Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Αύγουστος 22, 2017, 09:25:35 μμ

Αποστολέας Θέμα: Shark Helmets  (Αναγνώστηκε 1844 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Edouard_Bracame

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • MG V7
Shark Helmets
« στις: Νοέμβριος 14, 2016, 03:58:19 μμ »
Την καλησπέρα μου.

Έχουμε άποψη για τα κράνη της Shark?  ::helmet

Πιο συγκεκριμένα κοιτάζω για το Skwall, στα 220€ δείχνει αξιόλογο, και έχει κάποια ενδιαφέροντα features.

Thanks
What We See Depends Mainly On What We Look For

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Shark Helmets
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 14, 2016, 06:33:54 μμ »
Εγω! Ο ανθρωπος σου.
Σε μιση ωρα που θα ειμαι αεροδρομιο θα σου τα πω ολα.
Φτιαξε καφε.

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Shark Helmets
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 14, 2016, 07:51:24 μμ »
Λοιπόν, κατ αρχην δεν ξέρω τιμές στην πατριδα, αλλά τα 220 ευρώ είναι τιμή Αγγλίας και τη θεωρώ μέτρια εάν το έχεις βρεί τόσο.
Η τιμή του στη Γερμανία ξεκινάει από τα 170 ευρώ και μιλάμε πάντα χωρίς το SparkTooth (το Bluetooth της Shark) το οποιο κοστιζει όσο το κράνος περίπου αν αποφασίσεις πως το θέλεις.
Το καλό με το SparkTooth είναι πως αν κάνεις ταξίδια και έχεις GPS με σύνδεση, ακους τις οδηγίες καθαρά στα αυτιά σου από τα ακουστικά που κουμπώνουν επάνω στο κράνος (μέσα) και δεν σε ενοχλούν στα αυτιά, επίσης δεν μπλέκεις με καλώδια και σαχλαμάρες.
Επιπλέον συνδέεται με τηλέφωνο είτε για μουσική, ειτε για ομιλία.
Μπορει να γινει και ενδοεπικοινωνία αν θες με ένα μικρο μοντουλάκι.
Μια φόρτιση κρατάει παραπάνω από οσο αντέχεις να ταξιδέψεις, δηλαδή 8 και παραπάνω ώρες.
Είτε να μιλάς (ελεος) ειτε να παιρνεις οδηγίες, ειτε να ακούς μουσική.
πάει αυτό το κλεισαμε.

Το κράνος.
Σε αυτά τα λεφτά, παίζουν και τα Nolan, σε αυτά τα λεφτά παιζουν και τα Suomi.
Μοντέλα βέβαια βασικά και όχι μερακλαντάν, οπότε θα έλεγα πως το value for money είναι καλό.
Όμως...
Οι λυχνίες που έχει εμπρός πίσω και πάνω, ανάβουν ή αναβοσβήνουν αλλά θέλουν φορτισμα κάθε δεύτερη μέρα.
ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΗ μέρα όμως.
Τριτη ΔΕΝ βγάζεις.
Αρα, γυρνάς σπίτι, βάζεις το κινητο στο φορτιστή σου, βάζεις την ταμπλέτα στον φορτιστή σου, βάζεις το sparktooth στον φορτιστή σου, βάζεις και το κράνος (τη μπαταρία) στο φορτιστή σου.
Οκ, εντάξει....
Μπορεις να πάρεις δεύτερη μπαταρία και να βάζεις μια να φορτίζει στο σπίτι και να φοράς την άλλη.
Τώρα, η ζελατίνα γυαλιά που έχει μέσα για τον ήλιο.
Αχρηστη. Εντελώς.
Θα εξηγήσω γιατι.
Γιατί είναι για την στιγμιαία αντηλιά που θα σε στραβώσει.
Σήκωσε ρε αδερφέ το χέρι σου και κάνε αντήλιο.
Αν την έχεις κατεβασμένη σε κρύο περιβάλλον, απλά ακυρώνει το Pinlock ζελατινάκι, γιατί θολώνει.
Και όταν λέμε θολώνει, εννούμε ΘΟΛΩΝΕΙ.
(μιλάμε για χαμηλούς βαθμούς όμως, τύπου 5-6-7)
Αυτό γινεται γιατί έχει επιρινιο. (καλύπτρα στην μύτη)
Σου λέει ρε μεγάλε αποφάσισε, ή κανει κρυο ή έχει ήλιο.
Και τα δύο, του λες εσύ, άφωνος αυτός.
Η ζελατίνα όμως, ειδικά με το πινλοκ (και εδώ λέω ότι είναι άχρηστη η άλλη που είναι και γυαλιά) είναι τζετ με την καλύπτρα της μύτης.
Αν έχει ήλιο βάλε πινλοκ φυμέ, Αν είναι βράδυ βάλε κίτρινο, αν κάνει κρυο βάλε διάφανο. Ευκολη διαδικασία, απλή, τραβάς τη μια άκρη της εξωτερικής ζελατίνας, βάζεις το πινλοκ, κλείνεις την εξωτερική κομπλέ.
Επένδυση.
Καλή, μυριζει όμορφα και αποστειρωμένα στην αρχή αλλά επειδή είναι παχουλή, ειδικά στα μάγουλα, κατσιάζει και αν έχεις τα περίφημα γενια τριών ημερών (εσύ έχεις τα τριών αιώνων από ότι θυμάμαι) τριβεται και χαλάει άσχημα.
Κάνει κομπαλάκια και ακόμα και στο πλύσιμο δεν φεύγουν.
Εδώ είναι και το φάουλ.
ΔΕν είναι φτιαγμένα για να πλέονονται. Είναι φτιαγμένα για να τα πετάς και να βαζεις άλλα. 15 με 22 ευρώ ανάλογα που θα τα βρεις.
Οκ, μια χαρά θα έλεγα. Η Νόλαν σε σκίζει στο γονατο με τα 28-35 που ζητάει.
Ο αφρος και η επένδυση της καράφλας που λέω εγώ, είναι στην ιδια λογική βγαίνει για πλύσιμο, αλλά στα δύο τρια πλυσίματα θα γινει και αυτος κετσες.
Εν ολίγοις, στα τρία πλυσίματα το κρανος αλλάζει νούμερο κατά μιση μονάδα.
Και εκει αρχίζει να σε ενοχλεί στα φρύδια (σε κόβει) και ακούς πολύ τον αερα στα χιλιόμετρα.
Βασικά όμως μπορεις να υπολογίσεις πως τρια πλυσίματα κάνεις σε ένα χρόνο, οπότε στα 4-5 χρόνια που κρατάς ένα κράνος, έχεις δώσει και ακόμα ένα κατοστάρικο για να μυρίζουν τα μαλλιά σου σαμπουαν και φρεσκάδα και όχι μπίχλα και καυσαέριο το καλοκαιρι (που δεν φοράμε μπαλακλάβα)
Εξαερισμός, μπροστά ανοίγει για να αλλάξεις αέρα, πίσω για να κάνει εξαγωγή.
Ο πίσω δουλεύει σε συγκεκριμένη γωνία (supersport) και όχι σε V7 καταστάσεις.
Γιατι? Γιατί Α τα χιλιόμετρα είναι λίγα συνήθως και Β η γωνία είναι λάθος (όρθιος) και άρα δεν τραβάει οσο πρεπει .
Βάρος, είναι κάπου ενάμισυ κιλό. Και του δειχνει.
Αν δεν είχε τα γυαλιά, τις μπαταρίες, τα λαμπάκια και το σύστημα στο λουράκι θα γλύτωνε 150 και πανω γραμμάρια.
Για γερόλυκους με αυχενικό αυτά τα 150 είναι σημαντικά. Ειδικά στο ταξίδι.
Για εμάς τους νεαρούς με τις ομορφες στητές μοτοσυκλέτες μας, δεν ενοχλεί γιατι ειμαστε σχεδόν κάθετα και η πίεση είναι κατακόρυφη. (αν το φορέσεις όμως σε σουπερσπορτ θα σε κουράσει).
Το ίδιο (ανετο) ισχύει και για τα εντούρα χαΙπερμοτάρτια και γενικά τα λεβεντομηχανάκια που οδηγάς τσολιάς και περήφανος.
Θόρυβος.
Ειπαμε. Οσο είναι φρεσκα τα μαξιλάρια, είσαι οκ. Μετά θα την ακούσεις από τα 140 και πάνω (αν χαλάσουν).
Τώρα, επειδή έχω λίγο μεγαλύτερη μύτη από το κανονικό,εμένα προσωπικά με ενοχλεί το επιρινιο γιατί ακουμπάει η μυταρόλα επανω του και τριβεται και μου φέρνει φτέρνισμα.
Επειδή εσύ έχεις και τη φλοκάτη από κάτω από τη μύτη, πιστεύω πως θα σε ενοχλεί λιγακι πάλι από θέμα τριψίματος.
Σαγόνι, εμένα με καλύπτει μια χαρά, είναι χαμηλό και από κάτω έχει και κλειστρο για το πολύ κρύο οπότε ΟΚ και εκει.
Συμπέρασμα, αν θέλεις τα λαμπάκια, το μπλουτούθ, τα γυαλία και την ωραία του κατασκευή το πήρες.
Στα συν, το ότι αφαιρούνται ΟΛΑ τα μαξιλάρια.

Αν θες όλα τα παραπάνω και είσαι και τρέντυς, θα έλεγα να δεις το Suomy 3logy.
Bluetooth, γυαλιά ηλίου, αφορούμενη επένδυση και το καλύτερο?
Χειμερινό - και καλοκαιρινό, το σαγόνι βγαίνει και γινεται τζετάκι.
Ιδια λεφτά (τουλάχιστον εξω) και πιο V7 κατάσταση.

Καλούς δρομους να έχεις φίλε μου.

Αποσυνδεδεμένος Edouard_Bracame

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • MG V7
Απ: Shark Helmets
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 14, 2016, 11:04:52 μμ »
Άνθρωπε μου...

Καφεδάκι τέτοια ώρα, δεν, οπότε κερνώ μπυρίτσα  :bier:

Λοιπόν, κατ αρχήν δεν ξέρω τιμές στην πατρίδα, αλλά τα 220 ευρώ είναι τιμή Αγγλίας και τη θεωρώ μέτρια εάν το έχεις βρει τόσο.
Η τιμή του στη Γερμανία ξεκινάει από τα 170 ευρώ και μιλάμε πάντα χωρίς το SparkTooth (το Bluetooth της Shark) το οποίο κοστίζει όσο το κράνος περίπου αν αποφασίσεις πως το θέλεις.

Το SharkTooth δεν το πολυσκέφτομαι. Δικάβαλο ταξίδι δεν παίζει, οπότε βολεύομαι με τα ακουστικά του κιν. αν θέλω "παρέα", αλλιώς απολαμβάνω τον θόρυβο του κράνους.

Οι λυχνίες που έχει εμπρός πίσω και πάνω, ανάβουν ή αναβοσβήνουν αλλά θέλουν φορτισμα κάθε δεύτερη μέρα.
ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΗ μέρα όμως.
Τριτη ΔΕΝ βγάζεις.

Τα Led αυτά, είναι ο λόγος που κοιτάω το συγκεκριμένο κράνος. Σαν ιδέα μου φαίνεται πολύ καλή, και αν και η υλοποίηση είναι αντίστοιχη, τότε νομίζω ότι έχει ένα πολύ μεγάλο συν στην ενεργητική ασφάλεια που σου παρέχει. Του κερατά, ένα πράγμα που αναβοσβήνει μπροστά σου, θα το δεις...

Τώρα, η ζελατίνα γυαλιά που έχει μέσα για τον ήλιο.
Άχρηστη. Εντελώς.
Θα εξηγήσω γιατί.
Γιατί είναι για την στιγμιαία αντηλιά που θα σε στραβώσει.
Σήκωσε ρε αδερφέ το χέρι σου και κάνε αντήλιο.
Αν την έχεις κατεβασμένη σε κρύο περιβάλλον, απλά ακυρώνει το Pinlock ζελατινάκι, γιατί θολώνει.
Και όταν λέμε θολώνει, εννούμε ΘΟΛΩΝΕΙ.
(μιλάμε για χαμηλούς βαθμούς όμως, τύπου 5-6-7)

Το πρόβλημα αυτό το αντιμετωπίζω και τώρα, με το Pinlock και γυαλιά ηλίου. Σε χαμηλές θερμοκρασίες, τα γυαλιά θολώνουν.

Για τα μαξιλαράκια θα αρκεστώ στον λόγο σου, πάντως αντίστοιχη συμπεριφορά είχαν και τα μαξιλαράκια του Arai(στα 3 χρόνια βέβαια...) και για αντικατάσταση το κόστος είναι πολλαπλάσιο.

Αν θες όλα τα παραπάνω και είσαι και τρέντυς, θα έλεγα να δεις το Suomy 3logy.
Bluetooth, γυαλιά ηλίου, αφορούμενη επένδυση και το καλύτερο?
Χειμερινό - και καλοκαιρινό, το σαγόνι βγαίνει και γινεται τζετάκι.
Ιδια λεφτά (τουλάχιστον εξω) και πιο V7 κατάσταση.

Thanks for the info, μπήκε στην λίστα, μαζί με HJC FG-ST και Nolan N87,

Καλούς δρομους να έχεις φίλε μου.

Το ίδιο ευχόμεθα και δι υμάς

 moto~
What We See Depends Mainly On What We Look For

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Shark Helmets
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 14, 2016, 11:24:43 μμ »
Τα Led είναι πιο πολύ ψυχολογικό θέμα, εμένα στην αρχή μου άρεσαν, ειδικά στο μεγάλο σκοτάδι, αλλά μετά ξενέρωσα και δεν τα ανάβω καθόλου.
Επιπλέον σπάει τα νεύρα σε οποιον κάθεται πίσω σου αν το ανάψεις με συνεπιβάτη.
Εχω φάει μεγάλη φάπα για τα λεντάκια, κατραπακιά, γκνουπ στην κορυφή του κράνους με ανοιχτή παλάμη.

Αποσυνδεδεμένος Edouard_Bracame

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • MG V7
Απ: Shark Helmets
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 21, 2016, 10:26:08 πμ »
Αγορά είχαμε, καμία σχέση όμως με το shark... Επικράτησε ο συνδυασμός συναίσθημα-λογική της σκέτης λογικής.

Πλέον είμαι ένας χαρούμενος ιδιοκτήτης ενός Bitwell Gringo

http://equipment.bikeexif.com/media/catalog/product/cache/2/thumbnail/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/i/biltwell-gringo-spectrum-white.jpg
Shark Helmets


Τα πρώτα δείγματα, σε συνδυασμό με μία bubble ζελατίνα είναι καλά.
Να μαζέψω κάποια km και ώρες μαζί του και θα σας πω εντυπώσεις.
What We See Depends Mainly On What We Look For

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Shark Helmets
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 21, 2016, 10:54:19 πμ »
Ναι πραγματι καμμια σχεση.
Αλλα ειναι ωραιο!
Αερα παιρνει απο πουθενα?

Αποσυνδεδεμένος Edouard_Bracame

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • MG V7
Απ: Shark Helmets
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 21, 2016, 11:01:28 πμ »
Δεν έχει αεραγωγούς, αλλά έχει καλή ροή αέρα από την ζελατίνα, που κουμπώνει και αφήνει ικανό κενό. Αυτό βέβαια μέχρι να το φορέσω στους 40 βαθμούς του Ιουλίου.
What We See Depends Mainly On What We Look For

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
Απ: Shark Helmets
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 21, 2016, 01:10:39 μμ »
Τιντούτου?
Αυτό που βλέπουμε, η έχει και κρυφές χάρες?
Θα με φάει η περιέργεια...
Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

Αποσυνδεδεμένος Edouard_Bracame

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • MG V7
Απ: Shark Helmets
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 21, 2016, 01:30:04 μμ »
Δεν έχει και πολλές κρυφές χάρες.
Έχει προδιαγραφές DOT, είναι αρκετά ελαφρύ, ταιριάζει ταμάμ με το look του V7, γενικά είναι απλό κράνος.

Από κριτικές κοινού τα πάει αρκετά καλά http://www.revzilla.com/motorcycle/biltwell-gringo-spectrum-limited-edition-helmet-closeout#reviews_tab

What We See Depends Mainly On What We Look For

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Shark Helmets
« Απάντηση #10 στις: Νοέμβριος 21, 2016, 02:15:00 μμ »
ταιριάζει ταμάμ με το look του V7, b[/url]
?


Θελει και αυτο ζεσταμα το πρωι, η το φορας κατευθειαν

Αποσυνδεδεμένος Edouard_Bracame

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • MG V7
Απ: Shark Helmets
« Απάντηση #11 στις: Νοέμβριος 21, 2016, 02:19:23 μμ »
Θελει και αυτο ζεσταμα το πρωι, η το φορας κατευθειαν

Συμμετέχει ενεργά και αυτό στην διαδικασία...

Γυρνάς διακόπτη, φοράς-δένεις κράνος, πατάς μίζα, φοράς γάντια - φτιάχνεις μανίκια και φεύγεις...
What We See Depends Mainly On What We Look For