Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Νοέμβριος 15, 2018, 08:53:23 πμ

Αποστολέας Θέμα: 2-stroke blues!  (Αναγνώστηκε 8941 φορές)

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1154
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #60 στις: Ιούλιος 17, 2018, 02:43:45 μμ »
Λίγο πριν εξαφανιστούνε (-με) όλοι για διακοπές στις παραλίες ή στα χωριά τους ας δούμε αν υπάρχει κάποια πρόοδος στο όμορφο προτζεκτάκι που ξεκινήσαμε κάμποσους μήνες πριν.

Τα καλά νέα είναι ότι όλα έχουν ολοκληρωθεί με επιτυχία πλην ενός: της σύνδεσης των ηλεκτρικών. Κι αυτή όμως λίγο-λίγο ξεκίνησε στα κενά ανάμεσα σε επείγοντα service και μεγάλες επισκευές. Όλοι ως γνωστόν βιάζονται, είναι και το καλοκαίρι που κάνει τις μοτό μας ακόμα πιο απαραίτητες για τη ψυχική μας ισορροπία..Προσωπικά κάθε Guzzi που συναντάω στο Πέτρο, είτε θέλει ένα χάιδεμα, είτε βαριά "ανάταξη", θεωρώ πως προηγείται.  :thumbsup: Τώρα για τις άλλες, όλες τις τζαπάν αλλά και πολλές "καβαλλημένες" από ευρώπη μεριά, ομολογω πως τις κοιτάω λοξά..Τέλος πάντων, το συμπέρασμα όμως είναι πως το μικρό 125 θα παραμείνει για φύλαξη την περίοδο των διακοπών της μοτομηχανικής.
Βέβαια ουδέν κακόν κλπ, δηλαδή ακόμα και να το τελείωνε ο Πέτρος, στρώσιμο δίχρονου με 40 βαθμούς δεν θα το τόλμαγα...παρόλο που η μικρή θα μου έκλινε συχνά το μάτι... Θα κρατιόμουνα να μην την πάω στο βουνό στα απόμερα; :hehe:

Για του λόγου το αληθές σχετικά με τις άλλες δουλιές. Το αριστερό καπάκι βάφτηκε, κόστος 70 ευρώ (διχρωμία και δύσκολο χρώμα) ευτυχώς πέτυχε να μην φαίνεται διαφορά με το απέναντι δεξί, ήδη  42 ετών βαμμένο.

Φωτό 114: η 6V μπαταρία στο κουτί της περιμένει..

Φωτό 115: Ακόμα και το 4ο φλας βρέθηκε! Που; Μα στον συμπαθή Κώστα (πρώην Νικολάου) ο οποίος κρύβει πολλούς θησαυρούς για τους φίλους του που ξέρουν να ζητάνε και άμα χρειαστεί να περιμένουν και λίγο βρε αδερφέ...Το θαύμα λοιπόν έγινε και από το πατάρι (άρα τον ουρανό!) κατέβηκε το 4ο φλασάκι που μου έλειπε και είχα κινήσει όλη τη γή για να το βρώ.  :notworthy:
Και φυσικά περάστηκαν και τα 4 ήδη στη μοτό.
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1154
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #61 στις: Νοέμβριος 03, 2018, 09:24:56 πμ »
Δείτε τη φωτό 116 και πείτε αν παρατηρείτε κάτι ενδιαφέρον! :fff:
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος Αθανασιος V65

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • V65 X POLICE XL600V V65
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #62 στις: Νοέμβριος 04, 2018, 04:16:55 μμ »
Ενα VIRAGO για κρεμαστρα :hehe: :mg: :thumbsup:
SV1CAY

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1154
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #63 στις: Νοέμβριος 04, 2018, 07:52:29 μμ »
 :hehe: :hehe:, για προσπάθησε ξανά!  :fff:
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1154
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #64 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 10:52:32 πμ »
Λοιπόν πέρα από τις εξυπνάδες του Αθανάσιου V65  :hehe: οι άλλοι νομίζω πως διακρίνατε το διχρονόλαδο  που θόλωσε την ατμόσφαιρα στη Καλλιθέα.  :thumbsup:
Πράγματι το διχρονάκι πήρε επιτέλους εμπρός αφού το αξιότιμο προσωπικό και η διοίκηση του ιδρύματος στη Θησέως ευοδώσανε να εισακούσουνε τις προσευχές και τα παρακάλια μου!

Μπορεί η αλληλουχία των 3 φωτό να δείξει μια γρήγορη μετάβαση από το 80% στο 97% που αισίως φθάσαμε αλλά η αλήθεια είναι άλλη:

Τι κάναμε: απλά συνδέσαμε τη καινούργια καλωδίωση και λύσαμε τα ηλεκτρικά θέματα που είχαμε λόγω έλλειψης κεντρικού διακόπτη. Επίσης βάλαμε μπροστά.

Πως; με αρκετό κόπο! Πιο αναλυτικά:

1. Εντοπίσαμε και αγοράσαμε διακόπτη του εμπορίου
2. τον τοποθετήσαμε με λαμάκια και πειράματα
3. διαβάσαμε και ξαναδιαβάσαμε το κάπως μπερδεμένο ηλεκτρικό διάγραμμα όπου ακριβώς εκεί που το χρειαζόμαστε, δηλαδη στο κεντρικό διακόπτη, ήταν ακατανόητο.
4. κάναμε τις υποθέσεις μας, τις ενώσεις στα καλώδια και τα πειράματα ότι οι αλλαγές καταλήγουν εκεί που θέλουμε, δηλαδή να ενεργοποιούνται τα σωστά κυκλωματάκια (ρεύμα στο μπουζί, φώτα, φλας, κόρνα κλπ)
5. Αντιμετωπίσαμε με αισιοδοξία τη γκαντεμιά μας ήτοι να κοπεί η σφήνα του βολάν πάνω στο στρόφαλο και να "φύγουν" οι πλατίνες μετά από τα 5 πρώτα δευτερόλεπτα λειτουργίας, λόγω μη επαρκούς σφυξίματος. Αντε μετά να βρείς πάλι ίδια σφήνα...
6. Ξαναβγήκε το καρμπυρατέρ και με πολλή δυσκολία βρέθηκε και ξεμπούκωσε ένας αυλός "χωμένος", σχεδόν αόρατος που όταν ήταν φραγμένος το μηχανάκι δούλευε μόνο με σχεδόν τέρμα γκάζι, αλλιώς έσβηνε...
7. Οταν ήρθε η ώρα να τοποθετηθεί το ρεζερβουάρ είδαμε ότι εκεί που είχαμε βάλει το κεντρικό διακόπτη, εμπόδιζε και ξανασχεδιάστηκε η χωροταξία και τα λαμάκια στήριξης..
8. Είδαμε ότι η βάση του stand δεν σηκώνει πολλές μαγκιές και στραβώνει, οπότε θα πρέπει να ενισχυθεί κάπως.

Μετά όμως απ' όλα αυτά που μας πήραν αρκετό καιρό μέχρι να επιλυθούν.....

.....χθές το βράδυ σχεδόν τελειώσαμε και το πανέμορφο 125 tuttoterreno, κατέβηκε από τη ράμπα και οδεύει προς τα εξερχόμενα!!!! :mg:

Μένει η δοκιμή γύρω από το συνεργείο, η ενίσχυση του stand και η σύνδεση της ντίζας του κοντέρ που έχει άλλο σπείρωμα στον ατέρμονα του τροχού.

Φωτό 117: η μπαταρία μπήκε στη θέση της

Φωτό  118: ο μάστορας επί το έργο, συμμαζεύει τις καλωδιώσεις

Φωτό 119: αργά χθες το απόγευμα!
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...