Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Φεβρουάριος 24, 2018, 08:20:35 πμ

Αποστολέας Θέμα: 2-stroke blues!  (Αναγνώστηκε 3707 φορές)

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1054
Απ: 2-stroke blues!
« Απάντηση #45 στις: Φεβρουάριος 21, 2018, 11:10:45 πμ »
Το τριήμερο δεν φύγαμε για κάπου κι έτσι βρέθηκε χρόνος για λίγο μοναχικό παιγνίδι. Και πρόκειται πραγματικά για παιγνίδι: 10 η ώρα, μες στην απόλυτη ησυχία μια και όλοι είτε λείπουν είτε το ρίχνουν στον ύπνο, με ζεστό καφέ και χαμηλά δημοτικά στο 2ο, από τις σπάνιες φορές που τα ακούω με κέφι, είναι άλλωστε και τα καλύτερα, επιλεγμένα για τη καθαροδευτέρα.  Ο ήλιος παίζει με τα σύννεφα αλλά κρύο δεν κάνει. Τα εργαλεία καθαρά και στη θέση τους, για κανέναν και για τίποτα δεν είμαι διαθέσιμος για 3 ώρες. 

Παρατηρώ τις διαρροές στο μοτεράκι. Μέρες πρίν το έχω γεμίσει με 500ml ορυκτέλαιο μηχανης 20W-50 HD. Ο Πέτρος είχε δίκιο (ώς συνήθως). Ευτυχώς διαρροή από την ένωση των 2 μισών κάρτερ δεν υπάρχει. Αυτό είναι καλό. Το μοτεράκι δεν ξανανοίγει. Μικρή διαρροή υπάρχει όμως. Είναι μέσα από το αριστερό καπάκι που καλύπτει το γρανάζι τελικής μετάδοσης. Το ανοίγω και βλέπω μικρή λίμνη ακριβώς κάτω από τον μοχλό πίεσης του συμπλέκτη, αυτόν που επισκευάστηκε η έδρα της μιας βίδας συγκράτησης. Εκεί φοράει ένα λαστιχάκι διατομής "Π" που δεν αλλάχτηκε και είναι ταλαιπωρημένο... Πρέπει να γίνει αλλά δεν είναι επείγον, αλλάζει και με το μοτερ επάνω, νομίζω πανεύκολα. ΟΚ λοπόν δένουμε!

Φωτό 82: Τοποθετούνται διαδοχικά ρουλμάν λαιμού, λαιμός με κάτω πλάκα, μοτέρ στη θέση του με τις 3 βίδες συγκράτησης σφιγμένες καλά, καρμπυρατέρ-φιλτροκούτι, ψαλίδι, αμορτισέρ. Ευτυχώς κανένα σοβαρό πρόβλημα.

Φωτό 83: Στο καρμπυρατέρ/φιλτροκούτι το μόνο που λείπει είναι ένα λάστιχο που τα ενώνει, διατομής περίπου 38mm. Δεν βρίσκεται πουθενά σαν ανταλλακτικό Guzzi αλλά θα βρεθεί εύκολα πιστεύω λαστιχένιος σωλήνας αυτής της διατομής για να κόψω ένα κομμάτι.

Φωτό 84: πέρασα και έναν πολλαπλασιαστή που διέθετα. Ενώ πίστευα πως οι πολλαπλασιαστές είναι ίδιοι στα 6 και στα 12 V, βλέπω πως άλλος που έχω (πχ για τo V7 μου), γράφει 12V επάνω. Αυτός που πέρασα μοιάζει με original από Le Mans 1 αν θυμάμαι καλά, αλλά έχει κάτι κωδικούς μόνο χαραγμένους χωρίς να αναφέρει Volt. Θα δουλεύει στα 6V του ΤΤ; Ξέρει κανείς τι παίζει με το θέμα αυτό;
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...