοποίηση, αλλά και βρυχάται...για να μην ξεχνάς ότι έχεις να κάνεις με θηρίο... moto~

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1319
Απ: Stelvio 8v NTX
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 21, 2016, 09:25:03 μμ »

Υποχωρήσεις??? Όχι βέβαια... Φουλ επίθεση... :race:
Όσο για το μοτέρ είναι από τα δυνατά σημεία του Stelvio. Ο ήχος του βελτιώνεται όταν το πας σε μέρη που του αρέσουν... Τότε γουργουρίζει από ικανοποίηση, αλλά και βρυχάται...για να μην ξεχνάς ότι έχεις να κάνεις με θηρίο... moto~


 :thumbsup:
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7920
  • Minority Report
Απ: Stelvio 8v NTX
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 22, 2016, 12:23:56 μμ »
Το μοναδικό "Μοto Guzzi -Piaggio" που έχει συνδράμει καθοριστικά στην διοργάνωση του 36ωρου.

Mε ένα Stelvio, έγινε το πιλοτικό πριν 6 χρόνια. Κρήτη, Ιανουάριος 2010.  :race:

http://i623.photobucket.com/albums/tt313/ZordanAlbum/KRITI%202010/film.jpg
Stelvio 8v NTX



http://i623.photobucket.com/albums/tt313/ZordanAlbum/KRITI%202010/3.jpg
Stelvio 8v NTX



http://i623.photobucket.com/albums/tt313/ZordanAlbum/KRITI%202010/4.jpg
Stelvio 8v NTX



http://i623.photobucket.com/albums/tt313/ZordanAlbum/KRITI%202010/1.jpg
Stelvio 8v NTX



http://i623.photobucket.com/albums/tt313/ZordanAlbum/KRITI%202010/2.jpg
Stelvio 8v NTX


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 22, 2016, 12:26:05 μμ από ZORDAN »
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος gino

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1164
    • Stelvio NTX
Απ: Stelvio 8v NTX
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 23, 2016, 02:54:18 μμ »
Καλο ειναι δεν λεω :hehe: :hehe:

Αλλα..............

Αν καβαλησετε ποιο συγχρονα on-off.....

Aπλα θα λετε πως οδηγατε τρακτερ :hehe: :hehe:

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1319
Απ: Stelvio 8v NTX
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 23, 2016, 05:30:35 μμ »
Το μοναδικό "Μοto Guzzi -Piaggio" που έχει συνδράμει καθοριστικά στην διοργάνωση του 36ωρου.

Mε ένα Stelvio, έγινε το πιλοτικό πριν 6 χρόνια. Κρήτη, Ιανουάριος 2010.  :race:


Έτσι εξηγείται  τελικά το ότι έγινε δύο φορές...  :hiding

 :piano
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2016, 07:22:39 μμ από Vagpap »
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 982
Απ: Stelvio 8v NTX
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 23, 2016, 08:14:15 μμ »
Το μοναδικό "Μοto Guzzi -Piaggio" που έχει συνδράμει καθοριστικά στην διοργάνωση του 36ωρου.

Mε ένα Stelvio, έγινε το πιλοτικό πριν 6 χρόνια. Κρήτη, Ιανουάριος 2010.


Έτσι εξηγείται  τελικά το ότι έγινε δύο φορές... 



Σε πιάνω αδιάβαστο....τρεις φορές!!! :fff:
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...