Σε συνέχεια αυτών που έγραψε ο Aquile:
Τόσα χρόνια καθόταν, εκτός απο λάστιχα, μήπως θέλει και καινούργια λάδια/βαλβολίνες? Και αυτά που γράφει το manual, όχι ότι έχει ο μάστορας στο ράφι (και θέλει να "σπρώξει").
Αντιγράφω απο τεχνική οδηγία της Guzzi, το κομμάτι που σε αφορά:
"750 SERIES (Breva and Nevada):
Engine oil: RACING 4T 10W-60 or as an alternative 15W-50
Transmission oil: ROTRA TRUCK GEAR 85 W -140
Gearbox oil: ROTRA MP/S 80 W -90"
Η Guzzi προδιαγράφει λιπαντικά ENI (πρώην Agip) αλλά δεν παίζει ρόλο, βάλλε άλλη μάρκα αν θες με τα ίδια όμως στοιχεία. Το λάδι, αν δεν το ξέρεις, δεν είναι μοτοσυκλετας αλλά αυτοκινήτου - δεν πάει στο συμπλέκτη που είναι ξηρός, ούτε έχει πρόσθετα για λίπανση του κιβωτίου που παίρνει βαλβολίνη.
Manual είχε μαζί, η πρέπει να βρεις απο internet?
Δε ξέρω αν είναι ισχύει για το μικρό breva, τα μεγάλα πάντως, (όπως και το Griso μου καθώς και ίσως όλα τα CARC) παραδίνονταν με "περίεργη" ρύθμιση στις πεταλούδες - όχι πάντως με τη σωστή ρύθμιση που περιγράφεται στο service manual. Ίσως το εργοστάσιο να έχει το λόγο του για αυτό, και η σωστή ρύθμιση είναι κάτι που θα γίνει στο 1ο service.
Οπότε, αν είσαι εντάξει με τα λιπαντικά, και αν η μηχανή δεν δημιουργεί προβλήματα, θα κάνεις υπομονή μέχρι το 1ο service - το οποίο θα πρότεινα να κάνεις σε κάποιον που σίγουρα ξέρει - θα δεις διαφορά... Αν χρειαστεί να ταξιδέψεις στην Αθήνα, ίσως θα είναι ευκαιρία να γνωρίσεις και κόσμο

Άσχετο... Το ξέρεις φαντάζομαι ότι έχεις εγγύηση... Αν σου πει κάποιος κάτι άλλο, να ξέρεις πως από το νόμο έχεις εγγύηση για δύο χρόνια κατ'αρχήν απο το κατάστημα αγοράς. Αν κατάλαβα καλά, μόλις έβγαλε 1η άδεια το μηχανάκι? Πιθανότατα έχεις εγγύηση και απο όποιον συμμετείχε στη διαδρομή απο τον κατασκευαστή ως τον καταναλωτή.