Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Οκτώβριος 17, 2017, 10:30:53 πμ

Αποστολέας Θέμα: Era una storia italiana?  (Αναγνώστηκε 2061 φορές)

Αποσυνδεδεμένος jumba

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • πάρε μπρός μωρό μου!!! γ@μ@!@@
    • aprilia pegasus,kawasaki sherpa,..
Era una storia italiana?
« στις: Νοέμβριος 13, 2016, 07:04:45 μμ »
Γειά σας παιδιά(;)!Απ΄'οτι είδα στην EICMA στο stand της GUZZI απουσίαζαν όοοολα τα GRISO-STELVIO-NORGE.Παρόντα τα βουσέτε,τα παράξενα v9 και οι αμερικανιές της πλατφόρμας CALIFORNIA.
 Με δεδομένο και της απουσίας σχετικής ενημέρωσης του φυλλαδίου της MG, ως προς την τύχης τους, :oops:..να θεωρήσω οτι αποκτούν πλέον συλλεκτική αξία;
GUZZI δώσε clip ons στον λαό σου!

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 13, 2016, 09:00:48 μμ »
Μπα.
Στην Αμερική που μαλλον ειναι και ο ογκος των πωλήσεων ενδιαφερουν τα ρετρο/τσοπεροειδη.
Οποτε βαζουν εκεί τη δυναμη τους.

Αποσυνδεδεμένος Edouard_Bracame

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 167
    • MG V7
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 13, 2016, 10:00:58 μμ »
Παίζει και μία σειρά V7 III...  :mg:
What We See Depends Mainly On What We Look For

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 13, 2016, 10:28:17 μμ »
Που "συμπτωματικα" έχει αναβαθμισμενο ψεκασμο...

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 13, 2016, 10:28:38 μμ »
Γκουχ γκουχ

Αποσυνδεδεμένος labros

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 492
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 13, 2016, 11:06:05 μμ »
Γκουχ γκουχ

Δεν πειράζει, το δικό σου έχει χαρακτήρα (με τα 30''), το άλλο είναι σκέτο γιαπωνέζικο τι το θες    :mg:
One Man Piston Show

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 13, 2016, 11:53:03 μμ »
Γκουχ γκουχ

Δεν πειράζει, το δικό σου έχει χαρακτήρα (με τα 30''), το άλλο είναι σκέτο γιαπωνέζικο τι το θες    :mg:

Like! ;-)

Αποσυνδεδεμένος kasba

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 82
    • Stelvio 1200
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 14, 2016, 05:26:00 πμ »
Δυστυχώς, στο forum του Ιταλικού Stelvio club, αναφέρουν ότι σταματά η παραγωγή τους ???  Το μεταφέρω με επιφύλαξη (και θλίψη...)

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 14, 2016, 07:11:36 πμ »
Με αφορμη το παραπανω post εψαξα και διάβασα στο MCN οτι τα μεγαλα ειναι το 20/100 της παραγωγής και οτι μαλλον η Piaggio εχει επιλεξει την Aprilia για να προωθήσει το σπορ και τουρινγκ προφιλ της ενω η Γκουζι θα πουλαει ρετρο-κρουιζερ.
Ισως η πληροφορια τελικα ήταν σωστή.
Τα ιδια λένε και στο Αμερικανικο φορουμ.
Αλλα και παλι, μικρη παραγωγη εχει ετσι και αλλιως η εταιρεια, ποτε δεν ξερεις.
Ισως απλα αλλάζουν κινητήρες για τις νεες προδιαγραφές και για αυτο δεν τα σπρωχνουν στις εκθέσεις.

Αποσυνδεδεμένος jumba

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • πάρε μπρός μωρό μου!!! γ@μ@!@@
    • aprilia pegasus,kawasaki sherpa,..
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 15, 2016, 06:04:19 μμ »
Καλησπέρα!.."Tradizione, ferro, tutto ok, però da una casa che fece un V8 da corsa mi aspetterei qualcosina di più. Oggi come oggi hanno mandato in pensione la bellissima Norge, la bellissima Griso (senza ABS fino a ieri!) e nel segmento enduro/crossover l'offerta Guzzi è zero. Allucinante.
Mi piace la V7, mi piace (molto) la V9, mi piace la California e la MGX-21 ma non sono le moto che cerco. Infatti rimangono comunque moto indirizzate a una nicchia di mercato.
Noi (guzzisti) vogliamo la nuova Stelvio ed una enduro "ignorante" di 800cc che riporti in vita la mitica serie TT. Li si fanno i grossi numeri di vendita, IMHO..."..ένα απο τα αγανακτισμένα σχόλια της διπλανής μοτοσυκλετομάννας χώρας.
 Τα big-block 1200 δεν αποτελούν το 20% της παραγωγής,συγκεκριμένα έχουν πολλλλούς μήνες να δούν γραμμή παραγωγής.
 Η αυτοκρατορία Anieli και η Piaggio( :youfail),αφού κάναν τις αφαιρέσεις-διαιρέσεις τους αποφάσισαν να σταματήσουν όλα τα 1200,κάτι λογικό για την τσέπη τους.Λογικό γιατί αφενός η GUZZI ποτέ δεν αντιμετωπηστικε σαν μια μάρκα με ένδοξο παρελθόν που έπρεπε να είχε και μέλλον και αφετέρου ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν, αυτά τα ρημάδια τα μοτέρ να τα κάνουν να δουλέψουν σωστά.Τα σωστά μηχανάκια είναι δαχτυλοδειχτούμενα και υπάρχουν λίστες αναμονής για ανταλλακτικά κεφαλής ,δύο και πλέον μηνών ακόμη και στην Ιταλία που είναι δίπλα το μαγαζί!
 Σε αντίθεση με την πορεία της GUZZI ,στο Pesaro η θρυλική Benelli ξαναγεννιέται,όπως και η SWM με στελέχη της Husqvarna και Aprilia στην διοίκηση -τεχνικό μέρος....και με κλωτσιές απο γουάν!
 Νομίζω οτι αυτή είναι και η μοναδική λύση και για την GUZZI..το γουάν ..άν θελήσουν και πουλήσουν ,που πολύ αμφιβάλω!
 Θεωρώ οτι είμαι κλασσικός αλλα σε καμιά περίπτωση δεν είμαι νεκρολάγνος.Θέλω η μηχανή μου να έχει  συνέχεια και να έχω αγωνία για το καινούργιο που θα 'βγεί και όχι  άν το v7 vIII θα είναι πορτοκαλοκόκκινο ή κιτρινοπορτοκαλί!Την μικρή ανησυχία και τον κόμπο στο λαιμό πριν το πρωινό ξεκίνημα ( και τις ασφάλειες καβάτζα )την ξέρω και έχω μάθει πλέον ...και ναί μ΄αρέσει!Η αλήθεια είναι οτι καλοβλέπω τις bonnie ,..με handlebar ace εποχής κούκλα θα είναι!
 Ευχαριστώ για την ανοχή σας και το βήμα που μου δίνετε να πω τις απόψεις μου,που μπορεί να είναι και αιρετικές ίσως ..το σίγουρο ομως είναι οτι μαρέσουν πολύ οι GUZZI. :mg:
 Kαι η λίστα των μοντέλων παραγωγής εν ετη 2017 επι τυραννίας Piaggio  :youfail:
- 1400 cc σε εκδόσεις: california ,thrasysgay,iptamenosgay,vintagegay
-v9 850cc                 :v9 nevadanamoun,v9 touloumpa
 -v7 750cc                :v7III astrapton blue,v7III matt chlomo,v7III 50 rafaela kara
 
GUZZI δώσε clip ons στον λαό σου!

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #10 στις: Νοέμβριος 15, 2016, 06:42:24 μμ »
Βλεπω να εχει το δρομο της Lancia και η Guzzi δηλαδη?
Αν είναι πλεον να πουλαει "παρελθόν" ας το κανει καλα τουλάχιστον.

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1023
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #11 στις: Νοέμβριος 15, 2016, 08:01:34 μμ »
.......
.....
 una enduro "ignorante" di 800cc che riporti in vita la mitica serie TT. Li si fanno i grossi numeri di vendita, IMHO..."..ένα απο τα αγανακτισμένα σχόλια της διπλανής μοτοσυκλετομάννας χώρας.
 Τα big-block 1200 δεν αποτελούν το 20% της παραγωγής,συγκεκριμένα έχουν πολλλλούς μήνες να δούν γραμμή παραγωγής.

Πολύ σωστά τα λέει ο Ιταλός, λάθος επιλογές κάνουν, μάλλον η εμπορική στρατηγική τους είναι αυτοκτονική ή δεν έχουν καθόλου πιάσει τον παλμό της καρδιάς των φανατικών της μάρκας (..δεν το λέω , δεν το λέω!)  παγκοσμίως. Αυτό γιατί πιθανότατα επηρρεάζονται μόνο από τους Ιταλούς πελάτες-κατόχους, οι οποίοι λίγο-πολύ, όπως διαπιστώσαμε στα κοινά μας Raduni, έχουν ίδια γούστα με τους απέναντι από τον Ατλαντικό φίλους της μάρκας, δηλαδή "κόβουν φλέβες" για Nevada, California, βάλε και λίγο V7 και V9 μέσα! Τα Stelvio-Norge-Griso και ιδίως τα Breva - 1200 Sport δεν τους συγκινούν καθόλου, τα ψάχναμε ανάμεσα στα εκατοντάδες από τα άλλα..
Έτσι κι αλλιώς ο Ιταλός ομόλογος μας όπως έχουμε παρατηρήσει, έχει εικόνα Χαρλεά και σε μια κοινή συνάντηση δεν θα ξεχώριζες ποιός είναι ποιός, παρόλο που η συμπεριφορά του διαφέρει παρασάγκας!Τα πέτσινα, τα κρόσσια, τα ραφτά-μεταλλικά σήματα, θυρεοί και χαιμαλιά, τα τατουάζ, το στυλ, όλα πάνε προς τα κει. Μόνο που τα γυμνά μπράτσα, δυστυχώς είναι γεροντικά, χωρίς μούσκουλα, ο μέσος όρος ηλικίας του παρακολουθεί αυτόν του μέσου μοτοσυκλετιστή, (βγάλε τον σκουτεράκια, δεν τον μετράω σαν τέτοιο), δηλαδή γερνάει...

Τέλος να πούμε ότι γνωρίζαμε ήδη από την περίοδο προ τελικής συμφωνίας αγοράς από Piaggio, δηλαδή πάνω από 10 χρόνια ότι αυτό θα είναι το μέλλον και αν θέλετε η μοίρα της Moto Guzzi. Ηταν από τότε γνωστό ότι εκτός από την Aprilia, ο αμέσως επόμενος αγοραστικός στόχος της Piaggio ήταν η MG, όχι για την τότε εμπορική της πορεία στο χώρο, αλλά για
1. την ιστορία της και το ένδοξο παρελθόν της, δηλαδή για το "ειδικό βάρος" της και
2. την πολυετή, επιτυχημένη παρουσία της στο χώρο των custom κυρίως με το brand name "California" σαν επίδοξο μελλοντικό ανταγωνιστή της HD σε συνδυασμό και με το 1. δηλαδή ανταγωνισμός και σε επίπεδο του παγκοσμίως παλαιότερου κατασκευαστή σε συνεχή λειτουργία, με τον 2ο παλαιότερο (δηλαδή τις HD - MG που παίζουν το 1-2).


......
Θέλω η μηχανή μου να έχει  συνέχεια και να έχω αγωνία για το καινούργιο που θα 'βγεί και όχι  άν το v7 vIII θα είναι πορτοκαλοκόκκινο ή κιτρινοπορτοκαλί!

Θα πρέπει να παραδεχτούμε όμως, ότι το V7 έχει κτυπήσει εμπορικό στόχο διάνα και είναι και φουλ αξιόπιστο: ούτε κεφαλές, ούτε δισταγμούς στην εκκίνηση, ούτε τρώει μπαταρίες, ούτε μαδάει, ούτε έχει εμφανίσει τη παραμικρή αδυναμία. Το ίδιο και το Breva 750 πιο πριν και ελπίζω βέβαια και το V9 να πάει έτσι για να πάρει μια άνάσα η εταιρία.
......
......

 Ευχαριστώ για την ανοχή σας και το βήμα που μου δίνετε να πω τις απόψεις μου,που μπορεί να είναι και αιρετικές ίσως ..το σίγουρο ομως είναι οτι μαρέσουν πολύ οι GUZZI. :mg:
 Kαι η λίστα των μοντέλων παραγωγής εν ετη 2017 επι τυραννίας Piaggio
- 1400 cc σε εκδόσεις: california ,thrasysgay,iptamenosgay,vintagegay
-v9 850cc                 :v9 nevadanamoun,v9 touloumpa
 -v7 750cc                :v7III astrapton blue,v7III matt chlomo,v7III 50 rafaela kara

 :hehe: :hehe: Σίγουρα εδώ μέσα λέγονται και συζητιώνται όλα, χωρίς δογματισμούς και κολλήματα. Επιλέγουμε Guzzi επειδή συνεχίζουν να μας αρέσουν σε σύγκριση με άλλες μοτοσυκλέτες που ακούν σε ονόματα άλλων εταιριών, πραγματικές και υπαρκτές, που δεν επιθυμούμε να απαλείψουμε, κάποιες σαφώς καλύτερες σε επί μέρους τομείς, που όμως δεν μας "έκλεισαν το μάτι". Ταυτόχρονα συζητάμε και οτιδήποτε άλλο προκύψει στη καθημερινότητα μας, ανταλλάσσουμε απόψεις, σχόλια και ιδέες γιατί πρώτα είμαστε άνθρωποι και μετά μοτοσυκλετιστές. Αυτά είναι μόνιμα χαρακτηριστικά του χώρου μας εδώ και 21 χρόνια και δεν αλλάζουν απ' ότι φαίνεται...

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 15, 2016, 08:03:24 μμ από aquile »
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος jumba

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • πάρε μπρός μωρό μου!!! γ@μ@!@@
    • aprilia pegasus,kawasaki sherpa,..
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 06:10:17 μμ »
http://imageshack.com/a/img924/2514/sKXzhM.jpg
Era una storia italiana?

Μία ατελείωτη κούκλα!
http://imageshack.com/a/img921/7674/ijn9UF.jpg
Era una storia italiana?

..μία του 'πεζοδρομίου" :hehe:
  Ο γνωστός "λατρεμένος"
  http://imageshack.com/a/img923/1742/HkR1HY.jpg
Era una storia italiana?

 Ένας απο τους μεγαλύτερους μηχ. της γείτονος μαζί με τον φαβιόνε Ταλλιόνι της DUCATI.Με δουλειές του να κοσμούν τα ιστορικότερα εργοστάσια : BENELLI,FB MONDIAL,BIACHI,PATON,GILERA,AERMACCHI.
Πήγε στην GUZZI για να σώσει ότι μπορούσε,μιά και είχαν δώσει τον πούλο στο Carcano...
http://imageshack.com/a/img922/8/4bNqJe.jpg
Era una storia italiana?

Μία απο τις πολλές και άγνωστες δουλειές του αεροναυπηγού Lino Tonti.w- 103 992cc,30αρια ντελλορτο..1961-1982Οταν το ανακάλυψαν οι της GUZZI ήταν έτοιμοι να του φορέσουν πουκάμισο με σταυρωτά μανίκια( μάλλον δάχτυλος της Piaggio :hehe:)
GUZZI δώσε clip ons στον λαό σου!

Αποσυνδεδεμένος jumba

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • πάρε μπρός μωρό μου!!! γ@μ@!@@
    • aprilia pegasus,kawasaki sherpa,..
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #13 στις: Νοέμβριος 19, 2016, 05:38:50 μμ »
Το ποστάρισμά μου στο una storia italiana με το αιρετικό "era" και ίσως αυθαίρετο, αλλα για 'μένα οφθαλμοφανές,είχε σκοπό δύο απλά πραγματάκια σαν στόχο:
-Πρώτον να λειτουργήσει σαν μιά προσωπική βαλβίδα ασφαλείας( με τα διαφυγόντα αέρια σε προκαθορισμένο θάλαμο εκτόνωσης και όχι στο περιβάλλον),γιατί θα'σκαγα΄...
 -Δεύτερον με την ελπίδα οτι η ΕΛMG, να λειτουργήσει ως λέσχη Φίλων MG και να αποκυρήξει το βολικότερο "λέσχη περιηγήσεων και τσίπρων".Φανταστείτε λ.φ.ολυμπιακου να πέσει η ομάδα τους και να απαντούν' ..ελα ¨ντάξει..και να τραγουδούν ολυμπι-ολυμπι..κ.λ.π( φτου) παει;δεν πάει..
Είναι γνωστό οτι οι απανταχου λέσχες MG είναι λέσχες show off και περιηγήσεων του τύπου "two little birds sat and wove doilies" όπως σωστά είπε και ο φίλος aquile.Οσοι guzzisti όμως έχω συναντήσει ,είχαν χαμηλά τιμόνια..αλλα δεν ήταν σε καμιά λέσχη, αυτό ήταν οκοινός γεωμετρικός τους τόπος!
 Να θυμίσω ομως κατι που ξεχνιέται..:τα χρηματάκια απο τοV7 ΔΕΝ τα παίρνει η GUZZI αλλα η piaggio ( και τα κάνει vespa electrica),η GUZZI είναι ένας τύπος μηχανής και οχι μια μάρκα πλέον,ααα..και το Stelvio το δίνει το gruppo Anieli στην αλφα ρομεο για το καινούργιο της τουτού!
Αυτά τα λιγοστά είχα να πώ και δεν θέλω παρεξηγήσεις και λοιπά γυναικουλίστικα,δεν έχω τίποτα με κανένα φίλο της λέσχης ή του forum..και συγνώμη αν έθιξα κάποιον δεν ήταν ο σκοπός μου.
Πριν κλείσω αν θέλετε μου απαντάτε στο άν υπάρχει κάποιος χώρος που συναντιέστε και τι ξέρετε για τους guzzisti.gr

..και κάτι για τις κοριτσάρες της καρδιάς μας.Καλό Σ/Κ!



Φυσικά ο admin μπορεί να διαγράψει όλο το post αν το θέλει ή να πράξει όπως νομίζει καλύτερα για το forum.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 19, 2016, 11:57:01 μμ από Vagpap »
GUZZI δώσε clip ons στον λαό σου!

Αποσυνδεδεμένος jumba

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • πάρε μπρός μωρό μου!!! γ@μ@!@@
    • aprilia pegasus,kawasaki sherpa,..
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 19, 2016, 05:40:50 μμ »
Την τρελα μου..έχασα το video.Την άλλη φορα!

Edit : Τίποτα δεν έχασες..!  :thumbsup:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 19, 2016, 11:59:29 μμ από Vagpap »
GUZZI δώσε clip ons στον λαό σου!