Το τελευταίο διάστημα πέσανε πολλά μαζεμένα και έμεινε πίσω η ανανέωση του 125ΤΤ... Βοήθησε κι ο παλιόκαιρος να πάνε κάποια θεματάκια πίσω...
Όπως πχ η ανανέωση των τροχών...
Ο Μήτσος έλειψε για κανα μήνα, μετά μου έφερε κακά μαντάτα για τα στεφάνια, μετά εγώ αγόρασα νέα, μόνο που το πίσω δεν κάνει! Πέταμα και κανα 60άρι...
Τα εξογκώματα στη στεφάνη για να μπουν τα καψούλια των ακτινών είναι σε λάθος θέση ή μάλλον έχουν τρύπα σε λάθος σημείο/κλίση. Επομένως δεν μπορούν να ευθυγραμμιστουν σωστά οι ακτίνες για να πάνε στη σωστή απέναντι θέση τους στο κέντρο του τροχού (ταμπούρο).
Πάμε να δούμε αν η παλιά ζάντα είναι όντως μη επισκευάσιμη. Ο Πέτρος (Καρυστινός) την έβαλε στα χημικά πριν τη χρωμίωση και δυστυχώς όταν έφυγε η σκουριά αποκαλύφθηκαν μερικές τρύπες..Πρέπει να πάω να τη πάρω και να τη πάω για γέμισμα (πιθανόν με μπρουτζοκόλληση ή ασημοκόλληση, θα δούμε). Μπελάς. Από την άλλη έχουμε ήδη παραλάβει τα βουρτσισμένα κέντρα, τα καινούργια και γαλβανισμενα καψούλια, τις νέες ακτίνες καθως και τις γαλβανισμένες παλιές. Αυτά είναι καλά απ' ότι λέει ο Μήτσος...
Επίσης δεν έχω ψάξει ακόμα για ελαστικά. Πρέπει να το κάνω σύντομα γιατί αν είναι να έρθει κάποιο απ' έξω θα μας καθυστερήσει..
Τουναντίον, ο εντοπισμός των υπολοίπων καινούργιων ανταλλακτικών πήγε εξαιρετικά:
Φωτό 57: Με ανασκαφή στη τεχνική βιβλιοθήκη μου βρήκα 2 πολύτιμα βοηθήματα. Το parts list και το technical reference! Το δεύτερο, γνήσιο και σε κατάσταση βιτρίνας, δεν πρέπει να υπάρχει πουθενά αλλού στο globe!!! Νάναι καλά η λέσχη που βελτιώσαμε και τα Ιταλικά μας! Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με αυτή τη γλώσσα πλέον. (Οχι ότι είχαμε και παλιά, με τα τεχνικά θέματα βρισκότανε άκρη!)
Φωτό 58: Ο θησαυρός.
-κεφαλή
-κύλινδρος
-πλήρες έμβολο με πείρο και ελατήρια
-γνήσιο σετ φλάτζες
-σχεδόν όλα τα σωθικά του κιβωτίου ταχυτήτων
-όλο το σετ συμπλέκτη εκτός από την εξωτερική θήκη των δίσκων και ενός μεταλλικού δίσκου
-τα 2 εξωτερικά καπάκια του μοτέρ, βαμμένα μαύρα, στα χαρτιά τους
και κυρίως
-ολοκαίνουργο μισό κάρτερ, για αντικατάσταση αυτού που έχει τη ζημιά με τη σπασμένη τρύπα του άξονα της μανιβέλας!
Φωτό 59: Ειδικώτερα τα σωθικά του κ/τ που εντοπίστηκαν καινούργια
-7 από τα 10 γρανάζια/κόμπλερ
-και τους 3 άξονες
-και τις 3 φουρκέτες (σημαντικό γιατί εκεί πάσχουν τα μικρά Guzzi της δεκαετίας του '70)
-το μύλο
-τη καστάνια επιλογής, πλήρη με το ελατήριο της
-τη καστάνια της μανιβέλας και τον άξονα της
-τους 2 μικρούς εσωτερικούς άξονες του πρωτεύοντα
κλπ...
Με λίγα λόγια το 95% του κ/τ!
Είμαστε σχεδόν έτοιμοι για δέσιμο μοτέρ!!!
