Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιούνιος 26, 2017, 06:24:28 μμ

Αποστολέας Θέμα: Επέκταση Κάρτερ SmallBlock - μούφα ή χρήσιμο?  (Αναγνώστηκε 409 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Επέκταση Κάρτερ SmallBlock - μούφα ή χρήσιμο?
« στις: Νοέμβριος 22, 2016, 11:03:22 μμ »
Χάζευα διάφορα στο ιντερνετ και έπεσα πάνω σε μια τύπου φλάτζα που μεγαλώνει τη χωρητικότητα του κάρτερ στα smallblock.
Δίνει λεει ένα λίτρο ακόμα λάδι, και μπλα μπλα, μακροζωία, ψύξη, ηρεμία, σου σηκώνεται καλύτερα στο σεξ και διάφορα άλλα.
3 κατοστάρικα το κόστος.
Αξίζει?
Εχετε να μοιραστείτε καμμια ιστορία φρίκης με υπερθέρμανση, κάψιμο κινητήρα και διάφορα άλλα ωραία θέματα που το καθιστούν από χρήσιμο έως απαραίτητο?
Ευχαριστώ για τις απόψεις σας.

http://www.guzzitech.com/store/product/gt-rx-v7-sump-spacer-kit-black/

ΥΓ είμαι στα 2.600 χιλιόμετρα ως τώρα τα πιο πολλά έγιναν το καλοκαίρι, δεν είδα τίποτα παράξενο ούτε στο λάδι (μείωση κτλ) ούτε σε θερμοκρασίες (μετράω με ψηφιακό τις βάσεις των κυλίνδρων για να έχω σταθερό σημείο αναφοράς)

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 982
Απ: Επέκταση Κάρτερ SmallBlock - μούφα ή χρήσιμο?
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 22, 2016, 11:53:17 μμ »
Γνώμη μου, αλλά πραγματικά με τα λιπαντικά πρέπει να είμαστε όλοι πολύ συγκρατημένοι όταν καταθέτουμε απόψεις προσποιούμενοι τους γνώστες-ειδικούς:

Τα παλιά big block, άμα συνήθιζες να τα ζορίζεις, καλό τους έκανε, δεν ήταν όμως και απαραίτητο.
Για τα small block, πάλι τα παλιότερα, για τα οποία πράγματι θα ήταν απαραίτητο (θα εξηγήσω γιατί) δεν υπήρχε.
Απαραίτητο πιστεύω πως ήταν γιατί για παράδειγμα σε ένα V65 που παίρνει 2 λίτρα λάδι όλα κι όλα, εάν σου τρύπαγε ένα από τα δύο λαστιχένια σωληνάκια των αναθυμιάσεων της κεφαλής προς το φιλτροκούτι πάνω στα ζόρια σε ταξίδι.......μέχρι να το πάρεις χαμπάρι είχες χάσει κανά λίτρο, δηλαδή το μισό λάδι με αποτέλεσμα να χαροπαλεύει ο κινητήρας. Εάν με τη προέκταση έπαιρνε άλλο ένα λίτρο τότε ο κίνδυνος ήταν μικρότερος, με ένα λίτρο στο δρόμο, πάλι είχες 2 λίτρα για λίπανση του μοτέρ.

Με τα σημερινά σωληνάκια υψηλής που χρησιμοποιούνται παντού στα Guzzi σήμερα, είναι μάλλον απίθανο να συμβεί διαρροή ξαφνικά, δεν έχουμε ακούσει κάτι τέτοιο μέχρι τώρα. Οπότε έτσι χάνει την προφανή χρησιμότητα του. Βέβαια κακό δεν κάνει εκτος από το ότι πιθανό είναι να χαμηλώσει το κάτω καπάκι και να βρίσκει στα πεζοδρόμια, κάτι που συνέβαινε με τις παλιές τέτοιες προεκτάσεις-φλάτζες.

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 22, 2016, 11:55:16 μμ από aquile »
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1019
Απ: Επέκταση Κάρτερ SmallBlock - μούφα ή χρήσιμο?
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 23, 2016, 12:08:04 πμ »
Κυκλοφοραει πολλα χρονια για τα 2βαλβιδα μποξερ της μπε εμ βε.
Αυτοι που το πουλανε υποσχονται ακομα και τη μετα θανατον ζωη.
Παει πακετο με βελόνα- δεικτη λαδιου - θερμομετρο.
Εναν ξερω που το εβαλε σε ενα ΑρΕς. Δεν ειδε καμμια  διαφορα στη θερμοκρασια.
Απλά, εκτος από το 300αρι στην είσοδο και το εξτρα λιτρο 20-50 σε καθε αλλαγη,
χεζότανε συνεχως γιατι εβρισκε πεζοδρομιο το καρτερ σε καθε ανεβα-κατεβα.
Καντα βενζίνες...
Θα με φάει η περιέργεια...
Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

Αποσυνδεδεμένος Wile E Coyote

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Αμα αργήσω, φάτε.
    • V7-2-special
Απ: Επέκταση Κάρτερ SmallBlock - μούφα ή χρήσιμο?
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 23, 2016, 11:08:04 πμ »
Ευχαριστω για τις απαντήσεις που επιβεβαιωνουν την σκεψη μου.