Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Αύγουστος 19, 2017, 12:09:44 μμ

Αποστολέας Θέμα: Era una storia italiana?  (Αναγνώστηκε 1832 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 19, 2016, 07:24:33 μμ »
Αν και δεν καταλαβα και πολυ το post, θα προσπαθησω να απαντησω οχι εκ μερους της λεσχης, αλλα της παρτης μου.
Το παραδειγμα του Ολυμπιακου, ατοπο, ειμαι παοκ και δεν ειμαι καλα, οποτε δεν μπορω να ξερω τι πως συμπεριφερονται οι απλοι ανθρωποι που υποστηριζουν απλες ομάδες.
Για ολα τα αλλα δεν εχω άποψη.

Αποσυνδεδεμένος p.t.o

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 403
  • «Move as fast as you possibly can»
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 19, 2016, 07:25:11 μμ »

Πριν κλείσω αν θέλετε μου απαντάτε στο άν υπάρχει κάποιος χώρος που συναντιέστε

Nα σου πω...εγω ΜΙΑ φορά που πήγα, εκτός απ΄το φλάς (στα μούτρα),έφαγα και πόρτα :hehe:

http://i28.photobucket.com/albums/c244/chrisfoto/IMAG0200_zpsx48vnt6h.jpg[/img]]http://i28.photobucket.com/albums/c244/chrisfoto/IMAG0200_zpsx48vnt6h.jpg
Era una storia italiana?
[/url]

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 998
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 19, 2016, 07:35:47 μμ »
....
Nα σου πω...εγω ΜΙΑ φορά που πήγα, εκτός απ΄το φλάς (στα μούτρα),έφαγα και πόρτα


Μου φαίνεται πως ο Γραμματέας πρέπει να σου στείλει κλειδί... :hehe:   

Σοβαρά τώρα: είμαστε στη Πραβίου 21, Ρουφ, ανοίγουμε κάθε Δευτέρα στις 9 μμ και μπορείς να περάσεις να γνωριστούμε και να συζητήσουμε από κοντά τα ενδιαφέροντα θέματα που αναφέρεις. 


Σοβαρότης off: ξέχασαμε να αναφέρουμε πως η λέσχη ακούει και στο όνομα "λέσχη περιήγησης και φωτογραφίας"   

(το πρώτο χαρακτηριστικό το' πιασες, τυχαίο, δεν νομίζω) αλλά και στο "η λέσχη που ξέρει να διαγράφει"  :fff:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 19, 2016, 11:03:31 μμ από Vagpap »
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος p.t.o

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 403
  • «Move as fast as you possibly can»
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 19, 2016, 08:06:42 μμ »
....
Nα σου πω...εγω ΜΙΑ φορά που πήγα, εκτός απ΄το φλάς (στα μούτρα),έφαγα και πόρτα
...

 είτε κατεβαίνεις στην πόλη μας άλλες μέρες, όχι Δευτέρα που ανοίγουμε. Κι το χειρότερο χωρίς να μας σφυρίξεις!  :bier:

  ανοίγουμε κάθε Δευτέρα στις 9 μμ

..μωρε και Δευτέρα ηταν, και κλέφτικα σφύριξα, αλλά η πόρτα...ντιπ :blol:


υγ..αυτό το 9μμ δεν ξέρω αν ευλαβικά τήρησα!

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 19, 2016, 08:40:25 μμ »
....
Nα σου πω...εγω ΜΙΑ φορά που πήγα, εκτός απ΄το φλάς (στα μούτρα),έφαγα και πόρτα
...


Σοβαρότης off: ξέχασαμε να αναφέρουμε πως η λέσχη ακούει και στο όνομα "λέσχη περιήγησης και φωτογραφίας" (το πρώτο χαρακτηριστικό το' πιασες, τυχαίο, δεν νομίζω) αλλά και στο "η λέσχη που ξέρει να διαγράφει"  :fff:

Αυτό το περιηγησεων ηταν και το Π της ΕΛΠΑ και προς το τελος στο εντευκτηριο οταν εμπαινες σε ρωταγανε αν θα μπεις στην ομαδα της μπιριμπας η στο τουρνουά κουμ καν.
(νο οφενς που λενε και στο χωριο μου)

Αυτό ειναι ενα "παραξενο" θρεντ η ειναι η ιδεα μου?

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1319
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 19, 2016, 10:59:22 μμ »
 "Λέσχη περιηγήσεων και τσίπρων"

Ωραίο.. καλό .   :hehe:  :bier:   :notworthy:

Καλώς ήρθες!
 
Υ.Γ. 4 Δεκέμβρη, μετά το II Riding School είναι η Φασολάδα μας, θα έχουμε και ρακόμελα !

Τη Δευτέρα θα υπάρξουν ανακοινώσεις στην λεσχη και έπειτα forum & fb.

Δευτέρα ανοίγουμε το βράδυ στις 21:00, έλα μία βόλτα αν προλαβαίνεις να γνωριστούμε και απο κοντά. 

(Πραβίου 21, Ρουφ...)


 :mg:


« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 19, 2016, 11:54:43 μμ από Vagpap »
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1319
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 19, 2016, 11:09:36 μμ »

 -Δεύτερον με την ελπίδα οτι η ΕΛMG, να λειτουργήσει ως λέσχη Φίλων MG και να αποκυρήξει το βολικότερο "λέσχη περιηγήσεων και τσίπρων".Φανταστείτε λ.φ.ολυμπιακου να πέσει η ομάδα τους και να απαντούν' ..ελα ¨ντάξει..και να τραγουδούν ολυμπι-ολυμπι..κ.λ.π( φτου) παει;δεν πάει...

Πριν κλείσω αν θέλετε μου απαντάτε στο άν υπάρχει κάποιος χώρος που συναντιέστε και τι ξέρετε για τους guzzisti.gr



Θα σε παρακαλούσα να μην ξαναναφέρεις παραδείγματα με τον Ολυμπιακό., γία ό,τι άλλο θες...    :thumbsup:

Σε ευχαριστώ!

 :bier:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 19, 2016, 11:52:08 μμ από Vagpap »
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1319
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 19, 2016, 11:47:55 μμ »
Αν και δεν καταλαβα και πολυ το post, θα προσπαθησω να απαντησω οχι εκ μερους της λεσχης, αλλα της παρτης μου.
Το παραδειγμα του Ολυμπιακου, ατοπο, ειμαι παοκ και δεν ειμαι καλα, οποτε δεν μπορω να ξερω τι πως συμπεριφερονται οι απλοι ανθρωποι που υποστηριζουν απλες ομάδες.
Για ολα τα αλλα δεν εχω άποψη.


Ρε αγόρι μου, που ήσουν εσύ...

Νιώθω σαν να ήρθε στη Λέσχη ο άνθρωπός μου, σαν να  την πρώτη μου φορά στο κατώφλι του της  Πραβίου,  σαν το 1ο σουβλάκι σε πίτα στην Λαμπράκη, σαν το γκολ του μουσλιμοβιτς στην Τουρκία.....

Υ.Γ Tο θέμα μεταφέρεται στην "Περί ανέμων και Υδάτων" περιοχή..
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 20, 2016, 12:26:11 πμ από Vagpap »
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7923
  • Minority Report
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #23 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 02:54:21 πμ »
Nα σου πω...εγω ΜΙΑ φορά που πήγα, εκτός απ΄το φλάς (στα μούτρα),έφαγα και πόρτα :hehe:

Είσαι τόσα χρόνια στην Λέσχη και δεν θες να καταλάβεις την αγάπη που σου τρέφουμε!!  ::knownothing

http://forum.motoguzziclub.gr/index.php?topic=5944.msg79625#msg79625

 :hehe: :wub:
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #24 στις: Νοέμβριος 23, 2016, 10:24:31 πμ »
Σχετικά με την πορεία της φίρμας, ένας φίλος που δουλεύει στο εργοστάσιο μου έστειλε το πρόγραμμα παραγωγής για το 2017.
Πιστεύω ότι θα το βρείτε ενδιαφέρον

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/4 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Furnelo με κόκκινο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/5 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Limoncello με κίτρινο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.

ΜΑΡΤΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/6 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Viloncello με ξύλινο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.

ΑΠΡΙΛΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/7 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Portobello με ζωγραφισμένα μανιτάρια στο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.

ΜΑΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/8 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Saltarello με ζωγραφισμένο έναν χορευτή στο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.

ΙΟΥΝΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/9 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Ritornello με σκουριασμένο χρώμα στο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.

ΙΟΥΛΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/10 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Rakomello  με ντεπόζιτο στο χρώμα του μελιού και δερμάτινη σέλα.

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/11 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Burdelo με δαντέλα στο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα με ζαρτιέρες.

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/12 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Modello με υπογραφή της Ναόμι Κάμπελ στο ντεπόζιτο και μαύρη δερμάτινη σέλα.

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/13 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Prunello με μάλλινο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/14 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7-Mortadello με πουά ντεπόζιτο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/ 15 - Merry Christmas με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και καμπανάκια στο τιμόνι.
Παράλληλα σε 500 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Mantello  με το χάρτη της Ιταλίας στο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.




Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #25 στις: Νοέμβριος 23, 2016, 11:29:38 πμ »
Το Mantello γιατί μόνο 500 κομμάτια?

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #26 στις: Νοέμβριος 23, 2016, 12:31:55 μμ »
Εξαιρετικα οξυδερκης παρατηρηση!
Τελειωνει το στοκ απο τους "αναβαθμισμενους ψεκασμούς" και παιζει το 2018 να βγαλουν το V7SS (Super Special) με εγκέφαλο Bosch (περισσευμα απο Griso 850) με 22 αλογα (λογω ρυπων) και μετατοπιση του κινητηρα κατα 0.38 εκατοστα της μοίρας δεξια για μεγαλυτερη οδηγικη απολαυση.
Με πληθωρα αξεσουαρ οπως πλαινες δερματινες βαλιτσες (2.300 ευρώ) και ζελατινα τιμονιου (600 ευρω)

Φημες ανεπιβεβαιωτες επίσης αναφέρουν πως θα κατασκευαστει και ενα τρικυκλο με κουβουκλιο γιατι εχει κατι υπολοιπα η Piaggio απο το θρυλικο Ape

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5165
  • ut tensio, sic vis
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #27 στις: Νοέμβριος 23, 2016, 03:41:17 μμ »
1 :hehe:  2 :hehe:  3 :hehe:  4 :hehe:

(4 αριθμημένα κομμάτια γιατί δεν μ' αφήνει να βάλω άλλα)
ex...

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7923
  • Minority Report
Απ: Era una storia italiana?
« Απάντηση #28 στις: Νοέμβριος 23, 2016, 04:17:14 μμ »
Κάπου ενδιάμεσα στο έτος θα βγάλει και 2 ακόμα <ρεγκάλο μοντέλι> (σαν τους 12+2 μισθούς)

Το V7- canello, σχεδιασμένο για την αγορά της Απω Ανατολής και την spice route.  :bike:

Το V7-poverello, ειδικά μελετημένο για τους εκατομμύρια μοτοσυκλετιστές/ταξιδευτές των φόρουμς. Το ποβερέλλο μαζί με το μπορντέλλο, αναμένονται sold out από τις προπαραγγελίες.   ::helmet

___

Mια χαρά το 'χεις πιάσει το νόημα...  :ok: ...You Meet the Nicest People on The Hellenic Moto Guzzi club.  :bier:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 23, 2016, 04:30:08 μμ από ZORDAN »
Never ride faster than your guardian angel can fly