Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Απρίλιος 27, 2018, 11:51:49 πμ

Αποστολέας Θέμα: Προθέρμανση κινητήρα: ο αργός θάνατός του  (Αναγνώστηκε 10139 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Re: Προθέρμανση κινητήρα: ο αργός θάνατός του
« Απάντηση #15 στις: Απρίλιος 17, 2009, 12:01:15 πμ »
Παράθεση από: "mourat"
ισως, δεν ξερω
προχτες που το ειπα στον  :oops:
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7952
  • Minority Report
Re: Προθέρμανση κινητήρα: ο αργός θάνατός του
« Απάντηση #16 στις: Απρίλιος 17, 2009, 12:12:57 πμ »
Παράθεση από: "Bicilindrico"
Παράθεση από: "mourat"
ισως, δεν ξερω
προχτες που το ειπα στον  :oops:


Να σου πω εγω Bici τι ελεγε, επειδη δεν προσεχες (αν και δεν ημουν μπροστα)

" ΑΡΤΣΙ ΜΠΟΥΡΤΣΙ ΚΑΙ ΛΟΥΛΑΣ..."

Τι καταλαβες τωρα? (που προσεχες)

  :D
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος bil

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3479
Re: Προθέρμανση κινητήρα: ο αργός θάνατός του
« Απάντηση #17 στις: Απρίλιος 17, 2009, 02:17:42 πμ »
Παντελής έλλειψη ...  εμπιστοσύνης, διακρίνω Zordan !  
Θορυβώδης Εγκάρσιος Δικύλινδρος

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Re: Προθέρμανση κινητήρα: ο αργός θάνατός του
« Απάντηση #18 στις: Απρίλιος 21, 2009, 12:41:51 μμ »
Το βηματικό μοτέρ είναι πονεμένη ιστορία στα σύγχρονα guzzi. Δυστυχώς στο συνεργείο που πηγαίνουμε δεν έχουν απάντηση. Το δικό μου σκαλώνει στις 1.800 σαλ ακόμα και μετά από 2 ώρες στην εθνική. Παρακολουθώ το guzzitech όπου έχουν φτιάξει διάφορες πατέντες για να το παρακάμπτουν. Υπάρχει και η απλή λύση του να το απενεργοποιήσεις αλλά τότε όταν έχει κρύο θα πρέπει να το μαρσάρεις μέχρι να ζεσταθεί.

Αποσυνδεδεμένος ALX

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1343
  • ©2002-2018
    • R1150GS
    • facebike.gr
Re: Προθέρμανση κινητήρα: ο αργός θάνατός του
« Απάντηση #19 στις: Ιούνιος 13, 2009, 08:41:23 πμ »
Παράθεση από: "bil"
Πολύ ενδιαφέρουσα η διαφορά στο ψεκαστό και στο καρμπυρατεράτο ΤΣΟΚ , που αναφέρει ο Bicilindrico !!!
Δεν θα μου πήγαινε στο μυαλό ποτέ !
Είσαι σίγουρος για αυτό ;
Αρα μπορούμε να το αφήσουμε λίγο παραπάνω από τα είκοσι σεκόντ εε;  


Έτσι είναι bil.... δε πα να το αφήσεις και μόνιμα ανοιχτό.... δεν έχεις κανένα πρόβλημα σε αντίθεση με το τσοκ των καρμπυρατεράτων!
Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.