Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιανουαρίου 27, 2020, 03:38:20 πμ

Αποστολέας Θέμα: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Κυκλοφορούμε πάλι και σώνουμε τα κλασσικά μας!!!  (Αναγνώστηκε 240 φορές)

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1207
Μετά από διαβουλεύσεις, συναντήσεις, κινήσεις μπρός-πίσω, ανεκπλήρωτες υποσχέσεις πολιτικών και μη, υποχθόνιες σκέψεις, πονηρές κινήσεις, προδοσίες εκπροσώπων και συνδικαλιστών, αλλαζονικές συμπεριφορές, οπορτουνιστικούς σχεδιασμούς συναδέλφων και των σωματείων τους, στεναχώριες και πολλά ακόμα που συνέβησαν από τον Οκτώβρη του 2017 έως χθές,
....
....

....βγήκε επιτέλους με καθυστέρηση η νέα Υπουργική Απόφαση που καθορίζει το άμεσο μέλλον του Ιστορικού Οχήματος στη χώρα μας.

Είναι σε γενικές γραμμές αρκετά καλή, χειρότερη από αυτή που διεκδικήσαμε, αλλά αποδεκτή. Αν έχω μάθει να διαβάζω καλά τη γλώσσα που χρησιμοποιείται στη δημόσια διοίκηση, απαιτεί την ελάχιστη δυνατή γραφειοκρατία, κάτι απροσδόκητα καλό. Εχει περιορισμούς σε σχέση με το παλιό καθεστός, αλλά έχει και καλά, καλύτερα από πριν.
Ένα παράδειγμα: αν κυκλοφορείς στη Περιφέρεια σου, έχοντας τα σωστά δικαιολογητικά, είσαι ασφαλισμένος και η μέρα είναι Κυριακή, τότε τίποτα και κανένας δεν μπορεί να σε ενοχλήσει. Ακόμα και ατύχημα αν προκληθεί, είσαι σίγουρος πως αν δεν φταίς θα αποζημιωθείς, αν φταίς θα καλύψει τις ζημιές σε τρίτους η ασφάλεια σου χωρίς "ναι μεν, αλλά.."

Οι δικές μας ερμηνείες, που αναπτύχθηκαν και στηρίχτηκαν στη λέσχη μας, στη πρόσφατη Γενική Συνέλευση αλλά και στο Ιστορικό Τμήμα της Ομοσπονδίας μας, της ΜΟΤΟΕ, αλλά και στην ΕΟΦΙΛΠΑ με την οποία ήρθαμε σε σκληρή αντιπαράθεση, μας δικαιώνουν 100%!
Οι κινήσεις που προειδοποιήσαμε πως δεν έπρεπε να γίνουν, τα ακριβά πιστοποιητικά που άλλοι τρέχανε να βγάλουν, όλη η παραφιλολογία που οδηγούσε σε πανικό και "ατιμωτικές" πωλήσεις των κλασσικών οχημάτων των παραπλανημένων ιδιοκτητών, στη λέσχη μας, αλλά και στην ΜΟΤΟΕ που  εμπιστεύεται αδιαπραγμάτευτα την εμπειρία μας, δηλαδή από όλους όσους μας πιστέψανε, δεν γίνανε!
Κανένας μας δεν εξαπατήθηκε, δεν απαξίωσε το ιστορικό του όχημα, δεν πέταξε τα λεφτά του εκδίδοντας άχρηστα χαρτιά, δεν ταλαιπωρήθηκε παρακαλώντας να εξυπηρετηθεί, δεν έγινε τροφή στους καρχαρίες..

Ενώ μέχρι τώρα κλαίγαμε, τώρα γελάμε και ευτυχώς γελάμε τελευταίοι :mg:

Διαβάστε και ελάτε αν θέλετε στη λέσχη να τα συζητήσουμε!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 14, 2020, 02:11:02 πμ από aquile »
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1207
Απ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Κυκλοφορούμε πάλι και σώνουμε τα κλασσικά μας!!!
« Απάντηση #1 στις: Ιανουαρίου 14, 2020, 11:18:12 μμ »
Ας δούμε λοιπόν συνοπτικά τι νέο έχει ενδιαφέρον από τη φρέσκια υπουργική απόφαση:

1. Ολες οι μέχρι τώρα πιστοποιήσεις που έχουν εκδοθεί μέχρι σήμερα ΙΣΧΥΟΥΝ χωρίς κανένας να αναγκαστεί να περάσει εν νέου ειδική επιτροπή.

2. Δεν χρειάζονται οι ΒΧ (Βεβαιώσεις Χαρακτηρισμού) και ΠΚΙΟ (Πιστοποιητικό Καταχώρησης Ιστορικού Οχήματος) που επέβαλλαν οι προηγούμενες ΚΥΑ. Οσοι βιαστήκανε να τις πετάξουν στα σκουπίδια.

3. Πιστοποιήσεις από δω και πέρα βγάζουν μόνο οι εκπρόσωποι της FIA-FIM-FIVA δηλαδή οι α. ΟΜΑΕ (ή ΕΛΠΑ?) β. ΑΜΟΤΟΕ-ΜΟΤΟΕ  γ. ΕΟΦΙΛΠΑ. Στις κάρτες πιστοποιήσης που εκδίδουν οι ΕΟΦΙΛΠΑ-ΟΜΑΕ/ΕΛΠΑ-ΜΟΤΟΕ/ΑΜΟΤΟΕ τίποτα δεν αλλάζει. Ιδιες αιτήσεις, ίδια διαδικασία.

4. Πινακίδες Ιστορικού Οχήματος μπορούν να βγάλουν όλες οι Ομοσπονδίες-φορείς. Μπαίνει δηλαδή στο παιγνίδι και η ΕΟΟΕ που στο 3. είναι απ' εξω. Η αρίθμηση που ο κάθε φορέας έχει καθορίσει με τις πινακίδες του δεν υποχρεούται να έχει τα προθέματα (2 γραμμάτων) και την τυποποίηση (8-ψηφίων) που είχε κοινοποιήσει το Υπουργείο στις προηγούμενες ΚΥΑ. (κρατάω μια μικρή επιφύλαξη γι' αυτό).

5. Στις αδειοδοτημένες (από τις Αρχές) εκδηλώσεις (άρα αγώνες/επιδείξεις/συγκεντρωσεις) μπορούν όλοι όσοι έχουν πιστοποίηση και πινακίδες ιστορικές (ή βεβαίως συμβατικές) να συμετάσχουν. Για να κινηθείς από το σπίτι σου μέχρι το σημείο εκκίνησης ή από τον σημείο τερματισμού προς το σπίτι σου, έχεις bonus 2 μέρες πριν την εκδήλωση και 1 μέρα μετά. Αρα είσαι ΝΟΜΙΜΟΣ να κινηθείς το άθροισμα των ημερών: 2 ημέρες ΠΡΙΝ+ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΓΩΝΑ+1 μέρα ΜΕΤΑ.
Πάντα όμως στη διαδρομή:
Δηλωμένος Χώρος Στάθμευσης ΔΧΣ -  ΕΚΚΙΝΗΣΗ - ΣΧΕΔΙΟ ΑΓΩΝΑ (ή ΤΟΠΟΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ) - ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ - ΔΧΣ. Αν σε πιάσουν εκτός αυτής της διαδρομής είσαι παράνομος.
Εννοείται πως πρέπει να είσαι αποδεδειγμένα ασφαλισμένος και δηλωμένος στο πίνακα συμμετοχών της εκδήλωσης.

6. ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ, είσαι ελεύθερος να κυκλοφορείς με το κλασσικό σου που φοράει πινακίδα Ιστορικού Οχήματος (ΙΟ) μέσα στα όρια της Περιφερειακής σου Ενότητας. Αυτής δηλαδή που αναφέρεται στην πιστοποίηση σαν διεύθυνση ΔΧΣ. Φυσικά πρέπει να έχεις ασφάλιση και πιστοποίηση σε ισχύ.

7. Στο συνεργείο μπορείς να πηγαίνεις όποια μέρα θέλεις και να επιστρέφεις επίσης όποτε σε εξυπηρετεί. Ομως:
α. Το συνεργείο σου μπορεί να έχει διεύθυνση μέσα στη Περιφερειακή σου Ενότητα ή έστω τις Ομορες. πχ Αν το όχημα έχει ΔΧΣ στην Αττική, το συνεργείο του μπορεί να είναι στην Αττική-Βοιωτία-Κορινθία.
β. Για να επιστρέψεις από αυτό χρειάζεσαι να έχεις μαζί σου κομμένη μια απόδειξη του συνεργείου με ημερομηνία ίδια με τη μέρα κίνησης. Για να πας σε αυτό χρειάζεσαι κάποιο αποδεικτικό αλλά κανείς δεν ξέρει τι υποννοεί η ΚΥΑ όταν αναφέρει "πρόσφορο αποδεικτικό μέσο". Fax, email, sms από το μάστορα με ίδια ημερομηνία με τη μέρα κίνησης που λέει πως σε έχει προγραμματίσει και σε περιμένει; Θα δούμε...είναι θολό το σημείο αυτό.
γ. η μόνη ΝΟΜΙΜΗ διαδρομή είναι πάνω στον άξονα: ΔΧΣ-συνεργείο-ΔΧΣ. Φυσικά πρέπει να είσαι ασφαλισμένος.

Νομίζω πως αυτά είναι τα σημαντικώτερα που καθορίζουν τα πλαίσια χρήσης των κλασσικών μας moto (αλλά και auto). :mg:

 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 14, 2020, 11:24:01 μμ από aquile »
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...