Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Φεβρουάριος 24, 2018, 08:21:52 πμ

Αποστολέας Θέμα: Moto Guzzi V7 750 Classic 1971/1972  (Αναγνώστηκε 411 φορές)

Αποσυνδεδεμένος kastrinakischristos

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Moto Guzzi V7 750 Classic 1971/1972 (Ambassador)
Moto Guzzi V7 750 Classic 1971/1972
« στις: Φεβρουάριος 06, 2018, 03:44:44 μμ »
Χαρίζω την καλησπέρα μου σε όλους....
μετά από 27 χρόνια απέκτησα μία από τις μηχανές που ονειρευόμουν.
Μία Moto Guzzi V7 750 classic του 1971/1972. Είναι η πρώτη μου μοτο
από την συγκεκριμένη Εταιρεία. Δεν την έχω ακούσει ακόμα να δουλεύει
καθώς βρίσκεται σε συνεργείο. Καλοδεχούμενη η όποια βοήθεια, εμπειρία,
γνώση, πληροφορία.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
Καλώς σας βρήκα
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 10, 2018, 11:50:26 μμ από kastrinakischristos »

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1054
Απ: Moto Guzzi V7 750 Classic 1971/1972
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 12:01:34 πμ »
Χρήστο καλώς ήρθες, σίγουρα είσαι στο σωστό δίτροχο δρόμο και στη σωστή παρέα των φίλων που τους συνδέει η αγάπη τους για την ιδιαίτερη αυτή μάρκα μοτοσυκλετών! :mg:

Από καρδιάς με γειά, έχεις αγοράσει μια από τις πιο αξιόπιστες και αξιαγάπητες μοτοσυκλέτες  που κατασκευάστηκαν ποτέ, ένα πιστο φίλο που θα σε συνοδεύσει στις πιο όμορφες οδηγικές σου στιγμές. Βαριά δήλωση αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο έχει γράψει λαμπρή ιστορία, από το απόλυτο στίψιμο στα χέρια της αστυνομίας και του στρατού, τις επιτυχίες σε πίστες και ρεκόρ ταχύτητας και endurance τη δεκαετία του '70 μέχρι και σήμερα που στα χέρια των ανθρώπων που την αγαπάνε και τη προσέχουν, τους αποζημιώνει χαρίζοντας άκοπες νίκες στα κλασσικά ράλυ, τους αγώνες ακριβείας αλλά και στις αντίστοιχες αναμετρήσεις στις πίστες!

Ερώτηση: μήπως είναι το κίτρινο που τελευταία απολαμβάνει τις απαραίτητες περιποιήσεις στο γνωστό συνεργείο για τα Guzzi;
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος kastrinakischristos

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Moto Guzzi V7 750 Classic 1971/1972 (Ambassador)
Απ: Moto Guzzi V7 750 Classic 1971/1972
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 07:20:39 πμ »
Καλημέρα aquile, σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα στην παρέα σας και για τα ενθαρρυντικά λόγια για την συγκεκριμένη αγορά. Ναι είναι το κίτρινο που απολαμβάνει την φροντίδα που απαιτείται.....
Ευχαριστώ πολύ
Καλημέρα

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1054
Απ: Moto Guzzi V7 750 Classic 1971/1972
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 10:42:01 πμ »
Περίφημα λοιπόν. Με το καλό η παραλαβή και η πρώτη βόλτα. Ανάλογα με το τι οδηγούσες πριν, θα έχεις από μικρή ευχάριστη έκπληξη έως ανεξίτηλο σοκ!  :hehe:

Τα V7 από ΟΔΔΥ, πρώην τροχαίας, όπως και το δικό σου, έχουν μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία. Δες ότι στο ταμπελάκι του λαιμού αναφέρεται άλλο μοντέλο, το "V7 SPORT", που έχει διαφορές στον  κινητήρα, τελείως διαφορετικό πλάισιο Tonti και τελείως άλλη χρήση και όψη. Κανονικά θα έπρεπε να έχει ταμπελάκι που να λέει "V7 SPECIAL" με χρονολογία ανάμεσα στο 1969 και το 1971 (ενώ στα δικά μας V7 αναφέρεται χρονολογία 1972). Τις πληροφορίες και τη σχεδόν επιβεβαιωμένη θεωρία μου για ποιό λόγο συμβαίνει αυτό, τη συζητάμε από κοντά εάν σε ενδιαφέρει. Πάντως αυτή η ιδιαιτερότητα προσθέτει συλλεκτική αξία στα Ελληνικά V7! Είναι όπως πχ. κάποια σειρά γραμματοσήμων που έχει παραχθεί με κάποιο ελάττωμα στην εκτύπωση ή στο κόψιμο. Αυτά είναι περιζήτητα στους κύκλους των φιλοτελιστών!

Οσο για τις τεχνικές πληροφορίες και γνώσεις για τη μάρκα και το μοντέλο, δυστυχώς θα τις μάθεις με αργότερους ρυθμούς από το αναμενόμενο. Δεν είναι ότι στο συνεργείο που την έχεις, η γνώση κρατιέται μυστική, το αντίθετο μάλιστα!
Απλά πιστεύω πως δεν θα το επισκέπτεσαι τόσο συχνά...Τα 3 V7 που περάσανε από τα χέρια μου από το 1995 έως σήμερα, μετά τις ανανεώσεις τους, για περίπου 90.000 χλμ, εκτός των κανονικών service χωρίς αποκλίσεις, χαλάσανε συνολικά 4 βαλβίδες πίεσης λαδιού (4 ευρώ η μία/2' χρόνος αντικατάστασης), 3 ντίζες γκαζιού (0,5 ευρώ/10' αντικατάσταση), 2 λαμπάκια οργάνων (0,5 ευρώ/5' αντικατάσταση), 1 λάμπα προβολέα (1 ευρώ/5' επίσης)!

Θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε και από κοντά στη λέσχη μας στο Ρουφ, που ανοίγει κάθε Δευτέρα μετά τις 21:00. Εκεί θα έχουμε την ευκαιρία να χορτάσουμε συζητήσεις και λεπτομέρειες για τα απίθανα μηχανάκια μας!
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος kastrinakischristos

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Moto Guzzi V7 750 Classic 1971/1972 (Ambassador)
Απ: Moto Guzzi V7 750 Classic 1971/1972
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 12, 2018, 12:52:22 μμ »
Καλημέρα Aquile, καλή εβδομάδα
Η τελευταία μοτοσικλέτα της οποίας ήμουν κάτοχος ήταν μία Triumph Trident 900
του 1992 την οποία και πούλησα. Τώρα κινούμαι με μία Vespa px200.
Όσο για το ταμπελάκι στο οποίο αναγράφεται Sport και το έτος κατασκευής 1972
τα παρατήρησα κατά τον έλεγχο που έκανα πριν την αγορά. Η αλήθεια είναι ότι
με μπέρδεψαν και τελικά έμεινα με την απορία.
Χαίρομαι που είσαι γνώστης και κάτοχος της συγκεκριμένης μηχανής. Η βοήθειά σου
θα είναι πολύτιμη για εμένα.
Ανυπομονώ να τα πούμε από κοντά μόλις παραλάβω την Guzzi από το συνεργείο.

Αποσυνδεδεμένος gioulis

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 24
    • + ciao
Απ: Moto Guzzi V7 750 Classic 1971/1972
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 13, 2018, 04:53:23 μμ »
  Καλως τον.!
   Μαλλον εχεις αργησει να ρθεις Λεσχη, γιατι στη λεσχη  :mg:  εχουμε και vespες! :bike:
  Επικοινωνησε πιο νωρις απ οσο υπολογιζεις, και δε θα χασεις!  :food: :boo
Πάντα όρθιοι.

Αποσυνδεδεμένος kastrinakischristos

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Moto Guzzi V7 750 Classic 1971/1972 (Ambassador)
Απ: Moto Guzzi V7 750 Classic 1971/1972
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 13, 2018, 11:45:53 μμ »
Καλησπέρα Gioulis....
Χαίρομαι για την πληροφορία αυτή.
Θα φροντίσω να έρθω άμεσα στην Λέσχη.
Έχω vespa είκοσι χρόνια παράλληλα με μεγαλύτερες μότο.
Θα χαρώ να τα πούμε από κοντά