Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Οκτώβριος 20, 2018, 02:37:35 πμ

Αποστολέας Θέμα: μετατροπή Nevada 750 σε V50 είναι εφικτό?  (Αναγνώστηκε 3723 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Thanasis

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 8
μετατροπή Nevada 750 σε V50 είναι εφικτό?
« στις: Ιούλιος 05, 2016, 08:25:39 μμ »
το τεπόζιτο κουμπώνει?το μπροστινό σύστημα ειναι ίδιο?η σέλα μπαίνει?γενικά το πλαίσιο είναι ίδιο???σας ευχαριστώ! :think:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 05, 2016, 10:16:14 μμ από Thanasis »

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: μετατροπή Nevada 750 σε V50 είναι εφικτό?
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 05, 2016, 10:37:27 μμ »
Ίσως, όχι, ίσως, όχι.
Με πατέντες και δουλίτσα, όλα γίνονται. Το μόνο που δεν γίνεται να αλλάξει είναι η μεγάλη caster του λαιμού του Nevada.

Αποσυνδεδεμένος Thanasis

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 8
Απ: μετατροπή Nevada 750 σε V50 είναι εφικτό?
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 05, 2016, 10:58:10 μμ »
τα δυο ίσως με μπέρδεψαν!!ειναι και τα πιο σημαντικά!!!!ευχαριστώ πάντως :bier:

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 186
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: μετατροπή Nevada 750 σε V50 είναι εφικτό?
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 06, 2016, 11:31:41 πμ »
Από ψάξιμο βρήκα πως το Νεβαδα έχει rake 28 και το V50 αντίστοιχα 24
Οπότε όσο και να το προσεγγίσεις οπτικά το θέμα πάντα θα είναι ένα μακρύτερο μηχανάκι εκτός και αν μπεις στη λογική να βυθισεις το μπροστινό με ότι αυτό συνεπάγεται.

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1144
Απ: μετατροπή Nevada 750 σε V50 είναι εφικτό?
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 06, 2016, 12:34:11 μμ »
Οσο κι αν τα V35-50-65 ειναι κλασσικά, όμορφα και λειτουργικά, το να κάνεις μια τέτοια μετατροπή, δεν είναι σκόπιμο γιατί

1. Το αποτέλεσμα θα είναι τελείως άνευ αξίας από συλλεκτικής άποψης μια και αλλιώνεται τελείως ο αρχικός χαρακτήρας της μηχανής οπότε θα καταταγεί στη κατηγορία D ή ακόμα χειρότερα στην Ε.

2. Η Nevada δεν είναι καθόλου κακά στημένη μηχανή. Στρίβει, φρενάρει, ταξιδεύει, έχει τη σωστή αίσθηση του δικύλινδρου και ακόμα καλύτερα που είναι με καρμπυρατέρ άρα έχει σημαντικά κλασσικά στοιχεία. Σύντομα θα γίνει κλασσική ενώ ήδη μπορεί να χαρακτηριστεί σαν "young timer" με τα αντιστοιχα ωφέλη . Εννοείται ότι παρόλο που το V50 είναι ήδη κλασσικό, αν κάνεις τη Nevada να μοιάζει με V50 δεν θα μπορεί να πιστοποιηθεί γιατί από το πλάισιο θα φαίνεται ότι κατασκευάστηκε π.χ. το 1996 ας πούμε ενώ τώρα πιστοποιούνται σαν κλασσικές, μηχανές έως το 1986..
Έχω Ντουκατάκια φίλο (851, 916 SPS κλπ) που όταν πρωτοήρθε το Nevada στην Ελλάδα (γύρω στο 1995, αντικαθιστώντας το Florida) έβριζε γιατί έπρεπε να τη στρώσει πριν δοθεί για test drive στον ειδικό τύπο και μετά δεν ξεκαβάλλαγε... :mg:
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος Thanasis

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 8
Απ: μετατροπή Nevada 750 σε V50 είναι εφικτό?
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 06, 2016, 04:58:50 μμ »
να σου πω την αλήθεια θέλω να το μετατρέψω σε cafe racer χωρίς βέβαια να το σακατέψω το μηχανάκι.με λίγα λόγια θέλω να βάλω το τεπόζιτο απο το v50 μια άλλη σέλα και αλλο τιμόνι.γιαυτο ρωτάω αν γίνεται?ε? :? :?

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1144
Απ: μετατροπή Nevada 750 σε V50 είναι εφικτό?
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 06, 2016, 06:55:59 μμ »
Εεεεε, αυτό γίνεται.
Μάλιστα με τη νέα θέση οδήγησης που θα προκύψει, θα είναι ενδιαφέρον, από τη στιγμή που πίσω θα παραμείνει μακρυψάλιδο, με φαρδύ τροχό 17αρη αν δεν απατώμαι... :thumbsup:
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος Thanasis

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 8
Απ: μετατροπή Nevada 750 σε V50 είναι εφικτό?
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 06, 2016, 07:21:34 μμ »
που μπορώ να βρώ τεπόζιτο από ν50??χωρίς να χρειαστεί να παρω δανειο???

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 186
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: μετατροπή Nevada 750 σε V50 είναι εφικτό?
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 06, 2016, 08:19:16 μμ »
Αφού θέλεις να φτιάξεις café racer δεν παίζει και μεγάλο ρόλο να είναι από V50 το ντεπόζιτο.
Μπορεις να βάλεις από Suzuki GS (οποιοδήποτε GS μέχρι το 1982) που μπαινει χωρίς τροποποίηση καθώς από ότι δειχνει οι Ιάπωνες πάτησαν επάνω στο σκελετο της Guzzi για να φτιάξουν το μηχανάκι τους (μέχρι και άξονα ειχαν βάλει κάποια στιγμή).


Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: μετατροπή Nevada 750 σε V50 είναι εφικτό?
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 07, 2016, 09:00:20 πμ »
Εγώ πάντως, αν είχα Nevada ή θα το άφηνα ως έχει ή θα προσπαθούσα να φτιάξω κάτι τέτοιο
http://www.bikeexif.com/guzzi-nevada

Αποσυνδεδεμένος Thanasis

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 8
Απ: μετατροπή Nevada 750 σε V50 είναι εφικτό?
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 07, 2016, 04:05:15 μμ »
Ποσο υπολογιζετε το κοστος να γινει ετσι? :oo στο περιπου

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1324
Απ: μετατροπή Nevada 750 σε V50 είναι εφικτό?
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 07, 2016, 05:50:40 μμ »
Το κόστος μη το υπολογίζεις μονο σε Χρήματα...

Για να ολοκληρώσεις μια μετατροπή, χρειάζονται τα  " Χ Χ Χ "

Χ ρόνος

Χ ρήμα

Χ ώρος

Προτείνω να την αφήσεις έτσι όπως είναι ... μια χαρά μου κάνει η nevada (χάρισε της ένα service).

Βεβαια, τα  X X X  σου, εσύ τα ξέρεις !

Καλή επιτυχία σε ό,τι αποφασίσεις !

 :mg:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 07, 2016, 05:52:39 μμ από Vagpap »
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 186
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: μετατροπή Nevada 750 σε V50 είναι εφικτό?
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 07, 2016, 06:41:31 μμ »
Καπου εχω το κοστολογιο απο μια παρομοια περιπτωση που ειχα.
Αργοτερα θα το βρω και θα το βαλω για να παρεις μια ιδεα.

Αποσυνδεδεμένος Thanasis

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 8
Απ: μετατροπή Nevada 750 σε V50 είναι εφικτό?
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 07, 2016, 09:09:18 μμ »
Οταν το βρεις θα με βοηθουσε !!  :notworthy:

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 186
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: μετατροπή Nevada 750 σε V50 είναι εφικτό?
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 07, 2016, 10:08:19 μμ »
ρεζερβουάρ από Honda cb 400 N 90 ευρώ
Πλαστικοποίηση ρεζερβουάρ και ξεγάνωμα 70 ευρώ
Fat Bar και χαμηλοί αποστάτες Renthal 150 ευρώ
Κατασκευή μπροστινό φτερο (είχε 19αρα και κατέβασα σε 17άρα) 130 ευρώ από αλουμίνιο
Στεφάνια τροχών (έπλεξα Excel στα υπάρχοντα κέντρα) και πλέξιμο 600 ευρώ
(σημείωση έφτιαξα το μπροστινό, αλλά ειχε μεγαλη διαφορά στο χρωμα από το πίσω και έτσι αναγκαστηκα να αλλάξω και το πίσω)
Ελατήρια τιμονιού (γιατι ειχε και αυτό μεγάλη γωνία και κατέβασα τα καλάμια συρτα μέσα στις χούφτες τους) 140 ευρώ.
Κατασκευή σέλας με κοκοβιό από πολυεστέρα, (άδειασμα η υπάρχουσα, ταπετσαρία και ζελέ στο εσωτερικό) 130 η σέλα και 160 ο κοκοβιός.
Πίσω φτερο από ΤU (Suzuki Volty) 190 ευρώ
Αντάπτορες για τα ποδωστήρια (κατασκευή σε CNC για να έρθουν πιο πίσω και να κάθομαι σε φυσική στάση) 250 ευρώ γιατι πλήρωσα και το autocad που τα σχεδίασε, ένα μηχανουργειο το κάνει φτηνότερα αλλά με πολύ trial and error.
Εξατμίσεις δεν λέω γιατι ο καθένας βαζει ότι θέλει.
Ανταπτορες για φιλτροχοάνες, ρύθμιση καρμπυρατέρ και δυναμομέτρηση για ρυθμιση 150 ευρώ.
Επιπλέον βάψιμο σκελετού με ηλεκτροστατική 300 ευρώ και βάψιμο σε καπάκια ρεζερβουάρ με αερογράφο 550 ευρώ.
Λάστιχα, γκριπάκια, κοντερ (γιατι αλλάζοντας τη διάμετρο της ροδας διαβάζει λάθος χιλιόμετρα) δεν σου γράφω γιατι εκει είναι ότι κάτσει.
Γενικά ο παλιατζής είναι φιλος σου και πάντα παιρνεις πράγματα με την υπόσχεση πως αν δεν σου κάνουν τα γυρίζεις πίσω.
Αποτέλεσμα? εξαρτάται από το πόσα θες να χωσεις και πόσο πιάνουν τα χέρια σου.
Αν ολο αυτό ειχει και αμοιβή μάστορα δεν ξέρω που θα πήγαινε.
Οδηγικά είναι από ενδιαφέρον μέχρι απαράδεκτο ανάλογα με το τι θες, ΔΕΝ κάνε για κάθε μέρα, ΔΕΝ κάνει για συνεπιβάτη, ΔΕΝ κάνει για σινεμά ή κάπου που δεν το βλέπεις (γιατι υπάρχουν καγκούρια που βουτάνε από καθρέφτες μέχρι τελικά εξατμίσεων) και ΔΕΝ κάνει με την καμμία για ταξίδια.
Η δική μου άποψη?
κουραστικό, ποζεράδικο και άχρηστο.
Εφυγε πριν τελειώσει, κυκλοφορει ακόμα, αλλά ούτε θέλω να το ξέρω, ούτε θέλω να το βλέπω.
Εφυγε με ζημιά γιατι ο καθένας θέλει να φτιάξει το δικό του. Μην περιμένεις να πιάσεις λεφτά δινοντάς το εκτός και αν ΟΛΕΣ οι μετατροπές μπορούν να επανορθωθούν.
Τρια με τριάμισι χιλιάρικα υπολόγισε εκτος και αν θέλεις να βαλεις ένα τιμόνι, ένα ρεζερβουάρ μια σέλα call it a day and get on with it.
Αυτά.