Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιούνιος 21, 2018, 04:00:03 πμ

Αποστολέας Θέμα: 2-stroke blues!  (Αναγνώστηκε 6879 φορές)

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1114
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #45 στις: Φεβρουάριος 21, 2018, 11:10:45 πμ »
Το τριήμερο δεν φύγαμε για κάπου κι έτσι βρέθηκε χρόνος για λίγο μοναχικό παιγνίδι. Και πρόκειται πραγματικά για παιγνίδι: 10 η ώρα, μες στην απόλυτη ησυχία μια και όλοι είτε λείπουν είτε το ρίχνουν στον ύπνο, με ζεστό καφέ και χαμηλά δημοτικά στο 2ο, από τις σπάνιες φορές που τα ακούω με κέφι, είναι άλλωστε και τα καλύτερα, επιλεγμένα για τη καθαροδευτέρα.  Ο ήλιος παίζει με τα σύννεφα αλλά κρύο δεν κάνει. Τα εργαλεία καθαρά και στη θέση τους, για κανέναν και για τίποτα δεν είμαι διαθέσιμος για 3 ώρες. 

Παρατηρώ τις διαρροές στο μοτεράκι. Μέρες πρίν το έχω γεμίσει με 500ml ορυκτέλαιο μηχανης 20W-50 HD. Ο Πέτρος είχε δίκιο (ώς συνήθως). Ευτυχώς διαρροή από την ένωση των 2 μισών κάρτερ δεν υπάρχει. Αυτό είναι καλό. Το μοτεράκι δεν ξανανοίγει. Μικρή διαρροή υπάρχει όμως. Είναι μέσα από το αριστερό καπάκι που καλύπτει το γρανάζι τελικής μετάδοσης. Το ανοίγω και βλέπω μικρή λίμνη ακριβώς κάτω από τον μοχλό πίεσης του συμπλέκτη, αυτόν που επισκευάστηκε η έδρα της μιας βίδας συγκράτησης. Εκεί φοράει ένα λαστιχάκι διατομής "Π" που δεν αλλάχτηκε και είναι ταλαιπωρημένο... Πρέπει να γίνει αλλά δεν είναι επείγον, αλλάζει και με το μοτερ επάνω, νομίζω πανεύκολα. ΟΚ λοπόν δένουμε!

Φωτό 82: Τοποθετούνται διαδοχικά ρουλμάν λαιμού, λαιμός με κάτω πλάκα, μοτέρ στη θέση του με τις 3 βίδες συγκράτησης σφιγμένες καλά, καρμπυρατέρ-φιλτροκούτι, ψαλίδι, αμορτισέρ. Ευτυχώς κανένα σοβαρό πρόβλημα.

Φωτό 83: Στο καρμπυρατέρ/φιλτροκούτι το μόνο που λείπει είναι ένα λάστιχο που τα ενώνει, διατομής περίπου 38mm. Δεν βρίσκεται πουθενά σαν ανταλλακτικό Guzzi αλλά θα βρεθεί εύκολα πιστεύω λαστιχένιος σωλήνας αυτής της διατομής για να κόψω ένα κομμάτι.

Φωτό 84: πέρασα και έναν πολλαπλασιαστή που διέθετα. Ενώ πίστευα πως οι πολλαπλασιαστές είναι ίδιοι στα 6 και στα 12 V, βλέπω πως άλλος που έχω (πχ για τo V7 μου), γράφει 12V επάνω. Αυτός που πέρασα μοιάζει με original από Le Mans 1 αν θυμάμαι καλά, αλλά έχει κάτι κωδικούς μόνο χαραγμένους χωρίς να αναφέρει Volt. Θα δουλεύει στα 6V του ΤΤ; Ξέρει κανείς τι παίζει με το θέμα αυτό;
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1114
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #46 στις: Φεβρουάριος 25, 2018, 11:28:14 πμ »
Τελικά το θέμα με τον πολλαπλασιαστή δεν ξεκαθάρισε ακόμα. Αν και θα το ήθελα, τον Πέτρο δεν τον αποφεύγω άλλη μια φορά!  :hehe: Η αλήθεια έιναι ότι το έχω υπόψη γιατί στα ηλεκτρικά θα έχω σύντομα πρόβλημα το οποίο θα λυθεί με επέμβαση ξένων (ηλεκτρολογικών) δυνάμεων..
Το πρόβλημα προκύπτει από το γεγονός πως δεν διαθέτω, ούτε έχω βρει κάπου, ούτε έχω πλέον ελπίδες πως θα βρώ, το κεντρικό διακόπτη, ο οποίος όμως κάνει πολλές εργασίες ταυτόχρονα. Δηλαδή δεν είναι ένας απλός universal κεντρικός που θα μπορούσε να μοιάζει με έναν του εμπορίου. 
Οπότε είτε πρέπει να αλλάξουν κάποιες λειτουργίες, πχ να μην έχει φώτα parking, κάτι εύκολο και όχι ουσιώδες εάν καταργηθεί, είτε με πατέντες και ίσως 2 διακόπτες του εμπορίου σε συνεργασία, καταφέρει ο Πέτρος, όχι εγώ, να τα κάνει όλα όπως σχεδιάστηκαν εργοστασιακά.

Για να δούμε όμως και να καταλάβουμε πόσο σημαντικός είναι αυτός ο διακόπτης:

Φωτό 85: Ο διακόπτης, ενσωματωμένος πάνω στο μπροστινό φανάρι, όπως πρέπει να είναι. Η φωτό είναι από το ΤΤ που βρίσκεται στο μουσείο του εργοστασίου, τραβηγμένη το 2011 στην τότε επίσκεψη μας με τη λέσχη... :mg:
Με άλλα λόγια πολλές συνδέσεις και διακλαδώσεις κανονικά είναι ΜΕΣΑ στο καβούκι του εμπρός φαναριού. (δείτε και επόμενη φωτό που φαίνεται καθαρά τι ακριβώς διακλαδώνεται μέσα στο φανάρι.

Φωτό 86: Σχεδόν όλο το ηλεκτρικό διάγραμμα της μηχανής. Φυσικά σκαναρισμένο από το "manuale di officina" που σας είχα ενημερώσει πως έχω. Α π α ρ α ί τ η τ ο!
Στον μάυρο κύκλο αποτυπώνεται το φανάρι εμπρός και όλα όσα συμβαίνουν μέσα του. Στο μικρό κόκκινο δικό μου κύκλο, βλέπετε το διακόπτη (που μου λείπει) και όλες τις λειτουργίες του (για όποιον ξέρει να διαβάζει ηλεκτρικά διαγράμματα).

Φωτό 87: Τουλάχιστον περάστηκε το μπροστινό, ολοκαίνουργιο και απαστράπτον! Επίσης το ισιωμένο/βαμμένο τιμόνι.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 26, 2018, 08:27:23 μμ από aquile »
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1114
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #47 στις: Μάρτιος 05, 2018, 09:28:30 πμ »
Η διαδικασία πλέον είναι γρηγορότερη από το χρόνο μου για ανέβασμα. Το πάμε λίγο πιο γρήγορα λοιπόν..

Φωτο 88: Περάστηκε το καινουργιο πεντάλ φρένου

Φωτό 89: Το ίδιο και ο λεβιές ταχυτήτων. Θυμηθείτε πως είναι ανάποδα, κάτι συνηθισμένο έως και τη δεκαετία του '70. Για να δούμε πόσο δύσκολο θα'ναι όταν πατήσουμε χωματάκι.
Περάστηκαν και τα μαρσπιέ. Τα παλιά δεν είχαν ζημιές πέρα από το ότι χρειαζόντουσαν ανανέωση, δηλαδή γαλβάνισμα, άντε τρέχα Περιστέρι μες στη κίνηση...Η λύση χρώμιο, θα ήταν τουλάχιστον γελοία κατά τη γνώμη μου.

Φωτό 90: και ο πίσω τροχός περάστηκε χωρίς πρόβλημα, αφού προηγουμένως πέρασα μια βόλτα από τον Πέτρο και μου κατέβασε λίγο το υλικό τριβής στις σιαγώνες γιατί δεν χώραγαν στα ταμπούρα. Μπήκε με λίγο ζόρι και ματσόλα, αλλά υποθέτω πως γρήγορα θα ελευθερωθεί μόλις αρχίσει να γυρνάει ο τροχός...Επίσης βάζοντας και σφίγγοντας το άξονα, ανακάλυψα πως έχει τζόγο, πιθανόν να λείπει κάποια ροδέλα, θα ασχοληθώ αργότερα να εντοπίσω τι γίνεται εκει.
Μπήκαν και οι παλιοί ρεγουρατόροι γιατί αυτοί που είχα βρεί ήταν για το 50 Cross και όχι για το 125ΤΤ.
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7913
  • Minority Report
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #48 στις: Μάρτιος 05, 2018, 08:39:20 μμ »
Αυτό το "κομμάτι", θα γίνει καινούργιο - όχι σαν καινούργιο! Το έχω δει με τα μάτια μου.  :resp:
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1114
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #49 στις: Μάρτιος 06, 2018, 03:04:57 μμ »
Λοιπόν ήδη:

Φωτό 91: γέμισε η αριστερή πλευρά του τιμονιού. Μπήκε διακόπτης φώτων και κομπλέ μανέτα συμπλέκτη, σε λίγο περνάμε και ντίζες..

Φωτό 92: η δεξιά πλευρά μας προβλημάτισε λίγο. Θα μπει η αυθεντική γκαζιέρα verlicchi με το επισκευασμένο/κολλημένο γκριπ (εκεί που τραβάει το βαρελάκι της ντίζας γκαζιού)? Μήπως η κόλληση που τώρα χωρίς φορτίο δείχνει καλή, μόλις συνδεθεί με το καρμπυρατέρ και τραβήξει το σλάιντ με το ελατήριο επαναφοράς, διαλύσει με τη πρώτη? Θα δούμε σύντομα.. Η βάση και η μανέτα του εμπρός φρένου, στη θέση της. Kill switch αυθεντικό του μοντέλου δεν υπάρχει πουθενά, χρησιμοποίησα ένα από αστυνομικό V7 special της CEV που άναβε το φάρο! Μια χαρά κάθεται και δεν είναι και τελείως παράταιρος, ιδια εποχή και μάρκα με τον αριστερό των φώτων.

Φωτό 93: μπήκε στη θέση της η μανιβέλα, άντε να χρησιμοποιηθεί κι όλας! Αυθεντική ντίζα συμπλέκτη και εμπρός φρένου δουλεύουν μαλακά!
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1114
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #50 στις: Μάρτιος 19, 2018, 07:58:01 μμ »
Συνεχίζουμε μετά από 2 καταπληκτικές αλλά και κουραστικές εβδομάδες αποχής.

Φωτό 94: Περάστηκε ο μπροστινός τροχός, όχι όμως και χωρίς τα προβήματάκια του: μόλις σφίξει το παξιμάδι του άξονα, κοκκαλώνουν τα πάντα! Πρέπει να λείπει κάποια ροδέλλα, μάλλον από τον ατέρμονα του κοντέρ, ο οποίος ανοίχτηκε, γρασσαρίστηκε και γυρνάει πλέον ελεύθερα. Χαλαρώνω τον άξονα και μεταφέρω το πρόβλημα στο μέλλον, ακριβώς ότι γίνεται και με την επιμήκυνση του χρέους μας! Αυτή τη στιγμή δεν ασχολούμαι με σπαζοκεφαλιές, προέχει να πάρει μπρος η μηχανή.
Μπήκε και το υποπλαισιάκι για να κρατήσει πρόχειρα το πίσω φτερό. Το εμπρός φτερό περάστηκε μόνιμα στη θέση του.

Φωτό 95: Η κεντρική πλεξούδα πέρασε στη θέση της και τα καλώδια μαρκάρονται με χαρτοταινία με βάση το ηλεκτρικό διάγραμμα, ανάλογα που πάει το καθένα. Να βοηθήσω λίγο το Πέτρο που όταν ασχοληθεί με τη πατέντα του κεντρικού διακόπτη, να μην έχει να ασχολείται με τα καλώδια που είναι σίγουρο που πάνε, πχ του πολλαπλασιαστή, της κόρνας, της βαλβίδας stop του πίσω φρένου κλπ...Με βάση το ηλεκτρικό διάγραμμα, ο αριστερός πολυδιακότης των φώτων, κόρνας, φλας, συνδέεται με τη κεντρική πλεξούδα με κλέμες! Λες κι είναι ηλεκτρολογικός πίνακας σπιτιού! Πρόχειρη λύση από το εργοστάσιο το 1974... Καλύτερά να μη τη συγκρίνουμε με κανά αντίστοιχο γιαπωνέζικο της εποχής...  :shame:

Φωτό 96: Το υπέροχο πίσω φαναράκι, πάνω στην λαστιχένια του βάση που εκτελεί και χρέη βάσης πινακίδας. Εδώ η απλότητα και η ομορφιά της σχεδίασης των Ιταλών με κάνει να ξεχάσω τις κλέμες! Συγκρίνω (και χαίρομαι) το 125 TT με το πρώτο μου μηχανάκι, το MT 125 Honda Elsinore αντίστοιχης εποχής και τύπου, εντουράκια δίχρονα και τα 2: Το Honda φορούσε για κoλoφάναρο ένα απίστευτο κατασκεύσμα που θύμιζε μαυσωλείο ήρωα, βαρύ, παράταιρο, εκτός κίμακας τελείως. Ποιοτικό βέβαια, με τα χρώμια του και τα όλα του.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2018, 08:16:21 μμ από aquile »
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1114
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #51 στις: Μάρτιος 29, 2018, 06:43:40 μμ »
Οι εξελίξεις προσπερνάνε την εξιστόρηση! Εχουμε και λέμε:

Φωτό 97: Το υπέροχο minimal ανάποδης ανάγνωσης οργανάκι, μέσα στη θήκη του, χαρακτηριστικό των off-road της δεκαετίας. Αν και καινούργιο γράφει 27 χλμ. Ποιός γνωρίζει γιατί...
Επίσης ενδιαφέρον έχει το πλαστικό γρασσαδοράκι της ντίζας του εμπρός φρένου.

Φωτό 98: Η σέλα! Γράφει "MOTO GUZZI" με την εργοστασιακή γραμματοσειρά. Σημείο αναφοράς, όσοι στήνουν άλλο ΤΤ και επιθυμούν αντιγράφουν.

Φωτό 99: Η δεξιά πλευρά έτοιμη. Η νέα εξάτμιση, το παλιό τελικό με το κτυπηματάκι του. Για το μάτι!

Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1114
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #52 στις: Μάρτιος 31, 2018, 07:56:51 μμ »
Εντάξει, εδώ φρενάρουμε. Ηδη το εντουράκι βρίσκεται στην Ελ. Βενιζέλου. Δεν έχω ούτε χρόνο, ούτε διάθεση μέσα στις γιορτές, με τη προετοιμασία του 36ωρου και πολλά ακόμα θέματα στη κορύφωση τους,  να τον γκαζώσω να φάμε την ουρά του γαιδάρου. Μάλλον πρέπει να μπει ορίζοντας (και κόκκινη γραμμή  :hehe:) το καλοκάιρι..

Τι έχει μείνει λοιπόν;

1. To stand. Ολη η βάση του λείπει. Πρέπει να σχεδιαστεί μια που να είναι λειτουργική, δηλαδη να έχει τη σωστή θέση και κλίση, να σταματάει το stand στη σωστή θέση όταν είναι κλειστό και να έχει πρόβλεψη για το ελατήριο επαναφοράς. Μετά πρέπει να κοπεί, να διαμορφωθεί (ίσως σε σιδερά) και τέλος να κολληθεί ξανά στο σκελετό και να βαφεί τοπικά. Αστεία πράγματα δηλαδή... :?

2. Πρέπει να μαζευτεί ο τζόγος στο πίσω άξονα τροχού και να βρεθεί ο λόγος που σφίγγει ο εμπρός άξονας όταν σφίγγουμε το παξιμάδι.

3. Να συνδεθούν τα ηλεκτρικά αφού καταλήξουμε στο τύπο κεντρικού διακόπτη και ανορθωτή

4. Να βαφεί το αριστερό καπάκι που τώρα είναι κόκκινο

5. Να μπει hellicoil σε μια αλενόβιδα του αριστερού καπακιού

6. Να αλλαχτεί μια μικρή τσιμούχα που δεν στεγανοποίησε

7. Να αγοραστεί και τοποθετηθεί αλυσίδα τελικής μετάδοσης και 6V μπαταρία

8. Να ταιριάξει στο τελικό της εξάτμισης και να βαφεί το σιγαστηράκι

Μετά θα έρθει η στιγμή της πρώτης μανιβελιάς!

Φωτό 100: λίγο πριν κατέβει για να φορτωθεί στο (πολυτραγουδισμένο :hehe:) Transit με κατεύθυνση Καλλιθέα. Νομίζω πλησιάζουμε το πρωτότυπο που τέθηκε σαν στόχος στην αρχή των εργασιών.
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος tcbart

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 92
  • www.tcbart.com
    • web design | graphic arts
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #53 στις: Απρίλιος 25, 2018, 11:10:21 πμ »
Πανέμορφο μπράβο, πραγματικά αξίζουν οι άπειρες ώρες όμορφης ασχολίας....

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1114
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #54 στις: Μάιος 04, 2018, 12:07:58 πμ »
Είμαστε στο Πέτρο. Εχουμε πιάσει λίγη σκόνη. Κάποιοι φίλοι από τη λέσχη ήδη μας έχουν δει....

Οι δουλειές μόλις ξεκινήσανε. Το 1. προχωράει, το 2. ολοκληρώθηκε με λίγο τροχό στις άκρες των  ελατηρίων των σιαγώνων οι οποίες βρίσκανε στο ταμπούρο με το σφίξιμο και ακινητοποιούσαν το τροχό. Ο πίσω ήθελε στην άλλη πλευρά μια ροδέλα του ατέρμονα του κοντέρ. :think:
Συνεχίζουμε...

Φωτό 101: Περιμένοντας τις περιποιήσεις των φίλων μου, Πέτρου και Βασίλη...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 05, 2018, 10:21:01 πμ από aquile »
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1114
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #55 στις: Ιούνιος 05, 2018, 10:46:54 πμ »
Ο στόχος να γίνει η πρώτη βόλτα μέσα στο καλοκαίρι, επανέρχεται στο προσκήνιο. Τέλος τα ταξίδια της λέσχης στο Mandello και στο Stelvio, όπου φυσικά ο κύριος κυρίας Αντιπροέδρου  :hehe: συμμετείχε, τέλος το "έχει τρέχουσα δουλειά, τα service δεν μπορoύν να περιμένουν", τέλος όλα!  :rasta:

Φωτό 102: Λίγο καιρό πριν είχαμε τελειώσει το μισό 7 (βλέπε post της 31/3, δουλειές που μένουν), δηλαδή εντοπισμός διάστασης και μήκους αλυσίδας (ωχ, πως κατάφερα και ξαναγύρισα σ΄αυτό το μπελά, καλά τον είχα εξοστρακίσει από το 1986..) είναι 420 (όπως των παπιών) και είναι μεγάλη. Αγοράστηκε μια της D.I.D. σε λογική τιμή (περί τα 22 ευρώ).
Επιπλέον εντοπίστηκε ο τύπος της 6V μπαταρίας που χρειαζόμαστε. Είναι η 6Ν6-3Β-1 είτε η 6Ν6-ΒS. Αυτές χωράνε ακριβώς στο προβλεπόμενο χώρο με δεξιά το θετικό πόλο.

Φωτό 103 - 104: Με ανεξίτηλο μαρκαδόρο σχεδιάστηκε η βάση του πλαινού stand, μετά από πολλά πειράματα και δοκιμές. Είχε προηγηθεί αναζήτηση και αγορά από σιδηρουργείο πλάκας μετάλλου πάχους 6mm, όσο δηλαδή χωράει ακριβώς στο πάνω "Π" του πλαινού stand, το οποίο έχουμε καινούργιο.

Στη συνέχεια στου Γελαδάκη στο Αγ. Δημήτριο για υδροκοπή, η καλύτερη μέθοδος για σωστό κόψιμο ακριβείας. Κόστος περί τα 10 ευρώ.

Συνεχίζεται...


Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1114
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #56 στις: Ιούνιος 11, 2018, 09:34:42 πμ »
Λίγο πριν κολληθεί η βάση του stand, λύνουμε ένα πρόβλημα διαρροής από την αριστερή πλευρά του μοτερ, το Νο 6 των εκκρεμοτήτων.

Φωτό 105: Ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος να δουλέψει ο μάστορας είναι η ξάπλα!
....Γλυτώνει και το βγάλε-βάλε του λαδιού στο κάρτερ για τη λίπανση κ. ταχυτήτων/συμπλέκτη.

Φωτό 106: Νομίζαμε πως μια μικρή τσιμούχα δεν είχε στεγανοποιήσει αλλά τελικά δεν ήταν από εκεί η διαρροή.
Θυμάστε το post #37 που κολλήθηκε μια ενισχυμένη βάση για το δίχαλο συμπλέκτη που είχε διαλυθεί; Ε λοιπόν αυτή τελικά είχε πόρο στη κόλληση, από εκεί ήταν η διαρροή λαδιού. Μόνη άμεση λύση η κατάλληλη για μέταλλα κόλλα 2 συστατικών. Προηγουμένως πρέπει να "αγριέψει" η γύρω περιοχή. Ενα φρεζάκι και το έμπειρο χέρι θα κάνουν τη δουλειά. Του λόγου μου δεν θα το τολμούσα...

Φωτό 107: Η κόλλα μπήκε πλούσια γύρω-γύρω και η στεγανοποίηση επετέυχθη! Ο Πέτρος λέει πως σε κανονική χρήση αντέχει κανα-δυό χρόνια. Στη περίπτωση της συγκεκριμένης μοτό μάλλον για πάντα με βάση τη χρήση που της μέλλεται....
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1114
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #57 στις: Ιούνιος 14, 2018, 08:37:20 μμ »
Ξαναγυρνάμε στο πλαινό stand. Επιτέλους ο Πέτρος εδέησε να τραβήξει την βαριά ηλεκτροκόλληση και να ασχοληθεί. Παλιότερα ήταν τελείως ατζαμής με τις κολλήσεις, το διαλαλούσε κιόλας  :hehe:, πλέον έχει γίνει τέλειος στο γαζί!

Φωτό 108:  η βασούλα κολλημένη στο πλαίσιο, στο σωστό σημείο, με ακρίβεια για να ανοίγει στη σωστή γωνία το stand. Φαίνεται η καλή δουλειά. Επόμενο βήμα ένα μεταλλικό τριγωνάκι, μεγέθους 1-2 cm να κολληθεί στο πίσω μέρος κάθετα, για περισσότερη ακαμψία και αντοχή σε μεγαλύτερα βάρη από το σταντ.

Φωτό 109: τρύπημα για να περάσει πείρος στον οποίο να κρατιέται η μια άκρη του ελατηρίου επαναφοράς. O άλλος πείρος για την άλλη άκρη υπάρχει ήδη πάνω  στο εργοστασιακό stand. Για να δούμε θα δουλεύει καλά όταν μπει το ελατήριο; Δηλαδή θα σπρώχνεται σωστά το σταντ στην τελείως ανοικτή ή στη τελείως κλειστή θέση;

Συνεχίζεται....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 14, 2018, 10:32:45 μμ από aquile »
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1114
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #58 στις: Ιούνιος 16, 2018, 03:19:06 μμ »
Τελικά ο σχεδιασμός αποδείχτηκε σωστός. Ο Πέτρος κόλλησε ακόμα ένα λαμάκι πίσω από τη βάση για μεγαλύτερη αντοχή, κι εγώ φίνιρα και έβαψα τις βάσεις χωρίς όμως να αδυνατίσω καθόλου τις κολλήσεις του Πέτρου.

Φωτό 110: Αγοράστηκε ελατήριο stand, της Honda!!! Πάει η αυθεντικότητα....μην ξεφύγει σε κανέναν σας.. :fff:

Φωτό 111: Το πλήρες πακέτο: σταντ, βάση, πείροι ελατηρίου, ελατήριο. Αφινίριστα και άβαφα.

Φωτό 112: Ελαφριά βελτίωση εμφάνισης, οι γωνιές που κόβουν φαγώθηκαν με λίμα, έπεσε και το μαύρο σπρέι. Το σημαντικό είναι πως δουλεύει σωστά και απ' ότι φαίνεται κρατάει το διπλό βάρος από το εργοστασιακό! Βέβαια το δικό μου μάτι πάει κατευθείαν στις οπτικές ατέλειες...αλλά θα το συνηθίσω!
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...