Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Αύγουστος 20, 2017, 05:01:51 πμ

Αποστολέας Θέμα: ciò che si vuole fare la Piaggio?  (Αναγνώστηκε 578 φορές)

Αποσυνδεδεμένος jumba

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • πάρε μπρός μωρό μου!!! γ@μ@!@@
    • aprilia pegasus,kawasaki sherpa,..
ciò che si vuole fare la Piaggio?
« στις: Ιούνιος 25, 2017, 12:10:51 μμ »
..;Aν έχει καθίσει ο κουρνιαχτός απο το 36ωρο και απαλλάχτηκαν απο τους παλαβούς :oldgit: τα κακόμοιρα τα μηχανάκια :?( για λίγο,γιατί θαρχίσει οσονούπω..η συζήτηση :think: για το επόμενο),να σχολιάσετε,το παρακάτω:
   
          MOTO GUZZI V III special : 90040euros
                                     stone    :8890  euros       
                              V9              :9920   euros
        APRILIA shiver 900'17         :8270  euros  ???
                                                                         
GUZZI δώσε clip ons στον λαό σου!

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 998
Απ: ciò che si vuole fare la Piaggio?
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 26, 2017, 11:03:35 πμ »
Θα έλεγα ότι η Piaggio μέσω Aprilia, με το Shiver, και με τη τιμή (εκτός του εκλυστικού πακέτου κινητήρα-πλαισίου-επιδόσεων) προσπαθεί να μπει δυνατά στην αγορά των muscle naked bikes. Λογικό.

Από την άλλη μέσω της Guzzi έχει επιλέξει να απευθύνεται σε ένα άλλο κοινό που θέλει τελείως άλλα πράγματα, γνωστά, ας μην τα ξαναπούμε εδώ. Η τιμή διαμορφώνεται από το κόστος, τον ανταγωνισμό και τις προσδοκώμενες πωλήσεις, στις οποίες αν πέσουν κοντά, αρχίζει το κέρδος, αν όχι, η ζημία. Οχι μεγάλα νούμερα, πάντως, γι' αυτό και η σχετικά ψηλότερη τιμή. Λογικό.

Συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Άλλο το Shiver, άλλο τα V7-V9. Εχουν 2 τροχούς, παρόμοιο κυβισμό και είναι 2-κύλινδρα προερχόμενα από τον ίδιο κατασκευαστή αλλά εκεί τελειώνουν οι ομοιότητες τους.
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος jumba

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • πάρε μπρός μωρό μου!!! γ@μ@!@@
    • aprilia pegasus,kawasaki sherpa,..
Απ: ciò che si vuole fare la Piaggio?
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 27, 2017, 08:42:06 μμ »
Το θεματάκι είναι στην κρίση του admin και αν θέλει το σβήνει.Μου φάνηκε παράξενο και γιαυτό ρώτησα..
Φίλε μου τα  "λογικά" σου ,εμένα γιατί μου είναι παράλογα;
Θυμίζω ,οτι στην piagio εποχή, η guzzi στερείται μηχανικών r&d,έχοντας μόνο αρχισχεδιαστή,ενώ στο Noale η στενή συνεργασία rotax και aprilia r&d team είναι γεγονός.Αυτό απο μόνο του κάτι θέλει να πεί..
Το κόστος του shiver σαν αξία υλικών και μόνο, είναι πολλαπλάσιο των Vguzzi.Το aprilia απο την άλλη,πλασάρεται σαν μηχανή allround και σε καμμία περίπτωση ως muscle( η απόδοσή του το μαρτυρεί),ενώ τα guzzi είναι σίγουρα instand classic.( κάτι απλό δλδ)
Τώρα θα μου πείς τα Vguzzi ,γίνονται στην "λίμνη" και καλά,παράδοση, με το χεράκι μας,λάου-λάου,clan (mein)και όλα τα μαρκετίστικα για να πουλήσουμε στην ουσία κάτι φθηνό ,σε ακριβοτερη τιμούλα.
..Και πάνω απο 10000er to V7III σε έκδοση "Φλωρινιώτης"..αυτό με τρελαίνει φιλαράκι..
GUZZI δώσε clip ons στον λαό σου!

Αποσυνδεδεμένος Dili

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 237
    • 1200 Sport
Απ: ciò che si vuole fare la Piaggio?
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 27, 2017, 10:39:27 μμ »
Στην piaggio εποχή η Guzzi αποφασίστηκε (και το δείχνει η παύση μοντέλων breva, stelvio(μάλλον) το griso ίσως αντέχει για πόσο δεν ξέρω) να έχει μόνο california v7 και v9. Το ρετρό και γυμνό πουλάει.
Τώρα εάν εσένα δεν σου φτάνουν τα 90 άλογα του APRILIA (εάν θυμάμαι καλά) εμένα μου περισσεύουν και θεωρώ ότι πάνω από 100 άλογα για μηχανή δεν βρίσκω λόγο να υπάρχουν, allround μηχανή δηλαδή κάνεις ταξίδι με πάνω από 120 χλμ. όρθιος και να σε βαράει ο αέρας για πόσο;
Η δικιά μου άποψη είναι ότι το Aprilia το βγάλανε για να χτυπήσουν τα Tracer της Yamaha.

Αποσυνδεδεμένος jumba

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • πάρε μπρός μωρό μου!!! γ@μ@!@@
    • aprilia pegasus,kawasaki sherpa,..
Απ: ciò che si vuole fare la Piaggio?
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 28, 2017, 05:30:36 μμ »
..H ζέστη αρχίζει και δεν παίζεται,προτιμάς το λεωφορείο  :mad: για το a/c!
Όσον αφορά για τα άλογα, τα 95 του shiver δεν τα χρειάζομαι,προτιμώ ας πούμε 70 ..αλλά έχει σημασία
 πώς τα βγάζει αυτά το κάθε μηχ. και πολύ περισσότερο τί ροπή υπάρχει και σε πόσες στροφές,..για'μένα!
 Μπορούμε να πούμε οτι η ροπούλα είναι το πιό σημαντικό μέγεθος,όπως και το στήσιμο της μηχανής ,τα οποία ελάχιστοι προσέχουν βέβαια..
 Τώρα για την piagio,νομίζω έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο και τί θέλει να κάνει.Είναι μία μαρκα μοτο με πλήρη γκάμα:παράγει σκούτερ.vespa(ή καλύτερα κάτι σαν vespa),μηχανές (aprilia) και european herritage classic (guzzi).Θα βγάζει cruisers και soft choppers μεγάλου κυβισμού και βάρους.Θα τα δίνει ακριβούτσικα
 προσεγμένα και γυαλιστερά...και σεις θα μείνετε με το 36ωρο στο..χέρι!
GUZZI δώσε clip ons στον λαό σου!