Θετικότατη έκπληξη,ο νέος κιν. της V85, είναι αλήθεια,μετά απο καμιά 15χρόνια ξαναζεσταμένου φαγητού
,ήμουν νιός και γέρασα (κυριολεκτικά) που λένε.Μεγαλύτερη έκπληξη δε ,η απουσία 4βαλβίδων και διπλού
σπινθήρα άν δεν κάνω λάθος.
Γεννιούνται βέβαια τρία ερωτηματάκια γρήγορα-γρήγορα:
-α:πώς διάολο βγάζουν 80 αλογάκια απο το μηχανάκι του v9,με την τιτανίου βαλβίδούλα μόνο;
-β:γιατί τόσους χρόνους και καιρούς,πουλούσαν τον υπερκυβισμένο κιν. του v50(με τους heron);
-γ:δηλαδή αυτοί που πουλάνε ένα τσουβάλι εκκεντροφόρους και βαλβίδες με κάθε μηχανάκι,μας πουλάν "παπά";
Για το γ...ώ..ναί..σίγουρα ναί, γνωστό είναι,ΝΑΙ!
Για το β ερώτημα,αθωώνω την μαμά GUZZI,για τον λόγο οτι έμπλεξε(ατυχώς) με μιά ακατανόμαστη που
η αθεόφοβη έκανε τις βέσπες...scouters!
Για το α,χρειάζεστε ένα post τύπου Μοτοτεχνικης επιθεώρησης Χατζάρας style 80s,τύπου χειμερινής πα-
πλωματοθήκης,να ξεχάσετε ακόμα και το 36ωρο να κάνετε.(μπάς και γλυτώσουν τα καυμένα τα μηχανά-
κια!)
Μια ερωτησούλα θάθελα να κάνω στον "αιγύφτιο" μηχανικούλι της ακατανόμαστης:
...εφόσον μία βαλβίδα τιτανίου υπάρχει(σνομπάρουμε την πολυστροφία,σαφώς!),εκτός της αμεσότητας
και της γρηγορότερης πλήρωσης,τί θερμοκρασια έχει αυτός ο βενζινοαέρας..
Το καλό με όλα αυτά είναι οτι η Piag..(φτού κακά),έχει αποφασίσει να στραγγίξει αυτόν τον κινητήρα,
τουλάχιστον στην κατηγορία που με ενδιαφέρει!( απο τσιγγουνιά,,όχι τίποτα άλλο!)