Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Νοέμβριος 17, 2017, 07:27:57 μμ

Αποστολέας Θέμα: Tips για αγορα  (Αναγνώστηκε 904 φορές)

Αποσυνδεδεμένος alex1

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 5
Tips για αγορα
« στις: Ιούλιος 11, 2017, 02:58:21 μμ »
Καλησπέρα σε όλους,
Μια μέρα έτυχε να κάνω μια βόλτα ένα Moto guzzi V50 και απο τότε ψάχνω να πάρω το δικό μου.
Έχετε να μου δώσετε καμιά συμβουλή για το τι να προσέξω κατά την αγορά και ποιά ειναι μια λογική τιμή για εσας για μια μηχανή σε σχετικά καλή κατάσταση.

Ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7929
  • Minority Report
Απ: Tips για αγορα
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 12, 2017, 11:36:06 πμ »
Γεια σου φίλε,

Ωραίο και all time classic το V50.  :thumbsup:

Tι προσέχεις:

1. Να μην έχει μεγάλες φθορές στους κυλίνδρους, γιατί υπάρχει έλλειψη ανταλλακτικών (έμβολα, κύλινδροι nicasil). Άσπρος καπνός στις γκαζιές είναι πιθανή ένδειξη φθοράς, αλλά μπορεί να θέλει μόνο ένα σετ ελατήρια στη καλή περίπτωση. Επίσης λαδωμένα μπουζί είναι μια ένδειξη φθοράς.

2. Τα ηλεκτρικά να είναι σε καλή κατάσταση. Διακόπτες με σπασμένα κουμπιά, ματισμένα καλώδια, βρωμιά αιώνων, δεν είναι καλές ενδείξεις

3. Να έχει τα δικά του πράγματα γιατί κάποια είναι δυσεύρετα, πχ σέλα, πλαϊνά καπάκια.

4. Να δουλεύει σωστά το μπροστινό σύστημα γιατί η επισκευή κοστίζει αρκετά.

Γενικά, αν δεν έχεις μια μίνιμουμ γνώση, καλό είναι να το δει κι ένας έμπειρος μηχανικός.

Τιμές που θα τα βρεις:
Για να του κάνεις εσύ Restoration project: 300-1000
Καλοσυντηρημενο: 1800-2500
Αναστηλωμένο-ανανεωμένο - έτοιμο:  2200-3500

Καλά ψώνια!!  :bier:
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος alex1

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 5
Απ: Tips για αγορα
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 12, 2017, 02:13:55 μμ »
Εχω βρει ένα moto guzzi v50 (δυστυχώς οχι monza) απο φίλο - φίλου ο οποίος του εχει κάνει ανακατασκευή στο μοτερ γιατί ήταν σε ακινησία χρόνια και φαινεταi πολύ καθαρό. Η αλήθεια είναι πως με αγχώνει το θέμα τον ανταλλακτικών συν του οτι δεν ξέρω αν μπορώ να εμπιστευτώ τον μάστορα που του το έφτιαξε. Οπως και να χει με βοήθησε η απάντηση σου...Σε ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος alex1

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 5
Απ: Tips για αγορα
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 23, 2017, 08:32:52 μμ »
Καλησπέρα!
Θα ήθελα να μου λύσετε μια απορία αν γνωρίζετε. Είδα σήμερα ένα Moto Guzzi V50  για να το αγοράσω και παρατήρησα λίγο λαδάκι πάνω στο μοτέρ ακριβώς κάτω και ανάμεσα απο τα καρμπυρατέρ. Εγώ νόμιζα πως είναι βενζίνη παρόλο που φαινόταν μαύρο γιατί μου φάνηκε πιο λογικό, αλλά ο ιδιοκτήτης μου είπε πως ήταν λάδι. Όταν τον ρώτησα απο που χάνει μου είπε πως είναι απο το φίλτρο αέρα, του είπε ο μάστοράς του πως είναι ένα τσιμουχακί που θέλει αλλαγή και θα είναι κομπλέ...Πόσο λογικο σας ακούγετε να χάνει λάδι απο το φίλτρο αέρα...Νομίζω απο τα λίγα που ξέρω, πως το φίλτρο αέρα δεν έχει καμία σχέση με λάδια... Κατα τα άλλα σε γενικέσ γραμμές μου φάνηκε πολύ καλο ήταν το μόνο που με προβλημάτησε...Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1036
Απ: Tips για αγορα
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 24, 2017, 03:48:48 μμ »
Αγαπητέ Alex1 αυτό που σου είπε ο ιδιοκτήτης του είναι σωστό. Στο V50 το μαμίσιο φιλτροκούτι κάνει 2 δουλειές:
1. Φιλτράρει τον αέρα εισαγωγής και
2. Παίρνει τις αναθυμιάσεις από τις κεφαλές και τις διαχωρίζει α. σε λάδι που επιστέφει στο κάρτερ και β. σε κατάλοιπα αερίων καύσης που τα αποβάλλει στο δρόμο

Μια λαστιχένια πίπα (κόστους κάτω των 15 ευρώ), πάνω και ανάμεσα από τα καρμπυρατέρ, μέρος της σωλήνωσης και των διακλαδώσεων του φιτροκουτιού, είναι ο "αδύναμος κρίκος" δηλαδή συνήθως υπεύθυνη για αυτή τη διαρροή που είδες.  :mg:

Παραμένουμε στη διάθεση σου! :thumbsup:

Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος alex1

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 5
Απ: Tips για αγορα
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 24, 2017, 11:54:42 μμ »
Δυο ακόμα ερωτήσεις! :P
Αν εγω δηλαδή θέλω να βάλω φιλτροχοάνες υπάρχει πρόβλημα σχετικά με αυτο τον διαχωρισμό που ανέφερες;
Και η δεύτερη ερώτηση...Στο ρελαντί όταν έδινα γκαζια παρατήρησα πως τραβάει λίγο παραπάνω απο τη μια μερια(δηλαδη σπρώχνει την μηχανή παραπάνω απο την μια μερια). Δεν θα έπρεπε να νιώθω να κουνάει την μηχανή αριστερά-δεξιά ομοιομορφα κανονικά; Εγω ενιώθα στη γκαζια να "τείνει" λίγο προς τα αριστερά...Αυτο σήμαίνει οτι δεν δουλεύει σωστά ή έτσι λειτουργεί κανονικά;
Λόγω του οτι ο ιδιοκτήτης δεν την κινεί συχνά μου είπε οτι μπορεί να θέλει ρυθμισμα (λογικό).
Η βοήθεια σας είναι πραγματικά πολύτιμη. Ευχαριστώ πολυ!
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 24, 2017, 11:58:24 μμ από alex1 »

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1036
Απ: Tips για αγορα
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 25, 2017, 08:59:30 πμ »
1. Δεν αρκούν μόνο οι φιλτροχοάνες. Θα χρειαστείς και το κυκλωμένο δοχείο διαχωρισμού ή κάτι παρόμοιο. Το συγκεκριμένο είναι από V65 όπου ξεχώρισαν (αλλά και πάλι όχι τελείως όπως θα παρατηρήσεις) οι εργασίες του παλιού σύνθετου φιλτροκουτιού - φιτράρισμα αέρα/αναθυμιάσεις κεφαλών - σε 2 ξεχωριστές μονάδες. Δες συνημμένο.
2. Μην σε απασχολεί. Αυτή είναι η κανονική αίσθηση λόγω της στροφορμής του κινητήρα που γυρνάει αντίθετα από τη φορά του ρολογιού.

Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος alex1

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 5
Απ: Tips για αγορα
« Απάντηση #7 στις: Αύγουστος 29, 2017, 10:39:55 πμ »
Δυστυχώς δεν πηρα τη μηχανή...Πήγαμε σημερα για την μεταβίβαση και τσέκαρα τυπικά τους αριθμούς πλαισίου και κινητήρα και ο ο αριθμός κινητήρα δεν ταίριαζε με αυτόν που αναγραφόταν στην άδεια κυκλοφορίας... Ευχαριστώ πολυ για την βοήθεια στις απορίες μου...

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1036
Απ: Tips για αγορα
« Απάντηση #8 στις: Αύγουστος 29, 2017, 02:58:46 μμ »
Κρίμα αν η μηχανή άξιζε...
Ο αριθμός κινητήρα αλλάζει με μια σχετικά απλή διαδικασία και έξω από το Υπουργείο στη Θεομήτορος υπάρχουν πολλοί μηχανολόγοι που με μικρή αμοιβή (για 500 cc) μοτέρ θα το ανελάμβαναν. Το γνωρίζω γιατί το είχα αντιμετωπίσει παλιότερα σε ένα κλασσικο αυτοκίνητο 1800 cc.

Από την άλλη στα ΚΤΕΟ ποτέ δεν υπάρχει θέμα με τα κλασσικά οχήματα στο κινητήρα. Στο πλαίσιο επικεντρώνονται και στα λειτουργικά που αφορούν ασφάλεια (φώτα-φρένα-αναρτήσεις-ελαστικά). Υποθέτω λόγω έλλειψης πινάκων, προδιαγραφών και γενικά δεδομένων της χρονολογίας κατασκευής.

Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος Ηλίας bobber

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • V9 bobber
Απ: Tips για αγορα
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 03, 2017, 09:56:58 πμ »
Καλημέρα σε όλους !!και εγώ νέο μέλος είμαι πρόσφατη αγορά ένα bobber -😐αλλά ενώ είμαι πολύ χαρούμενος με το μηχανάκι παρατήρησα δάκρυσμα από τον άξονα !!!τσ έχω παίξει λιγάκι , το θεωρώ αδιανόητο αλλά από ότι διάβασα στο forum γενικά συμβαίνει . Το ερώτημα μου είναι να μιλήσω με την εταιρεία καθότι έχω ΜΟΛΙΣ 350 χλμ η να πάω σε μάστορα . Αναμένω συμβουλές από παλιούς και νέους .....