Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Δεκεμβρίου 15, 2019, 05:37:22 μμ

Αποστολέας Θέμα: Moto Guzzi V35TT του 1989  (Αναγνώστηκε 537 φορές)

Αποσυνδεδεμένος armstas

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 1
Moto Guzzi V35TT του 1989
« στις: Σεπτεμβρίου 25, 2019, 11:52:58 πμ »
Καλησπέρα σε όλους.

Θα ήθελα τα φώτα σας: Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα έχει συλλεκτική αξία;
https://vendora.gr/items/r948m4/polite-moto-guzzi-v35tt.html

Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1202
Απ: Moto Guzzi V35TT του 1989
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2019, 07:54:08 μμ »
Καλησπέρα και σε σένα και καλώς ήρθες στη παρέα μας!  :mg:

Το εικονιζόμενο V35TT, με την στενή έννοια του όρου, ΕΙΝΑΙ συλλεκτικό. Και αυτό γιατί βγήκαν από το εργοστάσιο μόνο 1735 κομμάτια μεταξύ των ετών 1984 και 1986. Από μόνα τους αυτά τα στοιχεία και από το γεγονός ότι είναι άνω των 30 ετών, υπαγορεύουν συλλεκτικότητα.
Έτσι παίρνει άμεσα πιστοποίηση, άλλωστε φαίνεται σε πολύ καλή κατάσταση, ζήτημα να έχουν επιζήσει 500 κομμάτια παγκοσμίως...

Από την άλλη, εάν το ερώτημα σου αναφέρεται στο κατά πόσο είναι επιθυμητό από τους συλλέκτες κλασσικών μοτοσυκλετών, θα λέγαμε ότι όχι, δεν είναι μέσα στην ομάδα των περιζήτητων Moto Guzzi. Δεν είναι V7, δεν ειναι Le Mans, ούτε 1000SP, Τ3 ή Τ4, ούτε καν ένα κλασσικής ομορφιάς V35 ή V35II. Η ιδιαιτερότητα του έγκειται στο γεγονός ότι είναι ένα πραγματικό on-off που προήλθε από την επιθυμία του εργοστασίου να εκμεταλλευτεί εμπορικά την συμμετοχή στο Paris-Dakar με κανά-δυό ειδικά προετοιμασμένα Guzzi V65.
Αν ρωτάς αν είναι καλό μηχανάκι, θα λέγαμε ναι, μάλλον είναι. Εχω φίλο που είχε κάνει μέρος της ερήμου της Αλγερίας με V65TT και πίνει νερό στο όνομα του. Λέει πως κάνει χώμα, κάνει άσφαλτο, κάνει και εθνική, όλα φυσικά με κάποιες παραχωρήσεις.
Όμως το επόμενο μοντέλο, το V35NTX, ο ίδιος λέει πως διόρθωσε όλα τα μικροπροβλήματα του TT (εκτός της προβληματικής ηλεκτρονικής που είχε το ΝΤΧ, αυτό το συμπληρώνω εγώ..)

Εν ολίγοις αυτά, θα σου πρότεινα να διαπραγματευτείς και το κόστος μιας γνήσιας εξάτμισης (τελικού) μέσα στη τιμή, για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι πολύ χαρακτηριστική.. :oldgit:
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...